space scientist
Wijs gebruiker
cocaïne (schaam
, dan maar vanaf nu echt stoppen)
lachgas
veel alcohol
en nu net:
valariaan extract
L-tryptofaan-400
lachgas
veel alcohol
en nu net:
valariaan extract
L-tryptofaan-400
Pak Suiker zei:Drientje zei:Rraw!Pak Suiker zei:MDMA, een warme douche, een lief jongetje en een lief meisje![]()
![]()
Rraw? en dat terwijl je het lieve meisje niet eens was. :P
dAngramar Temenos zei:Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...
2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Paddo's (3 gram gedroogde)
LSD (4 zegels van 130 uq)
Een DMTjoint
Een hijs salvia om de scherpe randjes eraf te halen
Patrick a.k.a Spaceface zei:Angramar Temenos zei:Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...
2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint
Zo lekker in de weer geweest![]()
OT: Alleen maar drank deze week heb mijn portie trippen na vorig weekend wel weer gehad, snap niet hoe sommige lui zulke hoeveelheden achter elkaar wegkrijgen. Bij mij werkt een zegel LSD nieteens meer als ik een paar dagen ervoor nog heb getript![]()
haha ik geloof er echt zo spectaculair weinig van xDAngramar Temenos zei:Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...
2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint
Mirrorball zei:haha ik geloof er echt zo spectaculair weinig van xDAngramar Temenos zei:Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...
2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint
Dat is toch een prestatie op zich als je dit allemaal in 1 dag weg hebt gekregen.Angramar Temenos zei:Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...
2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint
Mirrorball zei:haha ik geloof er echt zo spectaculair weinig van xDAngramar Temenos zei:Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...
2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint

J0rrit zei:Als ik dingen zo hoor is AT volgens mij gewoon niet helemaal 100 %, kan die jongen verder ook niks aan doen. Maar vooral het feit dat hij dan zegt dat die geestelijk niet kapot te krijgen is en een super sterke geest heeft en blalblalba doet me wel even hard lachen, want volgens mij is die gewoon al twisted.
tomz0r zei:Mirrorball zei:haha ik geloof er echt zo spectaculair weinig van xDAngramar Temenos zei:Als ik woensdag niet onder weekend reken, enkel een dikke joint. Doe ik dat wel...
2c-b (nasaal)
MDMA (5 pillen)
Wiet
Hasj
Hasjolie
Een DMTjoint
Sssst, straks gaat hij ook pm's van jou naar hem vervalsen met allemaal scheldwoorden erin en het daarna naar de mods mailen zoals die malloot bij mij heeft gedaan.
Ontopic: 2c-b, coke en alcohol.
! Had eerst wat biertjes gedronken en paar lijntjes coke, toen rond 11 uur capsule 2cb genomen, de wereld stond echt een uur of 4 op zijn kop! Echt alle stemmen van maten klonken traag en vaag, alles glimde/schitterde als een gek, geluid schommelde de hele tijd, overal vage figuren/golven/radiation. Was wel mijn heftigste 2cb trip die ik ooit heb gehad, normaal voel ik me heel rustig en mellow, nu was het omgekeerde
! Was echt weer super, was mijn eerste LSD trip zonder te blowen, maakt de trip alleen maar helderder en beter niet verwacht