Chris Pontius
Badass junkie
Chris Pontius zei:Alcohol & pep en daarkomt misschien nog wiet bij.
ja ja, Chrisje die misschien gaat blowen, ben bang dat ik anders niet kan slapen :P.
ok wiet mag er bij
Chris Pontius zei:Alcohol & pep en daarkomt misschien nog wiet bij.
ja ja, Chrisje die misschien gaat blowen, ben bang dat ik anders niet kan slapen :P.
ErnstJünger zei:Zondagavond-binge:
240 ug LSD
paddo-thee
115 mg 4-FMP
210 mg Keta
wiet
whiskey
xanax
Damn. Damn. Damn.![]()
Observer zei:ErnstJünger zei:Zondagavond-binge:
240 ug LSD
paddo-thee
115 mg 4-FMP
210 mg Keta
wiet
whiskey
xanax
Damn. Damn. Damn.![]()
dag Ernst,
oude konservative lul.![]()
![]()
is there a benzo/xanax black market in nl?
Drientje zei:Observer zei:ErnstJünger zei:Zondagavond-binge:
240 ug LSD
paddo-thee
115 mg 4-FMP
210 mg Keta
wiet
whiskey
xanax
Damn. Damn. Damn.![]()
dag Ernst,
oude konservative lul.![]()
![]()
is there a benzo/xanax black market in nl?
Oke, ik weet dat je duitser bent en misschien lees je en begrijp je niet alles, maar Ernst is geen conservative lul (niet netjes woord foei, kun je een ban voor krijgen, voor uitschelden) en waarom vraag je naar een eventuele markt?
Vragen naar drugs is verboden!
Drientje zei:Ha dat is dan ook weer duidelijk.
You live you learn.

Observer zei:Drientje zei:Ha dat is dan ook weer duidelijk.
You live you learn.
thx, dude![]()
no sales, no buy, only info.![]()
Drientje zei:Observer zei:Drientje zei:Ha dat is dan ook weer duidelijk.
You live you learn.
thx, dude![]()
no sales, no buy, only info.![]()
I'm a girl, dude.
Observer zei:god verdomme...seems i´m makin´every possible mistake.![]()
would you forgive me, mylady(of mevrouw) drientje?![]()
Observer zei:bedankt, gnädige frau.![]()
Too bad.Observer zei:cant see no pic, dear drientje![]()
Lauu zei:Teveel dex...en wat kristallenen zo een valiumpje omdat ik 2,5 dag wakker ben en nog niet moe ben..zucht
Waarvan het mooiste was dat ik je op de WC teegen kwam en jij keihard zei 'Wij gaan even bij pakken'Rabbithole zei:OT: 2 x 140 mg mdma op Qlimax.![]()
Drientje zei:Waarvan het mooiste was dat ik je op de WC teegen kwam en jij keihard zei 'Wij gaan even bij pakken'Rabbithole zei:OT: 2 x 140 mg mdma op Qlimax.![]()
![]()

Ha, ik vond het wel schattig en ja, iedereen wordt lomp van MDMA, in ieder geval met dat soort dingen. Ik heb zo wel eens een heel verhaal opgehangen tegen een beveiliger in de ArenA en iedereen verteld hoe fijn dat pilletje was....Rabbithole zei:Drientje zei:Waarvan het mooiste was dat ik je op de WC teegen kwam en jij keihard zei 'Wij gaan even bij pakken'Rabbithole zei:OT: 2 x 140 mg mdma op Qlimax.![]()
![]()
Hahaha, zei ik dat echt zo hard?! :P Dat was wel heeeel verstandig zeg. Ik word altijd een beetje lomp als ik xtc heb gebruikt.![]()
Drientje zei:Ha, ik vond het wel schattig en ja, iedereen wordt lomp van MDMA, in ieder geval met dat soort dingen. Ik heb zo wel eens een heel verhaal opgehangen tegen een beveiliger in de ArenA en iedereen verteld hoe fijn dat pilletje was....Rabbithole zei:Drientje zei:Waarvan het mooiste was dat ik je op de WC teegen kwam en jij keihard zei 'Wij gaan even bij pakken'
![]()
Hahaha, zei ik dat echt zo hard?! :P Dat was wel heeeel verstandig zeg. Ik word altijd een beetje lomp als ik xtc heb gebruikt.![]()
Drientje zei:Oi mijn volgende keer MDMA wil ik wel goed plannen! Zeker dat ik met de juiste mensen ben en ik denk dat ik een candyflip doe. Ergens na oud en nieuw, zoveel is zeker.
Rabbithole zei:Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken?![]()
Oh die heb ik ook nog ja.DrippTone zei:Rabbithole zei:Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken?![]()
Paddo's of mescaline, zonder twijfel.
DrippTone zei:Rabbithole zei:Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken?![]()
Paddo's of mescaline, zonder twijfel.