Wat gebruikt in het weekend ??

geox

Bewuste gebruiker
Wietjes ( standaard dus )

En voor de rest bijna een LSD tripje maar mijn maat wou niet meewerken. :openmouth:

geen speed of mdma, moet ook eens..

Spor

Wijs gebruiker
Gisteren wou ik weer eens proberen om lekker te spacen op ketamine, muziekje erbij, pijpje met dmt klaargezet, 3 lekkere verschillende jointjes voorgedraaid, maar het wou niet echt werken hoe ik dat wou... Heb t gehád met shit in me neus, dus had besloten de keta te slikken. Ik wist uit voorgaande ervaringen dat dit in grote hoeveelheden geen aanrader is. Dus ik had 3×100mg afgewogen en in capsules gedaan. Eerst eentje gepakt, en 3 kwartier later de 2e. De eerste werkte toen al. Was wat tv aan het kijken vanuit mijn bed, maar toen de 2e insloeg werd ik ipv super space, super moe. Zó moe dat ik moeite had met mijn ogen open houden en in mijn bed zitten. Toen zat er dus niets anders op als om me om te draaien en te gaan slapen. Wat resulteerde in dat ik vandaag nog 2,5 lekkere joint "extra" had, en dalijk nog een lekker pijpje met iets meer dan 50mg DMT :grin: (maar goed dat het weekend nog niet afgelopen is)

SKB187

Newbie
Vrijdag: Thuis eeste lijn speed(van die dag). Daarna veel gedronken tot 7-8u, eventjes opgefrist naar een feestje gereden om twaalf uur 's middags, Nieuwe lijn genomen in de auto, Daarna nog wat gedronken, tegen de avond 150mg MDMA, vet hard op Korsakoff :d Op het feestje zelf 3 lijnen gepakt en een bommetje ( 2 a 3 lijnen in een lang bladje dicht doen en inslikken) Beter voor je neus slechter voor je maag, Maar ik wil ruiken wat ik eet enzo. :d

2.5gr speed
een kleine 10gr wiet
150mg MDMA
en liters alcohol :d

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gisteren paar wodka's gedronken en vanavond waarschijnlijk wat pep kopen (half grammetje, dinsdag weer werken).

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gister voor het eerst pharmahuasca gedaan:

-50mg NN-DMT in capsules.
-2 gram vermalen harmala zaden in capsules.

Ik heb maar een lage dosering gedaan omdat het de eerste keer is. Ik moet zeggen dat dit toch nog een redelijke trip was. Volgende keer ga ik voor de 100 :) .

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Gister San Pedro cactus als thee gedronken. Gistermiddag om 15.00u opgedronken en om 6 uur vannochtend tripte ik nog. Verder een paar gram wiet op.

Debris

Bewuste gebruiker
Vrijdag: 1 hofmann
Dan verder op Speed, maar zeer weinig gebruikt :).
Zaterdag een klein beetje mdma, en speed.
Zondag niks :).

Ewie

Belezen gebruiker
Vrijdag en zaterdag alleen wiet (en een beetje alcohol), verder niets, vandaag (zondag) helemaal niets, en de drang is zó groot om even langs de shop te gaan :grin: maar ik kan/wil het geld even niet missen.

nicolai

Wijs gebruiker
heb gedronken en geblowed, maar wel binnen te perken. was wel met een aantal mensen die xtc, wiet en alcohol ophadden...was echt heel vervelend. normaal gesproken zou dat juist gezellig zijn, maar dit was echt niet leuk. waren compleet opgefokt en agressief...eigenlijk wilde ik zelf ook wel xtc gebruiken, maar ik had besloten dat ik beter een beetje bij zinnen kon blijven. op een gegeven moment wilde een van die gasten zelfs de straat op om mensen in elkaar te slaan. zijn vriendin was ook echt helemaal stuk, want het was haar verjaardag en dit is schijnbaar niet de eerste keer...dus ik heb eigenlijk de hele avond een beetje oppas kunnen spelen...politie wel 3 keer langs geweest wegens rellen op straat. zijn buren zijn echt de beste buren ever...een kant is een jonge gast die zelf ook altijd compleet losgaat (hij was erbij en zat met dezelfde handfull als ik), en aan de andere kant woont een ouwe hippie die echt nooooit zeurt als de muziek weer veeel te hard staat...maar 2 gasten hebben hem bedreigd omdat hij alleen maar vroeg of we op straat misschien wat rustiger wilden doen vanwege die rellen.

dus was gezellig

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In plaats van pep, hadden we opeens coke, omdat de dealer niks anders meer had, beetje jammer dus. Vervolgens heb ik ook nog aan de mdma kristal gezeten, toen de coke begon uit te werken. Dat leek even een goed idee, totdat ik plotseling hondsberoerd werd en letterlijk de hele nacht/ochtend heb zitten kotsen. Dit was de laatste keer dat ik ooit nog mdma in mijn lichaam gestopt heb! GATVERDAMME! :kots:

Bovenaan