Amvitamine zei:crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met rokengoed he
)
Je vergeet de jenkum volgens mij!
Amvitamine zei:crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met rokengoed he
)
idd en niet eens een drion? Valt me een beetje van je tegen!Marla Singer zei:Amvitamine zei:crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met rokengoed he
)
Je vergeet de jenkum volgens mij!

)
Spylacopa zei:wil iemand even aan mijn ballen kriebelen, ik heb super jeuk
Ja je weet toch, ben een beetje schitzovreemd en iedere persoonlijkheid heeft een andere voorkeur. Echt heel verlept maar wel echt lekker hard!DarkScope zei:Amvitamine zei:crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met rokengoed he
)
Crack en Hero, what the fuck are you thinking?
Not to the mention the meth...

Amvitamine zei:Ja je weet toch, ben een beetje schitzovreemd en iedere persoonlijkheid heeft een andere voorkeur. Echt heel verlept maar wel echt lekker hard!DarkScope zei:Amvitamine zei:crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met rokengoed he
)
Crack en Hero, what the fuck are you thinking?
Not to the mention the meth...![]()
Spylacopa zei:oeeh lekker sa4tje
beetje meer naar achteren toe

Nick de Neger zei:*Neuk je vriendin trio, stop een heel meisje erin!*
Foking Steen!!

Robbie_Rob_ zei:Al bijna 3 maanden de verleiding van coke kunnen weerstaan , iets waar ik trots op ben !!!![]()