Wat gebruikt in het weekend ??

henkie84

Bewuste gebruiker
Oei afgelopen week was weer zoiets.
Iets van 15 pillen, grammetje speed, drie keer paddo's, wiet en treetjes BIER.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beetje alcohol gisteravond, iemand kwam met een likeur genaamd 43 aanzetten. Drie glaasjes van gedronken, was kotsmisselijk vandaag van die troep! BAH! Voor mij geen 43 meer dus....

Vanaf donderdag aaf tot zaterdag nacht constant pep Maarjah gewoon vrijdag en zaterdag wel netjes gaan werken :P ookal is dat best kut om naar de klote te werken als het 25-30 graden is 9 uur lang achter elkaar.

Ennu vrijdag nacht en zaterdag paar buisjes ghb en natuurlijk veel alcohol.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ghb en
een veel te dikke lijn ketamine voor ik het café binnen ging. Heb ik daar een uur staan staan alsof ik op de rand van een afgrond stond. :tearsofjoy: Weeral enkele bekenden tegen gekomen die me zo beter niet gezien hadden, maar het leven gaat gewoon verder zou ik zeggen :grin:

mikkelk

Belezen gebruiker
Amfetamine alcohol en wiet.
heb van vrijdag ochtend 8 uur tot gisteravond (zondagavond) 1 uur geen oog dichtgedaan..
trouwens ook de eerste keer aan de pep :P

Debris

Bewuste gebruiker
Ik begon vrijdag met wiet op Reggea Geel.
De volgende middag naar Gent gegaan, vanalles meegemaakt dat ik niet wou meemaken.
Beetje speed om te kalmeren.
Feestje, nog wat speed.
Hier en daar van vrienden wat mdma gekregen.
Gelukkig was ik nog nuchter genoeg om de mdma te voelen.
Paar uurtjes goed gegaan.
Terug op speed tot de volgende avond.
Maffen...
Naar huis...

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Combo'tje van groene klavers, mdma kristallen, beetje 2cb en LSD :rockband: ! Ging weer erg plesant, volgend weekend maar is ff een break inlassen! Was al 7de weekend van vage combo's uitproberen, weet nu ondertussen wel prima wat goed samen gaat, en in welke volgorde :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
100mg BZP / 100mg TFMPP. best lekker spul :) , Het heeft toch ook zeker een psychidelisch effect. Ik zag als ik goed concentreerde patronen op de muur. Alhoewel ik dit de vorige keren niet had. Kan dit misschien komen omdat ik een paar dagen geleden LSD had genomen? de visuals hadden er wat van weg.

shokora

Wijs gebruiker
Gisteren (maandag is mijn extended weekend :P ) weer voor het eerst in 6 maanden paddo's gedaan. Laatste ervaring was ontzettend heftig zoals jullie konden lezen in mijn laatste report dus het was eigenlijk meer om onze 'angst' (niet het juiste woord) te overwinnen. We waren dan ook weer begonnen met een half portie mexicaantjes. Hoewel we eigenlijk van plan waren de andere helft de zelfde avond nog op te eten sloeg het redelijk hard en lang in (voor een half portie mexicaantjes). Door het lange vasten (meer dan 24 uur leven op 1 broodje falafel) duurde mijn trip ervaring alles bij elkaar zeker een uur of 5.

Wat me wel opviel was dat er aan het begin een hele sterke bodyload aanwezig was, die ik nog nooit eerder gevoeld heb bij paddo's. Mindere was dat het niet echt een lekkere bodyload was en je meer het gevoel had dat je IETS nodig had maar het maakte niet uit wat je deed, dat gevoel werd nooit voldaan. Dit ging gelukkig na een uurtje wel over en toen kon het leuke deel beginnen :)

psywell_3

Newbie
speed,wiet,lachgas,alcohol,2C-b en YOPO bonen die DMT,5MEO-DMT en bufotenine bevatten,ik ben nu ook onder invloed van een beetje yopo :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee, lekker helemaal niks! Op mijn sigaretjes na, maar ik ben lekker het hele weekend nuchter geweest! :hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Vrijdag begonnen met een beetje mdma,
Daarna, veel te veel wiet
Om dan maar niet in slaap te vallen, een beetje speed
In de ochtend meer speed
Dan een lijntje dextro amfetamine
Toevallig Ketamine tegengekomen, heel klein beetje (mini).
Verder gegaan op speed tot zondagochtend

J0rrit

Badass junkie
Was het weekend op Solar:

Vrijdag: Combi ketamine, ghb en 2cb :hearteyes:
Zaterdag: Combi ketamine, ghb en mdma
Zondag: Combi ghb + ketamine

Owja, en alcohol natuurlijk maar dat is zowat standaard! :)

Spor

Wijs gebruiker
J0rrit zei:

Ah man had dat ff laten weten ik was crew daar ! Met als gevolg dat ik zonder gecontroleerd te worden binnen kon komen zo vaak als ik wou !! :grin:

Vrijdagavond: sos & wiet & opium
Zaterdag: 2c-b / 2c-e & Keta & wiet & Sos & s'avonds opium
Zondag: 5 pillen & sos & wiet & s'avonds weer opium

Wat een weekend :grin:

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:
J0rrit zei:

Ah man had dat ff laten weten ik was crew daar ! Met als gevolg dat ik zonder gecontroleerd te worden binnen kon komen zo vaak als ik wou !! :grin:

Vrijdagavond: sos & wiet & opium
Zaterdag: 2c-b / 2c-e & Keta & wiet & Sos & s'avonds opium
Zondag: 5 pillen & sos & wiet & s'avonds weer opium

Wat een weekend :grin:

Ow, waar stond je dan precies?

Bovenaan