Wat gebruikt in het weekend ??

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
650ug LSD
148mg MDMA
170mg Keta
Wiet, hasj
Diazepam

Magisch :hearteyes:
De candyflip blijft toch één van de mooiste ervaringen! :hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn. :tearsofjoy: Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.

Arthur King

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn. :tearsofjoy: Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
Oei, dat is een flinke vergissing, hoe kwam dat?

Elohtibbar

Badass junkie
Arthur King zei:
Rabbithole zei:

De patronen zagen er dus exact hetzelfde uit, werden ook per 10 verkocht in precies gelijksoortige doosjes als de lachgaspatronen (ik heb ze zelf niet gekocht, maar vind het een begrijpelijke fout!). De smaak was alleen direct anders en het was dus ook pijnlijk om te inhaleren, in eerste instantie dachten we dat het misschien door de n2o-cracker kwam of door de combinatie met LSD, maar vanmorgen kwamen we achter de echte oorzaak. :grin: Ach, deze ervaring was ook wel grappig, de combi LSD en lachgas komt nog wel een keer. :wink:

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Rabbithole zei:

De patronen zagen er dus exact hetzelfde uit, werden ook per 10 verkocht in precies gelijksoortige doosjes als de lachgaspatronen (ik heb ze zelf niet gekocht, maar vind het een begrijpelijke fout!). De smaak was alleen direct anders en het was dus ook pijnlijk om te inhaleren, in eerste instantie dachten we dat het misschien door de n2o-cracker kwam of door de combinatie met LSD, maar vanmorgen kwamen we achter de echte oorzaak. :grin: Ach, deze ervaring was ook wel grappig, de combi LSD en lachgas komt nog wel een keer. :wink:
Ha, dat zijn dus de patronen voor 'spuitwater'. Nu ja, je hebt in ieder geval bubbels in je longen gehad, wij niet. :(

Elohtibbar

Badass junkie
Haha ja dat klopt, daar kwamen we ook achter. Ik vond het wel een stuk minder vet dan lachgas, maar het mocht de pret niet drukken. :wink: Dat komt de volgende keer wel, er is nog genoeg te ontdekken! :hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Keta, MDMA, Speed, GBL en sigaretten. :hearteyes:

Teveel om mij nu normaal te voelen allesinds. :tearsofjoy:

Huh, had jij keta genomen dan? Ben jij het zakje kwijtgeraakt? :grin:

Oh, of heb je dat vrijdag in combinatie met mdma gedaan? :P

W.F.L.

Badass junkie
Voor ik aan de MDMA ging, na ik MDMA genomen had en dan nog eens zaterdag op weg naar Drientje. Fijn wandelingetje was dat. :beer:

cropp

Badass junkie
in het weekeind, 1 puntje, en een bommetje met een halve dubbele pil en een puntje er in, alcohol en wiet...

Nathaniel

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
En was de absynthe gelukt (als in: voelde je intoxicatie los van de 60% alcohol? :wink: )

Ja zeker :grin:

We hadden een gewone fles absynthe gekocht en bij de smartshop nog de kruiden om extra bij te gooien.Heeft netjes 2 weken getrokken, toen we de fles gekocht hadden was de drank lichtgroen, toen we 'm dronken vrijwel zwart :tearsofjoy:

Heel aparte space zeker een aanrader :)

Bovenaan