Wat gebruikt in het weekend ??

azgaza

Badass junkie
Deze keer weer eens alleen alcohol, hasj en wiet. Vrijdag vooral veel alcohol, gisteren niet zo veel, wiet en hasj gewoon het hele weekend door.

Drientje

DF-koning
Vrijdag: Ayahuasca en Santa Maria (wow wat een mooie spirit heeft zij)
Zaterdag: Peyote en Santa Maria
Zondag: heel veel liefde

Token_White_Guy

Experimenterende gebruiker
Ai een liter Smirnoff-bocht...Laatste keer dat ik zo'n hoeveelheid wodka achterover sloeg op een avond werd ik de ochtend erna wakker met een onaangenaam ruikend hoopje naast me.
Is gelukkig heel heel lang geleden, mooi leermomentje.

Heb zelf gisteren een paar Juupjes gehad en een flinke bres in mijn flesje Moskovskaya geslagen. Kreeg bij het laatste overigens geheel vrijwillig hulp.

Drokz staan alweer een aardig tijdje niet meer op het menu.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Hele weekend nuchter geweest, op vrijdagmiddag een derde fles smirnoff ice (4 en een beetje % ofzo) en op zaterdag een biertje.

Ik mis het blowen.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Zaterdag LSD, was voor de eerste keer dit jaar alleen. Moet zeggen dat ik gelijk weer aardig van de realiteit werd weggezogen :xtc:

Eigenlijk best vreemd dat als je het in een groepje gebruikt de werking veel milder is.

Amaranth

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
Amaranth zei:
Ik mis het blowen.

Op je 14e hoor je ook niet te blowen.
Dat ben ik met je eens. Over het algemeen gezien horen 14 jarigen niet te blowen, en ik weet dat het ook een stuk slechter voor me is dan als ik ouder zou zijn. Maar toch ben ik van mening dat ik het aan kon, kan. Ik kan nu gewoon 'cold turkey' (als je dat zo kunt noemen bij wiet) stoppen, getuigt er toch wel van dat ik het in de hand had, ondanks dagelijks gebruik. Ik zie mezelf toch wel anders dan een gemiddelde 14 jarige (als ik zo eens in m'n omgeving rondkijk naar leeftijdsgenoten).

J0rrit

Badass junkie
Amaranth zei:
honingolie zei:
Amaranth zei:
Ik mis het blowen.

Dat ben ik met je eens. Over het algemeen gezien horen 14 jarigen niet te blowen, en ik weet dat het ook een stuk slechter voor me is dan als ik ouder zou zijn. Maar toch ben ik van mening dat ik het aan kon, kan. Ik kan nu gewoon 'cold turkey' (als je dat zo kunt noemen bij wiet) stoppen, getuigt er toch wel van dat ik het in de hand had, ondanks dagelijks gebruik. Ik zie mezelf toch wel anders dan een gemiddelde 14 jarige (als ik zo eens in m'n omgeving rondkijk naar leeftijdsgenoten).

Ze bedoelemn denk ik meer je geestelijke groei ( en miss zelfs lichamelijke ) van overmatig blowen voor de puberteit.

timmaniac

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:
honingolie zei:
Amaranth zei:
Ik mis het blowen.

je doet me erg denken aan mij op mijn 14e :rock: :P

Anti-Neocon

Experimenterende gebruiker
Cannabis in het weekend
Cannabis doordeweeks
Cannabis voor het slapen gaan
Cannabis na het wakker worden
Cannabis voor het eten
Cannabis na het eten
Cannabis altijd

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
22mg 4-ACO-MIPT en een uurtje later
160mg Ketamine... :hearteyes:

Begeleid op de tonen van TOOL's 10.000 Days was ik het spoor van de realiteit helemaal bijster. Héél ver! :grin:

68899

Bewuste gebruiker
Grammetje sos &

Bovenaan