alcoholist
Wijs gebruiker
cropp zei:vrijdag loeiveel alcohol, zaterdag wiet en een paar pilsjes, zondag wiet, maandag weer loeiveel alcohol
zullen we van naam wisselen?
cropp zei:vrijdag loeiveel alcohol, zaterdag wiet en een paar pilsjes, zondag wiet, maandag weer loeiveel alcohol
En hoe is het blowen nu bevallen?Rabbithole zei:Een haze joint.
Arthur King zei:En hoe is het blowen nu bevallen?Rabbithole zei:Een haze joint.
Wiet & Alcohol.
Rabbithole zei:Arthur King zei:En hoe is het blowen nu bevallen?Rabbithole zei:Een haze joint.
Wiet & Alcohol.
Thanks for asking! Het was geen amnesia haze, dus het effect was niet heel extreem. Heb eigenlijk wat ik altijd heb, dat ik vreemde gedachtenkronkels heb, dat m'n aandacht heel erg naar 1 punt wordt getrokken (dan kan ik voor m'n gevoel 10 minuten nadenken over iets wat ik zie), dat verhalen ellenlang duren om te vertellen en dat ik loom en lacherig word. Toch nog maar een keer die amnesia haze halen denk ik.Maar ik heb me er wel een beetje bij neergelegd dat blowen voor mij niet iets is om heel vaak te doen. Een keer per maand ofzo vind ik wel oké, echt mijn ding zal het echter nooit worden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of andere mensen nou andere effecten ervaren van wiet, of dat ze dezelfde effecten voelen maar dat gewoon veel fijner vinden dan ik..?
Dat heb ik nou met speed, dat ik me perfect kan concentreren(in een lage dosis dan) en dat ik helemaal op kan gaan in één ding.Arthur King zei:Als ik stoned ben kan ik me heel goed concentreren op een handeling, wat erg handig is met gitaarspelen. Meestal speel ik een kwartiertje gitaar, dan iets anders, dan weer gitaar. Maar stoned kan ik echt een uur achter elkaar spelen en helemaal opgaan in de muziek. M'n gedachten rollen wat makkelijker en worden filosofisch. En ik word erg rustig. :P

Immo zei:Speed, Alcohol, Ghb
Immo zei:Speed, Alcohol, Ghb
wow goedzo schaapje!Klaara zei:niks niks niks niks![]()
![]()
![]()