Wat gebruikt in het weekend ??

mrGreen

Newbie
hmm wat ik heb gebruikt in de weekendjes... zijn nu :
XTC :hearteyes:
MDMA crystalletjes ( << have to say... aanrader ) :openmouth:
weed... ofcourse.. (niet alleen in het weekend) :stoned:
en natuurlijk... drank :beer:

tomz0r

Badass junkie
Gisteren beetje speed, een beetje wiet en een beetje GHB. Was best chill, alleen het laatste uur werd ik een beetje hangerig. Dat was wel minder.

Flugeltje

Wijs gebruiker
In het begin van het weekend ghb en alcohol, allemaal lekker leuk.... vanaf zaterdagnacht overgegaan op morfine, dafalgan, perdolan, tradonal odis 50mg, ibuprofen.

Nu 2 maand in het gips.... bye bye date, I love techno, verjaardag .... maar ik heb al plannen genoeg voor als ik uit het gips kom :beer:

Nu even 2 maand df.nl volspammen

Flugeltje

Wijs gebruiker
In een dronken bui verleden weekend voet omgeslagen, steeds terug op mijn benen willen staan maakte de breuk alleen maar erger.

Flameon

Badass junkie
Flugeltje zei:
In een dronken bui verleden weekend voet omgeslagen, steeds terug op mijn benen willen staan maakte de breuk alleen maar erger.

Auwa, het nadeel van teveel drank is dat je geen pijn meer voelt en het dan inderdaad lijkt alsof je er gewoon op kan staan. Komt me bekend voor vanuit mijn studententijd :wink:

Enfin, ik doe dit weekend lekker rustig aan. Ik ben aan het werk dus kan het me niet permiteren om me vanavond vol te laten lopen of het een of ander te gaan gebruiken. Morgen een drukke dag voor de boeg, en dat voor een zondag haha!
Ik drink me vanavond een biertje, en dan lekker vroeg onder de wol.

Gemini

Badass junkie
Alcohol, dopamineeeeee! En m'n sos ga ik denk ik maar wegspoelen, die ligt toch alleen maar te verrotten in m'n la.

Meta4

Experimenterende gebruiker
Ik was begonnen met speed, kwam onderweg LSD tegen en t volgende wat ik me herinner is XTC. Wat een ellende! :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Buiten alcohol en wiet helemaal niets. :grin: Heerlijk om me eens een keertje fit te voelen op een zondag. :)

Expresso

Newbie
Misschien geheel onverantwoord maar dit weekend LSD en MDMA gebruikt. Naar mijn idee een perfecte combi voor een ongelofelijk diepe trip! Was werkelijk een zeer aangename en toch onaangename ervaring!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Peyote! :hearteyes:

Qua visuals was het helemaal niet zo heftig maar heb zoveel shit opgelost en zoveel dingen zijn er aan het licht gekomen. Ontzettend veel positieve energie en heb non stop daar met een big smile rondgelopen, zelf het kotsen monde bij mij uit op een lachsalvo. Oh wat een heerlijk weekend...

Drientje

DF-koning
Dumpy zei:
Peyote! :hearteyes:

Qua visuals was het helemaal niet zo heftig maar heb zoveel shit opgelost en zoveel dingen zijn er aan het licht gekomen. Ontzettend veel positieve energie en heb non stop daar met een big smile rondgelopen, zelf het kotsen monde bij mij uit op een lachsalvo. Oh wat een heerlijk weekend...
Fijn om te horen Dumpy! Ik ben nu wel erg nieuwsgierig!

X

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Wiet, Hasj, Space cake (Heerlijke brownies), Bier, Alcohol.

Was eigenlijk de planning XTC op een feesiej, maar wegens iets anders konden we niet lang blijven dus schuiven we het weer even op.

:wave:

Bovenaan