Wat gebruikt in het weekend ??

azgaza

Badass junkie
Ik tel oud en nieuw, ook al was het woensdag/donderdag nacht, voor het gemak even als weekend: LSD, hasj, wiet, alcohol, lachgas en caffeine.

benzodia

Newbie
IK GEBRUIK DIAZEPAM ROCHE, MAAR HOEVEEL IK ER OOK NEEM, IK MERK NAUWELIJKS IETS. TERWIJL IK HIER LEES DAT SOMMIGEN MET 5 MG AL VOLDOENDE HEBBEN. iK NEEM SOM 6 X 8 TABLETTEN.
zOEDEN HET NEPPILLEN ZIJN,.....OF BEN IK GEWOON EEN BIKKEL? :)
bAAL WEL. :angry:

Angramar Temenos

Badass junkie
Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Paddo's (3 gram gedroogde)
LSD (4 zegels van 130 uq)
Een DMTjoint
Een hijs salvia om de scherpe randjes eraf te halen

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint

Zo lekker in de weer geweest :)

OT: Alleen maar drank deze week heb mijn portie trippen na vorig weekend wel weer gehad, snap niet hoe sommige lui zulke hoeveelheden achter elkaar wegkrijgen. Bij mij werkt een zegel LSD nieteens meer als ik een paar dagen ervoor nog heb getript :(

Angramar Temenos

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Angramar Temenos zei:

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint

Zo lekker in de weer geweest :)

OT: Alleen maar drank deze week heb mijn portie trippen na vorig weekend wel weer gehad, snap niet hoe sommige lui zulke hoeveelheden achter elkaar wegkrijgen. Bij mij werkt een zegel LSD nieteens meer als ik een paar dagen ervoor nog heb getript :(

Ja, ben echt zwaar naar de klote geweest voor oud en nieuw. Psychedelisch naar de klote nog wel, maar ik ben er beter uitgekomen - een hele negatieve, paranoïde ik is daar doodgegaan in mijn trip :).

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint
haha ik geloof er echt zo spectaculair weinig van xD

Drientje

DF-koning
Mirrorball zei:
Angramar Temenos zei:

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint

:tearsofjoy:

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint
Dat is toch een prestatie op zich als je dit allemaal in 1 dag weg hebt gekregen.
Ik vind het fijn dat ik op een gegeven moment echt kan genieten van mijn gemoedstoestand en niet telkens maar weer meer moet pakken om me goed te blijven voelen of omdat ik me nog beter wil voelen.

/ontopic
Echt heel weinig afgelopen dagen. Beetje nicotine en cafeïne, maar dat telt niet. En omdat ik gestopt ben met blowen wat natuurlijke middeltjes om proberen rustig te blijven (niet opgefokt) en te kunnen slapen.

tomz0r

Badass junkie
Mirrorball zei:
Angramar Temenos zei:

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint

Sssst, straks gaat hij ook pm's van jou naar hem vervalsen met allemaal scheldwoorden erin en het daarna naar de mods mailen zoals die malloot bij mij heeft gedaan. :stoned:

Ontopic: 2c-b, coke en alcohol.

J0rrit

Badass junkie
Als ik dingen zo hoor is AT volgens mij gewoon niet helemaal 100 %, kan die jongen verder ook niks aan doen. Maar vooral het feit dat hij dan zegt dat die geestelijk niet kapot te krijgen is en een super sterke geest heeft en blalblalba doet me wel even hard lachen, want volgens mij is die gewoon al twisted.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Als ik dingen zo hoor is AT volgens mij gewoon niet helemaal 100 %, kan die jongen verder ook niks aan doen. Maar vooral het feit dat hij dan zegt dat die geestelijk niet kapot te krijgen is en een super sterke geest heeft en blalblalba doet me wel even hard lachen, want volgens mij is die gewoon al twisted.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Mirrorball zei:
Angramar Temenos zei:

2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint

Sssst, straks gaat hij ook pm's van jou naar hem vervalsen met allemaal scheldwoorden erin en het daarna naar de mods mailen zoals die malloot bij mij heeft gedaan. :stoned:

Ontopic: 2c-b, coke en alcohol.

Die combo had ik vorig weekend ook moet zeggen dat ik er echt keihard van ging :xtc: ! Had eerst wat biertjes gedronken en paar lijntjes coke, toen rond 11 uur capsule 2cb genomen, de wereld stond echt een uur of 4 op zijn kop! Echt alle stemmen van maten klonken traag en vaag, alles glimde/schitterde als een gek, geluid schommelde de hele tijd, overal vage figuren/golven/radiation. Was wel mijn heftigste 2cb trip die ik ooit heb gehad, normaal voel ik me heel rustig en mellow, nu was het omgekeerde :sunglasses:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
GHB, dex en wat hasj-joints.

Wat een übergeile combo was me dat! :hearteyes:

Maar niet iets om vaak te doen. Ik ervaar dit als lichamelijk en geestelijk belastender dan een 400ug LSD trip. Die kan ik alsnog beter plaatsen. Enfin, dat ben ik dan maar...

Spor

Wijs gebruiker
Dit weekend eens flink aan de herbals:

Vrijdag:
- Wiet
- Klein beetje opium :)
- Blauwe lotus
- Hop
- Skullcap

Zaterdag
- Wiet
- Blauwe lotus
- Hop
- Skullcap
- Valeriaan
- Passiebloem

Zondag
- Wiet, hasholie
- Blauwe lotus
- Hop
- Skullcap
- Valeriaan
- Passiebloem
- Stiekem 1mg lormetazepam :grin:

Moa is wel fijn zoon rusig weekendje, maar geef mij maar chemicals :grin:

tramadol

Experimenterende gebruiker
Het zelfde wat ik elke dag gebruik :( /
Tramadol en Morfine daar naast Ritalin en de andere keer pure efedrine tabs 30 mg.

Bovenaan