Wat gebruikt in het weekend ??

azgaza

Badass junkie
Dit weekend bestond uit:

hasj en verschillende soorten alcohol: wijn, rum en bier, wel minieme hoeveelheden trouwens, beide avonden niet meer dan 3 glaasjes alles bij elkaar.

Amvitamine

Experimenterende gebruiker
DarkScope zei:
Amvitamine zei:
crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met roken :grin: goed he :mrgreen: )

Crack en Hero, what the fuck are you thinking?
Not to the mention the meth...
Ja je weet toch, ben een beetje schitzovreemd en iedere persoonlijkheid heeft een andere voorkeur. Echt heel verlept maar wel echt lekker hard! :mrgreen:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Amvitamine zei:
DarkScope zei:
Amvitamine zei:
crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met roken :grin: goed he :mrgreen: )

Crack en Hero, what the fuck are you thinking?
Not to the mention the meth...
Ja je weet toch, ben een beetje schitzovreemd en iedere persoonlijkheid heeft een andere voorkeur. Echt heel verlept maar wel echt lekker hard! :mrgreen:

anders ben jij even vercrackt :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
JOH!!!

Ik heb niks gebruikt van t weekend, behalve een 10jarig meisje wonende in kanaleneiland. Ze paste maar net in me tas :wave:

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
veel gepaft als gewoonlijk en een zegeltje lsd (shiva),ik had mijn eigen getest door niet te zeggen dat ik trip tegen mn vrienden ,zodat ik kon zien of ik zoveel mogelijk normaal kon doen terwijlt ik eigenlijk aan het trippen was.

het was een geslaagde test,ook al merkten ze wel dat ik een beetje raar deed

Bovenaan