Wat gebruikt in het weekend ??

azgaza

Badass junkie
Tis nu zaterdag.. en dit weekend is het voorlopig gebleven bij wiet, hasj en alcohol, en daar zal het ook wel bij blijven.

Deranged

Badass junkie
Best veel deze keer, de gebruikelijke dingen zoals sanitair enzo en ook weereens mijn fiets gebruikt. Was weer een tijdje geleden.

Serenity

Badass junkie
Zoo7 , zoiets. Duurde wel lang, kreeg er mooie oogjes van :hearteyes: Wel heftig spul, vond het een beetje raar dat het legaal is, maar wel handig :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
Serenity zei:
Zoo7 , zoiets. Duurde wel lang, kreeg er mooie oogjes van :hearteyes: Wel heftig spul, vond het een beetje raar dat het legaal is, maar wel handig :mrgreen:

Was inderdaad apart spul, maar wel erg vet :) Twijfel nog of ik een tripreport zal schrijven..saampjes doen (A) ? Aanrader!

Serenity

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Serenity zei:

Was inderdaad apart spul, maar wel erg vet :) Twijfel nog of ik een tripreport zal schrijven..saampjes doen (A) ? Aanrader!

Veel hebben we niet beleefd, alleen die sterke energiestromen van iedereen... Be my guest! :)

azgaza

Badass junkie
Dit weekend weer alleen wiet.. en ik geloof vast ook wel wat alcohol; maar dat weet ik niet zeker. MIsschien ook niet. Wel wiet.

hardcor3

Experimenterende gebruiker
Serenity zei:
DreamWeaver zei:
Serenity zei:

Veel hebben we niet beleefd, alleen die sterke energiestromen van iedereen... Be my guest! :)

Kun je dat in de smarthop halen?

Ontopic : XTC veel WIET en wat te zuipe

DreamWeaver

Badass junkie
hardcor3 zei:
Serenity zei:
DreamWeaver zei:
Serenity zei:

Kun je dat in de smarthop halen?

Ontopic : XTC veel WIET en wat te zuipe

Ja dat is verkrijgbaar in de smart. Net als acid enzo niet voor mensen met psychische probs, kan psychoses triggeren etc. Lees je in over het middel.

Bovenaan