Wat gebruikt in het weekend ??

Spor

Wijs gebruiker
^ik weet het, ik weet het, maarja, had vrij en totaal geen verplichtingen... Dan krijg ik dergelijke weekends :P

azgaza

Badass junkie
Hasj en wiet, LSD (+- 140 ug), alcohol en lachgas. Leuk weekend en wát een trip zeg :hearteyes: , report komt hopelijk nog.

Spor

Wijs gebruiker
vrijdagavond
wiet
400mg mdma 83%
wat keta
wat ghb
en een heel lief meisje :hearteyes:

zaterdag
wiet
keta
en een heel lief meisje

zondag
wiet
keta
2c-b
? :wink:

Pff het is echt weer tijd dat ik eens rustig aan ga doen... Maar weekenden zijn zo leuk :hearteyes:

underworld

Wijs gebruiker
zo spor jij gaat aardig los in de weekenden laatste tijd :P

mijn weekendje was ook wel spacend,
2ct7,keta,hasjolie,wiet,n2o en cathinone

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als ik dit zo lees was mijn weekend nog bescheiden.

Vrijdag: Salvia, N2O, Wiet.
Zaterdag: 30ml goeie GHB, N2O, Hash.

En zondag lekker nuchter. Even bijkomen van gister. :tearsofjoy:

Spor

Wijs gebruiker
underworld zei:
zo spor jij gaat aardig los in de weekenden laatste tijd :P

Ja ik weet het :grin: ik heb geen school meer, loop nu stage, mijn vrije tijd is weer echt vrij ! En dat merk ik dan wel weer terug in de weekenden. Weet wel dat ik éigenlijk ff normaal moet doen, maar ik heb zoooooo veel lol :hearteyes:

De lol die ik heb maakt 2× zo veel serotonine aan als dat ik opmaak met de drugs :P dus eigenlijk is het een win-win situatie :grin:

^haha wat een onzin

Spor

Wijs gebruiker
Pff het weekend gaat ook gewoon door he !!

Spor zei:
zondag
wiet
keta
2c-b

? = GHB, nog meer keta en hasjolie

Maandag
10mg diazepam
2mg xanax
weer een berg keta
btje ghb

Dinsdag
Tot nu toe alleen jointjes maar ik werd net al gebeld dat het vanaovnd weer tijd was voor feest dus god mag weten wat het weer gaat worden vanavond

Laat iemand me tegen houden :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Spor zei:
Pff het weekend gaat ook gewoon door he !!

Spor zei:
zondag
wiet
keta
2c-b

? = GHB, nog meer keta en hasjolie

Maandag
10mg diazepam
2mg xanax
weer een berg keta
btje ghb

Dinsdag
Tot nu toe alleen jointjes maar ik werd net al gebeld dat het vanaovnd weer tijd was voor feest dus god mag weten wat het weer gaat worden vanavond

Laat iemand me tegen houden :wink:

ehh.. vakantie toevallig :) ?

Flameon

Badass junkie
Goed weekend voor jou Spor :grin:

Mijn lang weekend was het carnavalsweekend. Er is heel veel bier mijn slokdarm afgegleden.
Ook een paar heerlijke jointjes en nog een beetje 4 fluor (wat is dat toch een topspul :) ).
Nu is het tijd om weer om te schakelen naar het normale leven.

Spor

Wijs gebruiker
Spor zei:
Dinsdag

Laten we dat maar vergeten:

Dinsdag
- 200mics LSD
- Gram ketamine maar weer

en gedeeltelijk woensdag want ben nog steeds wakker

Maar mensen echt, ik heb nog nooit zo veel gelachen als tijdens deze trip ! gewoon lachkicks gehad van uren, ben echt ongelfelijk vaak van mijn stoelgevallen van het lachen, omgevallen van het lachen, huilend over de grond gerold van het lachen als vannacht.

Serieus als je dood kon gaan aan lachen was ik nu mors, en morsdood

J0rrit

Badass junkie
Trippen is niet erg als je neurotransmitter huishouding tijd genoeg heeft om zich te herstellen. Maar spor ik denk dat hoe en hoe vaak jij gebruikt zeker effecten gaat hebben op je geestelijke gezondheid op lange termijn.

No offence trouwens, maar zo is het waaschijnlijk nu eenmaal.

Spor

Wijs gebruiker
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar bijvoorbeeld die laatste trip waar ik zo ongelofelijk vaak van mn stoel af ben gevallen van het lachen, had ik echt voor niets in de wereld willen missen. Ben er nu gewoon nog steeds blij van !

Ik moet echt minder gaan doen, maar steeds komen er weer mensen van kom mee, dit, dat, leuk, en dan is het weekend, en anders zit ik toch maar tv te kijken want in mn eigen stad ga ik niet uit, en ja dan heb ik ook zoiets van mag ik ff lol hebben (gewoon tegen mezelf hoor, niemand die t me verbied namelijk) en dan ga ik uiteindelijk toch weer en heb ik de lol van mijn leven.

Weet iemand trouwens wat voor "schade" ik op korte termijn (veel) kan hebben van ketamine en lsd ? Van pep mdma en ghb krijg je vette huid en puisten, is dat met die 2 ook, of andere soortgelijke verschijnselen ?

honingolie

Bewuste gebruiker
Je zegt eigenlijk dat je geen lol kunt hebben zonder drugs?

Tuurlijk bieden drugs vaak een garantie voor een leuke tijd, en kan het dingen die leuk zijn NOG leuker maken.. Maar als je gigantische hoeveelheden drugs tot je moet nemen om je te vermaken zou ik mezelf toch eens achter de oren krabben.

Als je er zelf geen problemen mee hebt is dat prima, maar de kans dat je hier en daar wat receptoren naar de klote helpt lijkt me niet gering..

azgaza

Badass junkie
Spor zei:
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar bijvoorbeeld die laatste trip waar ik zo ongelofelijk vaak van mn stoel af ben gevallen van het lachen, had ik echt voor niets in de wereld willen missen. Ben er nu gewoon nog steeds blij van !

Ik moet echt minder gaan doen, maar steeds komen er weer mensen van kom mee, dit, dat, leuk, en dan is het weekend, en anders zit ik toch maar tv te kijken want in mn eigen stad ga ik niet uit, en ja dan heb ik ook zoiets van mag ik ff lol hebben (gewoon tegen mezelf hoor, niemand die t me verbied namelijk) en dan ga ik uiteindelijk toch weer en heb ik de lol van mijn leven.

Weet iemand trouwens wat voor "schade" ik op korte termijn (veel) kan hebben van ketamine en lsd ? Van pep mdma en ghb krijg je vette huid en puisten, is dat met die 2 ook, of andere soortgelijke verschijnselen ?

Veel ketamine en LSD staat in principe niet bekend om schadelijkheid, maar regelmatig ketamine gebruik kan tot een soort afwijkende denkbeelden lijden had ik vernomen bij mensen die het écht heel veel gebruiken, dat je patronen denkt de herkennen enzo, beetje van die conspiracy-zooi. Heel regelmatig LSD gebruik lijkt me slechts een beetje zwaar om steeds te verwerken maar aan de andere kant zal het ook wel wennen, van maandelijks LSD gebruik voor twee jaar heb ik in ieder geval geen probleem ondervonden. Ik zou wel af en toe een weekendje rust nemen als ik jou was, gewoon voor de zekerheid :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Spor zei:

Op korte termijn weet ik niet.. maar je gaat best wel hetzelfde pad af als ik een jaar geleden deed. Zoveel keta, lsd, en andere dope.. Bij mij zorgde het na een paar maanden voor ernstige fucked up heid. Kon niet meer goed functioneren in de maatschapij, waanideeën enzo... Maar weet niet of dat perse de lsd of de keta was.. maar meer zoveel mogelijk fucked up zijn op wat dan ook.

Spor

Wijs gebruiker
Ik ken jou verhaal idd, en dat hou ik ook wel in mijn achterhoofd, maar voor mij lijkt het juist tegenovergesteld te werken;

Net voor nieuwjaar, om precies te zijn 1e kerstdag om 13:34 heb ik door de LSD een absoluut levensveranderend inzicht gehad wat mijn leven sindsdien aanzienlijk heeft verbeterd. Ik voel me heel anders, veel minder "depressief", veel meer vrolijk, veel meer zin in alles in het leven en ga zo maar door.

Sindsdien ben ik ook weer meer gaan gebruiken, want vooral als ik zo superblij ben en ik pak lsd dan heb ik de beste trips. De dingen die ik meemaak en zie enzo zijn gewoon zo geweldig, dat vooral met lsd en keta ik de dag erna me gewoon herboren voel, zo goed als nieuw, en NOG meer zin in alles als van tevoren. Alles lijkt er alleen maar beter en beter op te worden. En heb behalve dat grote inzicht ook nog een heel aantal kleinere inzichten gehad, die op de een of andere manier ook allemaal positieve toevoegingen zijn aan mijn leven.

Maar zelfs laatst, toen had ik 350-400mg mdma 83% gehad op een avond, super super superleuke avond gehad en de dag erna had ik ALLEEN een droge mond ! WTF ?!? Normaal zou ik van die hoeveelheden mdma 3 dagen brak zijn, maar ik voel me tegenwoordig zo geweldig goed dat zelfs een kater daarvan uitblijft.

Ik vrees dat ik zo door blijf gaan totdat ik een keer HARD tegen de lamp loop... Ik weet in mijn achterhoofd wel dat ik in principe verkeerd bezig ben maar in de praktijk pakt het helemaal niet zo uit. Ik kom namelijk al mijn verplichtingen heel goed na, en dat zijn er heel wat.

Nu heb ik ook nog een heel leuk meisje leren kennen dus mijn leven lijkt eindelijk na 3 jaar weer eens ECHT de goeie kant op te gaan... Ondanks dat ik zoveel gebruik dus. Ik ondervind er geen "sociale schade" van zeg maar. Ik doe alles wat ik moet doen, en in mijn vrije tijd maak ik lol. En laat mijn grootste hobby nou net drugsgebruiken zijn...

Maar toch, iedereen bedankt voor de waarschuwingen !

Spor

Wijs gebruiker
Helemaal over deze post heen gelezen...

honingolie zei:
Je zegt eigenlijk dat je geen lol kunt hebben zonder drugs?

Tuurlijk bieden drugs vaak een garantie voor een leuke tijd, en kan het dingen die leuk zijn NOG leuker maken.. Maar als je gigantische hoeveelheden drugs tot je moet nemen om je te vermaken zou ik mezelf toch eens achter de oren krabben.

Als je er zelf geen problemen mee hebt is dat prima, maar de kans dat je hier en daar wat receptoren naar de klote helpt lijkt me niet gering..

Nou eigenlijk heb ik dus tegenwoordig al zo veel lol in het leven gewoon zonder dat ik iets doe. Drugs maakt alles gewoon nóg leuker inderdaad. Het is zeker niet altijd nodig, maar ik doe het ook niet áltijd. Dit is het drugsforum en zodoende post ik alleen van de keren dat het met drugs was :wink: nou was dat dit weekend en vorig weekend wat meer als normaal, maar nog altijd verre weg van altijd.

Bovendien heb ik er dus op geen enkele manier last van. Ik mis het geld niet, en kom al mijn verplichtingen goed na. Het stoort me dus in die zin maar weinig dat ik het doe. Als ik ergens in de goot zou liggen bedelend om geld om dan drugs te kopen om lol te hebben zou ik het een ander verhaal vinden, maar dat is gewoon totaal niet zo. Daarbij ken ik mijn lichaam intussen erg goed, heb ik veel kennis over wat wel en niet te combineren valt en is bijna al mijn drugs getest, dus in de regel weet ik waar ik aan begin als ik iets pak. Dat is bij héél veel mensen ook wel even anders.

Maar, natuurlijk blijft er altijd door mijn hoofd spoken dat het natuurlijk niet erg gezond is, afgezien van de geweldige tijden die ik meemaak met het spul.

Bottomline is, ik kan zeker lol hebben zonder drugs, maar doe het liever met...

underworld

Wijs gebruiker
4fmp, mdmcathinone, ketamine, lsd,beetje mdma,wiet en speed
wat een avond :hearteyes:
en nee, het was niet bedoeld om dit alles door elkaar te gebruiken :P

Spor

Wijs gebruiker
Mensen het is me gelukt !

Op 2 capsules Hop en een karrevracht wiet na heb ik niets gebruikt van het weekend :grin: en ook geen grote zware feestjes gehad.

Bovenaan