Wat gebruikt in het weekend ??

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Half buisje methylone, een paar jointjes, vandaag 10 mg benzo eerder (om paniekaanval tegen te gaan, niet recreatief)

Paniekaanvallen en dan tripmiddelen als favo drugs? Daar snap ik eigenlijk niet zo veel van.

Taat

Bewuste gebruiker
Ben naar Qlimax geweest en heb alleen speed en alcohol op in 'grotere' mate... en een klein puntje sos op de terugreis

Angramar Temenos

Badass junkie
Het is een bepaald iets wat de paniekaanval triggerd, als ik aan iets word herinnerd en ik niet snel genoeg aan andere dingen kan denken. (Nee, ik ben niet misbruikt/verkracht/mishandeld of zoiets cliche's ^^)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Het is een bepaald iets wat de paniekaanval triggerd, als ik aan iets word herinnerd en ik niet snel genoeg aan andere dingen kan denken. (Nee, ik ben niet misbruikt/verkracht/mishandeld of zoiets cliche's ^^)

Ja, bij mij is het meestal als ik aan de kans op een paniekaanval herrinerd word :mrgreen: ! Zit je weer even vast in een vage loop of spaceyness waar tijd hangt en alles vertraagd niks maar klopt en lijkt deze keer echt voor goed te duren, en dan opeens *snap* je er weer uit !

Damn, geloof dat ik te vaak alleen LSD heb gneomen :P ! Afgelopen weekend bij een biertje gehouden.

Ghanzibaldhi

Experimenterende gebruiker
Ja 't is ook niet zo dat ik daar trots op ben ofzo haha, maar als je al vroeg begint en je gaat pas laat naar huis en de sfeer is goed, gaat het bijna van zelf :beer:

dfssdfde

Badass junkie
Ghanzibaldhi zei:
Ja 't is ook niet zo dat ik daar trots op ben ofzo haha, maar als je al vroeg begint en je gaat pas laat naar huis en de sfeer is goed, gaat het bijna van zelf :beer:

Als ik naar een cantus ga en dan nog een coctailavond of jeneveravond en dan een afterparty, tel ik liever niet hoeveel ik gedronken heb :tongueout:

Spor

Wijs gebruiker
Rustig weekendje voor mij :)

Vrijdag alleen wat wiet met erna een theetje van blauwe lotus en hop

Zaterdag voor het eerst MDMC/Methylone en erna wat ghb om te slapen...

Vandaag zit ik aan mijn eerste joint

azgaza

Badass junkie
Veel alcohol, veel hasj en ook wat wiet. Lekker ouderwets zuipen tot 7 AM, had ik ook al een tijdje niet gedaan :)

Bovenaan