Ik ken jou verhaal idd, en dat hou ik ook wel in mijn achterhoofd, maar voor mij lijkt het juist tegenovergesteld te werken;
Net voor nieuwjaar, om precies te zijn 1e kerstdag om 13:34 heb ik door de LSD een absoluut levensveranderend inzicht gehad wat mijn leven sindsdien aanzienlijk heeft verbeterd. Ik voel me heel anders, veel minder "depressief", veel meer vrolijk, veel meer zin in alles in het leven en ga zo maar door.
Sindsdien ben ik ook weer meer gaan gebruiken, want vooral als ik zo superblij ben en ik pak lsd dan heb ik de beste trips. De dingen die ik meemaak en zie enzo zijn gewoon zo geweldig, dat vooral met lsd en keta ik de dag erna me gewoon herboren voel, zo goed als nieuw, en NOG meer zin in alles als van tevoren. Alles lijkt er alleen maar beter en beter op te worden. En heb behalve dat grote inzicht ook nog een heel aantal kleinere inzichten gehad, die op de een of andere manier ook allemaal positieve toevoegingen zijn aan mijn leven.
Maar zelfs laatst, toen had ik 350-400mg mdma 83% gehad op een avond, super super superleuke avond gehad en de dag erna had ik ALLEEN een droge mond ! WTF ?!? Normaal zou ik van die hoeveelheden mdma 3 dagen brak zijn, maar ik voel me tegenwoordig zo geweldig goed dat zelfs een kater daarvan uitblijft.
Ik vrees dat ik zo door blijf gaan totdat ik een keer HARD tegen de lamp loop... Ik weet in mijn achterhoofd wel dat ik in principe verkeerd bezig ben maar in de praktijk pakt het helemaal niet zo uit. Ik kom namelijk al mijn verplichtingen heel goed na, en dat zijn er heel wat.
Nu heb ik ook nog een heel leuk meisje leren kennen dus mijn leven lijkt eindelijk na 3 jaar weer eens ECHT de goeie kant op te gaan... Ondanks dat ik zoveel gebruik dus. Ik ondervind er geen "sociale schade" van zeg maar. Ik doe alles wat ik moet doen, en in mijn vrije tijd maak ik lol. En laat mijn grootste hobby nou net drugsgebruiken zijn...
Maar toch, iedereen bedankt voor de waarschuwingen !