Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
underworld zei:zo spor jij gaat aardig los in de weekenden laatste tijd :P
Frisko zei:the usual...![]()
Spor zei:zondag
wiet
keta
2c-b
?![]()
Spor zei:Pff het weekend gaat ook gewoon door he !!
Spor zei:zondag
wiet
keta
2c-b
?![]()
? = GHB, nog meer keta en hasjolie
Maandag
10mg diazepam
2mg xanax
weer een berg keta
btje ghb
Dinsdag
Tot nu toe alleen jointjes maar ik werd net al gebeld dat het vanaovnd weer tijd was voor feest dus god mag weten wat het weer gaat worden vanavond
Laat iemand me tegen houden![]()
Spor zei:Dinsdag
Tot nu toe alleen jointjes maar ik werd net al gebeld dat het vanaovnd weer tijd was voor feest dus god mag weten wat het weer gaat worden vanavond
Spor zei:Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar bijvoorbeeld die laatste trip waar ik zo ongelofelijk vaak van mn stoel af ben gevallen van het lachen, had ik echt voor niets in de wereld willen missen. Ben er nu gewoon nog steeds blij van !
Ik moet echt minder gaan doen, maar steeds komen er weer mensen van kom mee, dit, dat, leuk, en dan is het weekend, en anders zit ik toch maar tv te kijken want in mn eigen stad ga ik niet uit, en ja dan heb ik ook zoiets van mag ik ff lol hebben (gewoon tegen mezelf hoor, niemand die t me verbied namelijk) en dan ga ik uiteindelijk toch weer en heb ik de lol van mijn leven.
Weet iemand trouwens wat voor "schade" ik op korte termijn (veel) kan hebben van ketamine en lsd ? Van pep mdma en ghb krijg je vette huid en puisten, is dat met die 2 ook, of andere soortgelijke verschijnselen ?
Spor zei:Weet iemand trouwens wat voor "schade" ik op korte termijn (veel) kan hebben van ketamine en lsd ? Van pep mdma en ghb krijg je vette huid en puisten, is dat met die 2 ook, of andere soortgelijke verschijnselen ?
honingolie zei:Je zegt eigenlijk dat je geen lol kunt hebben zonder drugs?
Tuurlijk bieden drugs vaak een garantie voor een leuke tijd, en kan het dingen die leuk zijn NOG leuker maken.. Maar als je gigantische hoeveelheden drugs tot je moet nemen om je te vermaken zou ik mezelf toch eens achter de oren krabben.
Als je er zelf geen problemen mee hebt is dat prima, maar de kans dat je hier en daar wat receptoren naar de klote helpt lijkt me niet gering..
ExceptionalInsight zei:keta & booze