Wat gebruikt in het weekend ??

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Spor zei:
pff wat een week beter gezegd

dinsdag: 85mg 2c-D - later een oxazepammetje
donderdag: 70mics lsd
vrijdag: paddothee en ghb
zaterdag: klein lijntje 2c-E en ghb
vandaag wss voornamelijk blowen en tegen het einde van de dag een pijpje opium

Wat een tripweek
Doe jij in de week nog iets anders als trippen? :mrgreen:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Veeeeeel beter! Voelde me totaal mellow, had schijt aan alles, kon alle remmen los gooien en heb er heerlijke seks op gehad!

Spor

Wijs gebruiker
PuppiiiEyes zei:
Spor zei:

Wat een tripweek

Zo eens in de 2 weken :grin:

Nee op ZICH valt het wel mee, dat was gewoon een extreme tripweek :P maar het liefst iedere dag hahaha het "gevaarlijke" is dat ik het altijd maar kan handelen, en vooral als dan eens blijkt dat ik dat een keer NIET kan. Maar wou sinds ik LSD voor het eerst geprobeerd had het op school doen en mn school is bijna afgelopen dus het was meer zo van nu of nooit :grin:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Spor zei:
PuppiiiEyes zei:
Spor zei:

Wat een tripweek

Zo eens in de 2 weken :grin:

Nee op ZICH valt het wel mee, dat was gewoon een extreme tripweek :P maar het liefst iedere dag hahaha het "gevaarlijke" is dat ik het altijd maar kan handelen, en vooral als dan eens blijkt dat ik dat een keer NIET kan. Maar wou sinds ik LSD voor het eerst geprobeerd had het op school doen en mn school is bijna afgelopen dus het was meer zo van nu of nooit :grin:

Dat lijkt me nou echt kut op school zitten trippen, vond soms een jointje al vervelend. Dan kan je toch ook niet normaal meer leren als je zit te trippen op de LSD :confused:

PillenJunk

Experimenterende gebruiker
normaal ga ik lekker blowen en pillen slikken en als er pep is dat ook
en als ik echt zin heb om te feeste doe ik alles
bier wiet pep pille als er erges sos is, sos
als ik goed doortrip zit ik meestal vol wappie op school op maandag, oftewel heel vaak meld ik me af op maandag :grin: en dan ff uitspacen.

komend weekend naar angerfist!!!! ga ik lekker 5 gram pep hale en 3 pilletjes ofzo :rolleyes:
en denk ook nog als het kan wietje dr bij. ik ziet wel maar in ieder geval pep en pillen :sunglasses: :mrgreen:

PillenJunk

Jah denk het wel.. :P misschien blijft er voor zaterdag nog wel een grammetje over maar kan ook dat het vrijdag op is.. ga ik zaterdag gewoon aan de pillen maakt niet uit :xtc: :hearteyes:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
PillenJunk zei:
Jah denk het wel.. :P misschien blijft er voor zaterdag nog wel een grammetje over maar kan ook dat het vrijdag op is.. ga ik zaterdag gewoon aan de pillen maakt niet uit :xtc: :hearteyes:

:hearteyes: Ik wou dat ik die instelling nog had van het maakt allemaal geen fuk uit!
Tegenwoordig denk ik veel te veel na bij de downsides van drugs :openmouth:

L

Lid 6909

Gast
Heey keesie mafkees, hou wortel?:grin:
IK HEB VAKANTIE :grin::grin::grin:

Ik denk meestal ook aan downsides :grin:

btw ik heb Keta en THC en Alcohol gehad afgelopen weekend!

3970

Wijs gebruiker
Afgelopen weekend...ff denken hoor...BZP, MDPV, XTC, GHB, Ket, en wat Zoldipem om het af te sluiten :grin:

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
PillenJunk zei:
komend weekend naar angerfist!!!! ga ik lekker 5 gram pep hale en 3 pilletjes ofzo :rolleyes:
en denk ook nog als het kan wietje dr bij. ik ziet wel maar in ieder geval pep en pillen :sunglasses: :mrgreen:

Angerfist :hearteyes: :grin:
afgelopen weekend helemaal niks gebruikt!!! A.s weekend weet ik nog niet.. :beer: :rolleyes:
:wave:

PillenJunk

Dumpy zei:
Dan heb je wel kutpep denk ik... :P

Hoezo? :confused:
Heb het vanavond opgehaald en ff getest :grin: het is wel fakkin goeie shit 2 sleutelpuntjes en kvoelde me al verpept, dus wel goeie shizzle. Nja, gaat leuk worden morgenavond/nacht :P

TrippyShit

Badass junkie
PillenJunk zei:
Dumpy zei:

Omdat je van goeie pep geen 5gram in een nacht wegsnuift :P
Als je het wel doet dan slaap je een hele flinke tijd niet. Dan ben je maandag nog wakker volgensmij :grin: Lijkt me niks. Niet kunnen eten enzo..

Ik heb alleen glaasjes gedronken van het weekend. Dit weekend waarschijnlijk weer.
Wacht op 31dec :hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
PillenJunk zei:
Dumpy zei:

Omdat je van goeie pep geen 5gram in een nacht wegsnuift :P
Als je het wel doet dan slaap je een hele flinke tijd niet. Dan ben je maandag nog wakker volgensmij :grin: Lijkt me niks. Niet kunnen eten enzo..

Ik heb alleen glaasjes gedronken van het weekend. Dit weekend waarschijnlijk weer.
Wacht op 31dec :hearteyes:

Ja inderdaad had gister 3 kleine lijntjes op rond 11 uur, was genoeg om tot 5 uur 's nachts, wakker, helder en in the zone te zijn...

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Vrijdagavond: deel 1: mushies! :hearteyes: 2 gr gedroogd van een erg leuk soort (eigen kweek van een medereiziger (dat was een groot succes).
Deel 2: 120 mg bk-MBDB oraal (+ 50 mg oraal re-dose) jep, ik weet nu hoe je lichaam aanvoelt in de hel... :(

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
helemaal niks gebruikt maar 'm toch keihard gespaced. Vanacht een trancedans sessie gedaan waarin je zoals de naam al zegt in trance gaat tijdens het dansen. Ging best wel diep en heb er flink wat shit uit kunnen gooien, erg lekker om eens te spacen met alleen je eigen geest :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vandaag zijn mijn ouders dertig jaar getrouwd en hebben we een etentje, daar zal ik nog wel een paar glaasjes wijn drinken, maar verder dit weekend nix gebruikt.

Bovenaan