Wat gebruikt in het weekend ??

azgaza

Badass junkie
donderdag LSD, wat ketamine en wat lachgas en één biertje en vrijdag bier. Beide dagen overigens ook hasj en wiet en vanavond alleen hasj. Leuk weekend tot nu toe :)

Bounty

Experimenterende gebruiker
vrijdag wat pep, vandaag wat pep, twee glazen rosé

en als het goed is hoop ik hier volgend weekend niet posten :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
Een haze joint.
En hoe is het blowen nu bevallen?

Wiet & Alcohol.

Thanks for asking! Het was geen amnesia haze, dus het effect was niet heel extreem. Heb eigenlijk wat ik altijd heb, dat ik vreemde gedachtenkronkels heb, dat m'n aandacht heel erg naar 1 punt wordt getrokken (dan kan ik voor m'n gevoel 10 minuten nadenken over iets wat ik zie), dat verhalen ellenlang duren om te vertellen en dat ik loom en lacherig word. Toch nog maar een keer die amnesia haze halen denk ik. :) Maar ik heb me er wel een beetje bij neergelegd dat blowen voor mij niet iets is om heel vaak te doen. Een keer per maand ofzo vind ik wel oké, echt mijn ding zal het echter nooit worden. :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of andere mensen nou andere effecten ervaren van wiet, of dat ze dezelfde effecten voelen maar dat gewoon veel fijner vinden dan ik..?

Arthur King

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
Een haze joint.
En hoe is het blowen nu bevallen?

Wiet & Alcohol.

Thanks for asking! Het was geen amnesia haze, dus het effect was niet heel extreem. Heb eigenlijk wat ik altijd heb, dat ik vreemde gedachtenkronkels heb, dat m'n aandacht heel erg naar 1 punt wordt getrokken (dan kan ik voor m'n gevoel 10 minuten nadenken over iets wat ik zie), dat verhalen ellenlang duren om te vertellen en dat ik loom en lacherig word. Toch nog maar een keer die amnesia haze halen denk ik. :) Maar ik heb me er wel een beetje bij neergelegd dat blowen voor mij niet iets is om heel vaak te doen. Een keer per maand ofzo vind ik wel oké, echt mijn ding zal het echter nooit worden. :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of andere mensen nou andere effecten ervaren van wiet, of dat ze dezelfde effecten voelen maar dat gewoon veel fijner vinden dan ik..?

Als ik stoned ben kan ik me heel goed concentreren op een handeling, wat erg handig is met gitaarspelen. Meestal speel ik een kwartiertje gitaar, dan iets anders, dan weer gitaar. Maar stoned kan ik echt een uur achter elkaar spelen en helemaal opgaan in de muziek. M'n gedachten rollen wat makkelijker en worden filosofisch. En ik word erg rustig. :P

Drientje

DF-koning
Ik ervaar stoned zijn alsof ik dronken ben, in bed lig en wil slapen maar dat alles gaat draaien en je bent misselijk. Mijn hoofd is net een achtbaan, gedachten gaan als een razende te keer en ook heb ik heel sterk het gevoel als ik zweef maar dan niet op een fijne manier. Ik heb een heel sterke maag maar van blowen moet ik altijd kotsen omdat ik zo zweef.

Nee, geef mij maar een puntje speed of een goede pil. Veel fijner.

Elohtibbar

Badass junkie
Hm ja dat kan ik me goed voorstellen, ik heb wel dat als ik naar een verhaal luister ofzo of ergens over nadenk dat ik alleen nog maar daarover nadenk, en me op niks anders kan concentreren. Maar ik word ook vaak zo slaperig en m'n korte termijngeheugen gaat naar de klote, daar baal ik altijd zo van. Het is wel altijd leuk om stoned hele flauwe grappen te verzinnen, die kun je dan op een heel ander niveau waarderen ofzo. :grin:

(Ook de grap over de crack meet is stoned bedacht. :P )

Drientje

DF-koning
Arthur King zei:
Als ik stoned ben kan ik me heel goed concentreren op een handeling, wat erg handig is met gitaarspelen. Meestal speel ik een kwartiertje gitaar, dan iets anders, dan weer gitaar. Maar stoned kan ik echt een uur achter elkaar spelen en helemaal opgaan in de muziek. M'n gedachten rollen wat makkelijker en worden filosofisch. En ik word erg rustig. :P
Dat heb ik nou met speed, dat ik me perfect kan concentreren(in een lage dosis dan) en dat ik helemaal op kan gaan in één ding.

W.F.L.

Badass junkie
Obsessief bijna.

Dat heb ik ook ja. Ik vind blowen overigens helemaal niet fijn. Krijg er net zo'n gevoel bij als Drientje. De eerste paar keren was het leuk. Of voor het slapengaan kan het ook wel fijn zijn.

OT: Speed.

Flameon

Badass junkie
Alcohol ... veel te veel na een heel vet feestje dat tot vanmiddag duurde (incl. afterparty).
Ook wiet en een beetje 4 fluor gehad :beer:

Beanhead

Badass junkie
anderhalve trip
300-500mg mdma ???

wat hebben we hiervan bijgeleerd? Ik denk dat ik maar eens voor een lange tijd stop met drugs :tearsofjoy: man, man wat was me dat een ervaring.

Spor

Wijs gebruiker
Weer een netjes weekend.

2× 100mg methylone, terwijl ik naar een van de betere dnb feesten allertijden ben geweest, waar ook nog eens live idm in de andere zaal was !

Bovenaan