ErnstJünger zei:Durf het bijna niet allemaal opschrijven, maar het was zo geslaagd en revitaliserend dat het wel moet![]()
Vrijdagavond tot zaterdagnacht:
mephedrone (in totaal 1,3 gr over de twee avonden)
2C-B
wiet
LSD
methylone
champagne
oxazepam
GHB
speed
fentanyl
Misschien ben ik nog het één en ander vergeten...![]()
Conclusie van deze schandalige binge:
-voor het eerst sinds maanden mephedrone beu (goed teken) :P
-methylone snuiven is het allerergste, zelfs erger dan 2C-B![]()
-methylone innemen na redelijk wat mephedrone werkt niet. Vermoedelijk kruistolerantie.
Voor de rest: nooit gedacht dat een dergelijk exces zo hemels kon verlopen!![]()
Beanhead zei:ErnstJünger zei:Durf het bijna niet allemaal opschrijven, maar het was zo geslaagd en revitaliserend dat het wel moet![]()
2C-B
wiet
LSD
methylone
champagne
oxazepam
GHB
speed
fentanyl
-methylone innemen na redelijk wat mephedrone werkt niet. Vermoedelijk kruistolerantie.
Voor de rest: nooit gedacht dat een dergelijk exces zo hemels kon verlopen!![]()
?
Ik kan het bijna moeilijk geloven, Alcohol in combie met benzo's en G en één van de potentste opiaten?
Ben je een kei in enorm klein doseren en zodanig de goede combi vinden? Als je het al vreemd vind dat je niets zou voelen na zo'n hoop meph van methylone lijkt me dat dat niet zo is.
Nou ja je bent een grote jongen en je mag doen wat je zelf wilt heh maar zoveel combineren op een avond, dat zou te veel zijn voor mij persoonlijk![]()
Zomaar dood ga je niet !Oom Klaas zei:Ik zou dood zijn denk ik met die dingen.
kotsen
ergens in het bos. Dan teruggekeerd en weer geslapen op dat gras :P. Ze wisten niet wat ik voor had m'n vrienden (zij wisten niet dat'k zolpidem binnen had).Bacardi Razz is veel lekkerder met spriteiSmokex zei:Ehmmm
...Zaterdag begonnen Bacardi Razz met cola,...
ErnstJünger zei:Durf het bijna niet allemaal opschrijven, maar het was zo geslaagd en revitaliserend dat het wel moet![]()
2C-B
wiet
LSD
methylone
champagne
oxazepam
GHB
speed
fentanyl
Ik las net toevallig op de fles of er nog ietst stond waarmee het lekker was om te mixen maar stond niks opMrEko zei:Bacardi Razz is veel lekkerder met sprite![]()
-Klein beetje DMT (vrijdagavond)
-Heel klein beetje speed (zaterdagmiddag)
-Paar brokjes bruine (gechineesd, zaterdag- en zondagavond)
Beanhead zei:Ik kan het bijna moeilijk geloven, Alcohol in combie met benzo's en G en één van de potentste opiaten?
Ben je een kei in enorm klein doseren en zodanig de goede combi vinden? Als je het al vreemd vind dat je niets zou voelen na zo'n hoop meph van methylone lijkt me dat dat niet zo is.
Fentanyl gebruik je toch niet voor je lol, tering man...
Immo zei:Alcohol.
TrippyShit zei:Donderdag: GHB, later 2 biertjes, later wat GHB
Vrijdag: GHB, avond wat biertjes
Zaterdag: GHB, avond wat biertjes
Ontdekt en gelijk 3 dagen achter elkaar. Kwam omdat het flesje al bijna op was. Is nu op & dus ook ff klaar :P Maar wat een relaxed spul zeg. Voelt je heerlijk, heerlijk leip in je kop wordt je dr van ook haha :P Geweldig spulletje, mijn favorietje. Alleen wel mee oppassen merk ik want het lijkt alsof het niks is. Omdat het geen uuuuren werkt enzo denk ik.

TrippyShit zei:Alcohol
Paracetamol
Ibuprofen
Anti-biotica
Alcohol
Chris Pontius zei:Alcohol![]()