650ug LSD
148mg MDMA
170mg Keta
Wiet, hasj
Diazepam
Magisch
De candyflip blijft toch één van de mooiste ervaringen!
148mg MDMA
170mg Keta
Wiet, hasj
Diazepam
Magisch
De candyflip blijft toch één van de mooiste ervaringen!
Oei, dat is een flinke vergissing, hoe kwam dat?Rabbithole zei:50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn.Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
Arthur King zei:Oei, dat is een flinke vergissing, hoe kwam dat?Rabbithole zei:50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn.Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
Ha, dat zijn dus de patronen voor 'spuitwater'. Nu ja, je hebt in ieder geval bubbels in je longen gehad, wij niet.Rabbithole zei:Arthur King zei:Oei, dat is een flinke vergissing, hoe kwam dat?Rabbithole zei:50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn.Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
De patronen zagen er dus exact hetzelfde uit, werden ook per 10 verkocht in precies gelijksoortige doosjes als de lachgaspatronen (ik heb ze zelf niet gekocht, maar vind het een begrijpelijke fout!). De smaak was alleen direct anders en het was dus ook pijnlijk om te inhaleren, in eerste instantie dachten we dat het misschien door de n2o-cracker kwam of door de combinatie met LSD, maar vanmorgen kwamen we achter de echte oorzaak.Ach, deze ervaring was ook wel grappig, de combi LSD en lachgas komt nog wel een keer.
![]()
W.F.L. zei:Keta, MDMA, Speed, GBL en sigaretten.![]()
Teveel om mij nu normaal te voelen allesinds.![]()
W.F.L. zei:Voor ik aan de MDMA ging, na ik MDMA genomen had en dan nog eens zaterdag op weg naar Drientje. Fijn wandelingetje was dat.![]()
Rabbithole zei:W.F.L. zei:Voor ik aan de MDMA ging, na ik MDMA genomen had en dan nog eens zaterdag op weg naar Drientje. Fijn wandelingetje was dat.![]()
Pff, vind je het gek dat je brak bent. :P
ErnstJünger zei:Butylone
Wiet
Gifsla
Hasj
O-Desmethyltramadol
Salvia
JWH-018
En van al deze dingen beviel de O me het meeste![]()
Immo zei:Niets.![]()
Een op wiet gelijkend rookwaar.Flameon zei:Wat is JWH????
Nathaniel zei:vrijdag : (homebrew) Absinth en Wiet![]()
ErnstJünger zei:En was de absynthe gelukt (als in: voelde je intoxicatie los van de 60% alcohol?)