Wat gebruikt in het weekend ??

eckies

Belezen gebruiker
sos, alcohol en nicotine.

gelukkig was dit een vakantie voor mij en heb ook nog genoten van andere soorten drugs.

3970

Wijs gebruiker
Zaterdag voor het eerst 2C-B, zondag voor het eerst LSD... :openmouth: Ik ga proberen er later een reportje over te schrijven, eerst proberen alles op een (logisch) rijtje te zetten...

Hemi

Um

Belezen gebruiker
bzp + kratom + wiet + hasj + alcohol

allemaal in kleine hoeveelheden (behalve die kratom, dat was veel) en verspreid

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
pff, aangezien het weekend voor mij van vorig weekend tot dit weekend duurde (VAKANTIE!) ben ik even scheef gegaan.

In totaal:
6 mdma pillen, lijn speed, 3 lsd zegels, 30 gram wiet ongeveer (samen met m'n vriend wel)

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
lollll

ik hou niet meer bij hoeveel weken ik clean ben .. week of drie vier hooguit :tongueout:

maar eigenlijk is het al niet meer echt clean want heb gister een lekkere dikke joint gerookt vergezeld van wat witbier :) majah wiet zie ik toch niet zo heel erg als drugs als opiaten en sommige medicatie

:wave:

:stoned:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Djodjo zei:
Safire zei:

Petje af! Dat mag gezegd worden. Super goed bezig! :)

Ligt er een beetje aan in welke mate vindt ik, tis vast beter dan andere harddrugs maar als je een hele fles sterk at hebt getrokken ben je alsnog heel verkeerd bezig. Ik was er natuurlijk niet bij en heb dus geen idee hoor, i'm just saying. :)

OT: Veel te veel alcohol dus, ik heb het echt even gehad hiermee, echt niet relaxed als je veel drinkt. Nu weer een tijdje stoppen...

psilocybine

Bewuste gebruiker
Dit weekend heb ik in totaal (op 1 feesje)
2 pillen, een paar lachgas ballone, 2 alex gray zegels, en nog een slokje mdma water genome :rolleyes:

Um

Belezen gebruiker
ik ging nuchter bljiven op i love techno en had ook niets van drugs bij

maar ik kreeg spontaan genoeg aanbeidingen om mee te blowen met onbekenden in de chill en als klap op de vuurpijl kreeg ik nog stuk van een mdma pil

kortom..ik voelde me goed

:mrgreen:

Bovenaan