Wat gebruikt in het weekend ??

Flameon

Badass junkie
Na de nachtdienst met een paar collega's de kroeg in geweest .... onder het motto even na praten na een zware crisisnacht. Vanmorgen wat biertjes naar achteren getikt en gisteren eb eer gisteren lekker geslapen op een benzo

Drientje

DF-koning
Qocaïne zei:
Spor zei:

Ik lees altijd met veel ongeloof je berichtjes.

Of je bent helemaal gek of je verzint het waar jezelf bij staat! :flushed:
Voor mij hoef je in ieder geval niet stoer te doen. :)
Trust me, Spor doet niet stoer. Spor is gewoon Spor en die doet de dingen die hij doet, bizar maar waar.

Spor

Wijs gebruiker
Ja, geloof het of niet, ik maak geen praatjes hoor :)
Ik sta zelf soms te kijken over wat ik doe, maar sommige mensen hier op het forum kennen me wel een beetje en weten wel dat ik echt niet loop op te scheppen.

Over wat ik afgelopen weekend heb gedaan begin ik niet eens meer, dat ging namelijk pas echt te ver :P

Maar ik heb besloten om na de vakantie even flink normaal te gaan doen, want als ik zo doorga moet het vroeg of laat toch eens mislopen

Drientje

DF-koning
Het leipe is dat ik ieder ander als debiel zou bestempelen die drugs deed zoals jij ze doet. Bij jou heb ik gewoon het idee dat het erbij hoort ofzo. Najah je bent nog jong, geniet ervan!

Spor

Wijs gebruiker
Ja, maar ik heb ook goed geoefend :sunglasses:

Ik weet ook niet wat het is, ik doe die dingen en eigenlijk altijd ben ik achteraf blij dat ik het gedaan heb omdat ik de lol en ontdenkkingen die ik heb meegemaakt voor geen goud had willen missen ! Het is met tripmiddelen ofzo ook nog nooit echt fout gegaan...

Oom Klaas

Badass junkie
Enkel kan je met de rc's natuurlijk niet zeggen hoe het lichamelijk voor je is.
Maar zoals drientje ook zegt, ieder ander zou ik een idioot vinden terwijl het bij jou er inderdaad een beetje bij hoort. Misschien door je kennis over de middelen waardoor ik het anders kan zien, maar de hoeveelheden blijven absurd en onverantwoord.
Maar onverantwoord met voorkennis en (te) veel ervaring.

Oftewel,
geniet gewoon lekker door :)

Qocaïne

Badass junkie
Spor zei:
Ja, geloof het of niet, ik maak geen praatjes hoor :)
Ik sta zelf soms te kijken over wat ik doe, maar sommige mensen hier op het forum kennen me wel een beetje en weten wel dat ik echt niet loop op te scheppen.

Dan heb ik niets gezegd :)

Spor

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Misschien door je kennis over de middelen waardoor ik het anders kan zien, maar de hoeveelheden blijven absurd en onverantwoord.
Maar onverantwoord met voorkennis en (te) veel ervaring.

Oftewel,
geniet gewoon lekker door :)

Dat de hoeveelheden onverantwoord blijven ben ik ook eigenlijk wel met je eens hoor, maar "wat het is": bij veel mensen ligt de grens bijvoorbeeld op 300 of 400ug, LSD als voorbeeld genomen. Als ze over die grens zitten "gaan ze slecht" of vinden ze het niet meer leuk ofzo. Deze mensen zullen dus 3× goed nadenken om bijvoorbeeld die hoeveelheid nog eens te nemen. Veel mensen doen het bij voorbaat niet omdat ze verhalen van anderen over dergelijke hoeveelheden hebben gehoord, of omdat ze vinden dat ze hard genoeg trippen.

Ik ben mijn grens nog niet tegen gekomen... Daarom worden de dingen die ik doe en neem eigenlijk met de keer bizarrer. Bij veel mensen ligt de grens op een "normale hoge hoeveelheid", maar bij mij dus niet. Daarbij komt inderdaad mijn theoretische kennis over stoffen, maar behalve dat laat ik al mijn drugs testen, of komen ze regelrecht van het lab af. Ik weet dus ook wat ik in huis heb. En als laatste punt, heb ik door mijn ervaring met verschillende middelen intussen mijn lichaam heel erg goed leren kennen. Ik weet heel goed wat ik wel en niet aan kan, en het "bewijs" daarvan is dat mijn grens nog niet gevonden heb :)

Ik wil de hoeveelheden / combi's die ik neem echt niet goedpraten, maar ik denk wel dat ik een stuk verantwoordelijker gebruik als heel veel mensen die mijn posts lezen denken !

En wat betreft het doorgenieten: zeker dat, de vakantie neem ik er lekker van, want ik vind dat ik het verdiend heb (ben geslaagd :grin: ) en zodra die is afgelopen ga ik een tijdje flink minderen en me bezig houden met mijn toekomst :)

Oh ja en als laatste: Don't try it at home ! Ik heb mensen van minder als de helft van mijn dosissen behoorlijk scheef zien gaan :wink:

Drientje

DF-koning
Wat is dan jou maximale dosis tot nu toe?

En ik heb ooit wel eens een reports van de doseerkoning gelezen. 330mg 2cb rectaal en 600 mics LSD rectaal, wat allebei neerkomt op een dubbele dosis ongeveer. Alleen de 2cb was een foutje.

Spor

Wijs gebruiker
mijn maximale dosis is moeilijk te bepalen, door de variatie aan middelen die ik neem in verschillende hoeveelheden... Want wat is meer:

11+7mg 2c-P (volgens shulgin is 16mg clearly a overdose, en was 14 al niet voor herhaling vatbaar)
380 LSD
250+350mg Ketamine R oraal
4×50mg DMT
~10 Lachgas patronen
~4gr Wiet
40mg Temazepam

of

35mg 2c-T7
20+25mg 2c-I
280ug LSD
50gr San Pedro (poeder)
3×65mg DMT
~ 15 lachgas patronen
~ 6gr wiet
(temazepam was hier niet nodig: het was dag 2 van terschelling en toen hebben we 15km gelopen en heb ik uren gemountainbiked :hearteyes: )

beide in zeg een tijdsspan van ~16 uur ? Dit zijn dan 2 voorbeelden die ik me nog zo kan herinneren, maar dergelijke variaties op combi's doe ik dus wel vaker, en zodoende is het moeilijker te zeggen wat "heftiger / meer" was...

Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet :wink: ) nadoen, met opzet.

Verder wil ik wel een keer echt heel diep gaan op enkel LSD. In een tripreport van me is te lezen wat er gebeurde met een vriend van me, die compleet "weg" was, waar de LSD echt had over genomen. Dit zou ik stiekem ook wel eens willen meemaken, maar dan in een hele veilige omgeving met 2 ervaren, nuchtere tripsitters....

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Spor zei:
Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet :wink: ) nadoen, met opzet.

Gast. Ik mag hopen dat dat een typ fout is. Je zegt nu dat je het hem na zou doen met opzet. :P

Chris Pontius

Badass junkie
@ spor

Het enige probleem is dat je nog niet weet hoe al die RC's later op je lichaam uit gaan werken.
Maar goed als we na 20 jaar of zo jou zwaar gestoord in je rolstoel zien schuren met uitspraken die niet veel verschillen van vogel, weten wij iig dat ze niet 100% onschadelijk waren :beer:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Valium, alcohol, 4FMP, kolanoot, l-tyrosine. en een heel klein heisje dmt.

Eigenlijk kan ik hier elke dag wel posten, want elke dag is voor mij nu weekend! :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Afgelopen nacht voor het eerst in driekwart jaar maar weer eens een xtc pil geslikt en ja het was een goede, ik voel 'm nu nog steeds lekker op de achtergrond nawerken! :hearteyes:

riflexz

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Afgelopen nacht voor het eerst in driekwart jaar maar weer eens een xtc pil geslikt en ja het was een goede, ik voel 'm nu nog steeds lekker op de achtergrond nawerken! :hearteyes:

Van mij net het zelfde,het was een witte mitchubitchi (mijn eerste pil was zo een), hij was niet evensterk, maar wat ben ik blij dat geen mcpp kreeg!

Voor derest, 2gr relatine + liters bier. Ben 3 dage op festival geweest, camping

underworld

Wijs gebruiker
donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak :rolleyes:

was een mooi festival :grin:

Drientje

DF-koning
underworld zei:

Hoe kan dat nou? :grin: :grin:

underworld

Wijs gebruiker
Drientje zei:
underworld zei:

ja dat vraag ik me dus ook af..
waarschijnlijk is het eten gister niet goed gevallen :(

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
underworld zei:

En nou ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden op welk festival jij dan was...? :P

Drientje

DF-koning
underworld zei:
Drientje zei:
underworld zei:
ja dat vraag ik me dus ook af..
waarschijnlijk is het eten gister niet goed gevallen :(
Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.

Sarcasme van de bovenste plank en Drientje herkent het niet? schande! :openmouth:

Drientje

DF-koning
Pak Suiker zei:
Drientje zei:

Sarcasme van de bovenste plank en Drientje herkent het niet? schande! :openmouth:
*schaamt zich in een hoekje* :grin:

Bovenaan