nee ma ik dacht aan RS's...Supervlieg zei:Nee hoor, gewoon binnenlandse post. Geen methrotzooi voor mij![]()
vanuit japan,china miss :P
nee ma ik dacht aan RS's...Supervlieg zei:Nee hoor, gewoon binnenlandse post. Geen methrotzooi voor mij![]()

Serenity zei:Zoo7 , zoiets. Duurde wel lang, kreeg er mooie oogjes vanWel heftig spul, vond het een beetje raar dat het legaal is, maar wel handig
![]()
DreamWeaver zei:Serenity zei:Zoo7 , zoiets. Duurde wel lang, kreeg er mooie oogjes vanWel heftig spul, vond het een beetje raar dat het legaal is, maar wel handig
![]()
Was inderdaad apart spul, maar wel erg vetTwijfel nog of ik een tripreport zal schrijven..saampjes doen (A) ? Aanrader!
arre zei:hoelang blijft cocaine in je bloed zitten of in je urine???
Serenity zei:DreamWeaver zei:Serenity zei:Zoo7 , zoiets. Duurde wel lang, kreeg er mooie oogjes vanWel heftig spul, vond het een beetje raar dat het legaal is, maar wel handig
![]()
Was inderdaad apart spul, maar wel erg vetTwijfel nog of ik een tripreport zal schrijven..saampjes doen (A) ? Aanrader!
Veel hebben we niet beleefd, alleen die sterke energiestromen van iedereen... Be my guest!![]()
hardcor3 zei:Serenity zei:DreamWeaver zei:Serenity zei:Zoo7 , zoiets. Duurde wel lang, kreeg er mooie oogjes vanWel heftig spul, vond het een beetje raar dat het legaal is, maar wel handig
![]()
Veel hebben we niet beleefd, alleen die sterke energiestromen van iedereen... Be my guest!![]()
Kun je dat in de smarthop halen?
Ontopic : XTC veel WIET en wat te zuipe
hersenspinsel zei:(te) veel alcohol, en wiet...