Wat gebruikt in het weekend ??

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wiet & alcohol.
maar aankomend weekend kan ik eindelijk weer aan de LSD :hearteyes:

En die combi MDMA/paddo lijkt me ook wel wat; zolang het leuk op elkaar inwerkt tenminste: )

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
exsmoker zei:
tripreport waardig??

vooral de combo paddo/MDMA vind ik intressant :beer:

Ben ik te lui voor :grin:

Ben wel tot een conclusie gekomen, namelijk dat letterlijk alles relatief is, en daarom heb ik ook vrede met alles.

Ben ook al lang niet meer zo vrolijk geweest, mijn bed is ineens zo lekker zacht en warm, en de lucht zo mooi blauw, alles is weer interessant.

Zeker voor herhaling vatbaar :P

982

Bewuste gebruiker
Voor het eerst in 3 maand weer eens XTC. De eerste 2/3 pillen sloegen goed in, maar de 5 erna voelde ik bijna niet meer. Lijkt alsof ik vrij immuun ben geworden, want al mijn vrienden gingen wel keihard.

En nog goede speed! en THC en alcohol

Lauu

Badass junkie
982 zei:
Voor het eerst in 3 maand weer eens XTC. De eerste 2/3 pillen sloegen goed in, maar de 5 erna voelde ik bijna niet meer. Lijkt alsof ik vrij immuun ben geworden, want al mijn vrienden gingen wel keihard.

En nog goede speed! en THC en alcohol

de 5erna? was het troep?

Rogier

Newbie
Vrijdag avond op een dnb feest in amsterdam 15 pillen gehaald, daarvan hadden ik met nog 3 mensen wat van gesnoept.. De zaterdag avond daarna heb ik ze met mijn vriendin opgemaakt

vdk

Bewuste gebruiker
zaterdag angerfist gehad,, en ja had er toen 3(xtc) op, en moet zeggen dat ik er genoeg op had!!

ik wou dat ik 1000 van deze soort had!! leuke dingetjes :grin:

Bovenaan