Amaranth zei:Ik mis het blowen.

honingolie zei:Amaranth zei:Ik mis het blowen.
Op je 14e hoor je ook niet te blowen.
Dat ben ik met je eens. Over het algemeen gezien horen 14 jarigen niet te blowen, en ik weet dat het ook een stuk slechter voor me is dan als ik ouder zou zijn. Maar toch ben ik van mening dat ik het aan kon, kan. Ik kan nu gewoon 'cold turkey' (als je dat zo kunt noemen bij wiet) stoppen, getuigt er toch wel van dat ik het in de hand had, ondanks dagelijks gebruik. Ik zie mezelf toch wel anders dan een gemiddelde 14 jarige (als ik zo eens in m'n omgeving rondkijk naar leeftijdsgenoten).honingolie zei:Amaranth zei:Ik mis het blowen.
Amaranth zei:Dat ben ik met je eens. Over het algemeen gezien horen 14 jarigen niet te blowen, en ik weet dat het ook een stuk slechter voor me is dan als ik ouder zou zijn. Maar toch ben ik van mening dat ik het aan kon, kan. Ik kan nu gewoon 'cold turkey' (als je dat zo kunt noemen bij wiet) stoppen, getuigt er toch wel van dat ik het in de hand had, ondanks dagelijks gebruik. Ik zie mezelf toch wel anders dan een gemiddelde 14 jarige (als ik zo eens in m'n omgeving rondkijk naar leeftijdsgenoten).honingolie zei:Amaranth zei:Ik mis het blowen.
Amaranth zei:Dat ben ik met je eens. Over het algemeen gezien horen 14 jarigen niet te blowen, en ik weet dat het ook een stuk slechter voor me is dan als ik ouder zou zijn. Maar toch ben ik van mening dat ik het aan kon, kan. Ik kan nu gewoon 'cold turkey' (als je dat zo kunt noemen bij wiet) stoppen, getuigt er toch wel van dat ik het in de hand had, ondanks dagelijks gebruik. Ik zie mezelf toch wel anders dan een gemiddelde 14 jarige (als ik zo eens in m'n omgeving rondkijk naar leeftijdsgenoten).honingolie zei:Amaranth zei:Ik mis het blowen.
:PAmaranth zei:Ik kan nu gewoon 'cold turkey' (als je dat zo kunt noemen bij wiet) stoppen
Hehe, vage uitwerking heeft coke en magic mushrooms he..Patrick a.k.a Spaceface zei:Gister paddo's en coke wat een morbide combo was dat weer![]()
Mindgamer zei:Hehe, vage uitwerking heeft coke en magic mushrooms he..Patrick a.k.a Spaceface zei:Gister paddo's en coke wat een morbide combo was dat weer![]()
![]()

ErnstJünger zei:22mg 4-ACO-MIPT en een uurtje later
160mg Ketamine...![]()
Begeleid op de tonen van TOOL's 10.000 Days was ik het spoor van de realiteit helemaal bijster. Héél ver!![]()
Mirrorball zei:tool= sowieso win
Heb je geen psychedelica voor nodig om van te trippen imo![]()
Huh? ik wist niet dat jij ook ketamine gebruikt! :PDrientje zei:Keta en lachgas.