Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zaterdag voor het eerst 2C-B, zondag voor het eerst LSD... Ik ga proberen er later een reportje over te schrijven, eerst proberen alles op een (logisch) rijtje te zetten...
ik hou niet meer bij hoeveel weken ik clean ben .. week of drie vier hooguit
maar eigenlijk is het al niet meer echt clean want heb gister een lekkere dikke joint gerookt vergezeld van wat witbier majah wiet zie ik toch niet zo heel erg als drugs als opiaten en sommige medicatie
Ligt er een beetje aan in welke mate vindt ik, tis vast beter dan andere harddrugs maar als je een hele fles sterk at hebt getrokken ben je alsnog heel verkeerd bezig. Ik was er natuurlijk niet bij en heb dus geen idee hoor, i'm just saying.
OT: Veel te veel alcohol dus, ik heb het echt even gehad hiermee, echt niet relaxed als je veel drinkt. Nu weer een tijdje stoppen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.