Spor zei:[...]
Trust me, Spor doet niet stoer. Spor is gewoon Spor en die doet de dingen die hij doet, bizar maar waar.Qocaïne zei:Spor zei:[...]
Ik lees altijd met veel ongeloof je berichtjes.
Of je bent helemaal gek of je verzint het waar jezelf bij staat!![]()
Voor mij hoef je in ieder geval niet stoer te doen.![]()
Spor zei:Ja, geloof het of niet, ik maak geen praatjes hoor
Ik sta zelf soms te kijken over wat ik doe, maar sommige mensen hier op het forum kennen me wel een beetje en weten wel dat ik echt niet loop op te scheppen.
Oom Klaas zei:Misschien door je kennis over de middelen waardoor ik het anders kan zien, maar de hoeveelheden blijven absurd en onverantwoord.
Maar onverantwoord met voorkennis en (te) veel ervaring.
Oftewel,
geniet gewoon lekker door![]()
Drientje zei:330mg 2cb rectaal en 600 mics LSD rectaal, wat allebei neerkomt op een dubbele dosis ongeveer. Alleen de 2cb was een foutje.

Spor zei:Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet) nadoen, met opzet.

Marla Singer zei:Afgelopen nacht voor het eerst in driekwart jaar maar weer eens een xtc pil geslikt en ja het was een goede, ik voel 'm nu nog steeds lekker op de achtergrond nawerken!![]()

Hoe kan dat nou?underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak
was een mooi festival![]()
ja dat vraag ik me dus ook af..Drientje zei:Hoe kan dat nou?underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
![]()
![]()
underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.underworld zei:ja dat vraag ik me dus ook af..Drientje zei:Hoe kan dat nou?underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
![]()
![]()
waarschijnlijk is het eten gister niet goed gevallen![]()
Drientje zei:Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.
*schaamt zich in een hoekje*Pak Suiker zei:Drientje zei:Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.
Sarcasme van de bovenste plank en Drientje herkent het niet? schande!![]()