Wat gebruikt in het weekend ??

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Vrijdag: Caffeïne, Wiet en Alcohol
Zaterdag: Eerste keer Methylone, Mephedrone, Wiet en Alcohol (echt een top avond!)
Zondag: Wiet

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Durf het bijna niet allemaal opschrijven, maar het was zo geslaagd en revitaliserend dat het wel moet :wink:

Vrijdagavond tot zaterdagnacht:
mephedrone (in totaal 1,3 gr over de twee avonden)
2C-B
wiet
LSD
methylone
champagne
oxazepam
GHB
speed
fentanyl

Misschien ben ik nog het één en ander vergeten... :grin:

Conclusie van deze schandalige binge:
-voor het eerst sinds maanden mephedrone beu (goed teken) :P
-methylone snuiven is het allerergste, zelfs erger dan 2C-B :kots:
-methylone innemen na redelijk wat mephedrone werkt niet. Vermoedelijk kruistolerantie.

Voor de rest: nooit gedacht dat een dergelijk exces zo hemels kon verlopen! :hearteyes:

Beanhead

Badass junkie
ErnstJünger zei:
Durf het bijna niet allemaal opschrijven, maar het was zo geslaagd en revitaliserend dat het wel moet :wink:

2C-B
wiet
LSD
methylone
champagne
oxazepam
GHB
speed
fentanyl

-methylone innemen na redelijk wat mephedrone werkt niet. Vermoedelijk kruistolerantie.

Voor de rest: nooit gedacht dat een dergelijk exces zo hemels kon verlopen! :hearteyes:

?

Ik kan het bijna moeilijk geloven, Alcohol in combie met benzo's en G en één van de potentste opiaten?

Ben je een kei in enorm klein doseren en zodanig de goede combi vinden? Als je het al vreemd vind dat je niets zou voelen na zo'n hoop meph van methylone lijkt me dat dat niet zo is.

Nou ja je bent een grote jongen en je mag doen wat je zelf wilt heh maar zoveel combineren op een avond, dat zou te veel zijn voor mij persoonlijk :tearsofjoy:

Winehouse

Badass junkie
Beanhead zei:
ErnstJünger zei:

2C-B
wiet
LSD
methylone
champagne
oxazepam
GHB
speed
fentanyl

?

Ik kan het bijna moeilijk geloven, Alcohol in combie met benzo's en G en één van de potentste opiaten?

Ben je een kei in enorm klein doseren en zodanig de goede combi vinden? Als je het al vreemd vind dat je niets zou voelen na zo'n hoop meph van methylone lijkt me dat dat niet zo is.

Nou ja je bent een grote jongen en je mag doen wat je zelf wilt heh maar zoveel combineren op een avond, dat zou te veel zijn voor mij persoonlijk :tearsofjoy:

Alcohol + Benzo + GHB kan best te doen zijn, mits je het laag doseert.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ehmmm
Vrijdag geloof ik alleen een beetje speed in combinatie met veel wiet.
Zaterdag begonnen Bacardi Razz met cola, daarna over gestapt op wiet en daarna nog wat speed, weer in combinatie met nog meer wiet...
:grin:
Dat was de speed die ik had bewaard (nouja iemand voor me had laten bewaren), nu bijna op.. Waarschijnlijk kan ik t nog 1 keer doen ofzo en dan weer een tijd niet. Maar damn wat heb ik er lang mee gedaan haha. Maarja niet zo gek ook als je ziet hoe de lijntjes waren toen ik t net weer nam na een paar maanden :-P

Pammer

Bewuste gebruiker
Begonnen met 8 jointjes verdeeld met 3 mensen. Daarna veeeeeeel frietjes gegeten. De dag erna wakker geworden, 2 zolpidems genomen en toen kwamen er juist vrienden die namen me mee om waterpijp te doen en rum te drinken. Ik heb daar geslapen. Het middageten (lasagne) was me niet bevallen en ben maar gaan :kots: kotsen :kots: ergens in het bos. Dan teruggekeerd en weer geslapen op dat gras :P. Ze wisten niet wat ik voor had m'n vrienden (zij wisten niet dat'k zolpidem binnen had).

Het weekend was langs de éne kant geweldig, maar toch... spijtig dat die lasagne 1 van de 3 geweldige dagen verkloot heeft!

TrippyShit

Badass junkie
Donderdag: GHB, later 2 biertjes, later wat GHB
Vrijdag: GHB, avond wat biertjes
Zaterdag: GHB, avond wat biertjes

Ontdekt en gelijk 3 dagen achter elkaar. Kwam omdat het flesje al bijna op was. Is nu op & dus ook ff klaar :P Maar wat een relaxed spul zeg. Voelt je heerlijk, heerlijk leip in je kop wordt je dr van ook haha :P Geweldig spulletje, mijn favorietje. Alleen wel mee oppassen merk ik want het lijkt alsof het niks is. Omdat het geen uuuuren werkt enzo denk ik.

MrEko

Bewuste gebruiker
iSmokex zei:
Ehmmm
...Zaterdag begonnen Bacardi Razz met cola,...
Bacardi Razz is veel lekkerder met sprite :wink:

-Klein beetje DMT (vrijdagavond)
-Heel klein beetje speed (zaterdagmiddag)
-Paar brokjes bruine (gechineesd, zaterdag- en zondagavond)

blu

Bewuste gebruiker
ErnstJünger zei:

2C-B
wiet
LSD
methylone
champagne
oxazepam
GHB
speed
fentanyl

Fentanyl gebruik je toch niet voor je lol, tering man...

iSmokex

Bewuste gebruiker
MrEko zei:
Bacardi Razz is veel lekkerder met sprite :wink:

-Klein beetje DMT (vrijdagavond)
-Heel klein beetje speed (zaterdagmiddag)
-Paar brokjes bruine (gechineesd, zaterdag- en zondagavond)
Ik las net toevallig op de fles of er nog ietst stond waarmee het lekker was om te mixen maar stond niks op :( Maar bedankt voor de tip iig! Nu hebben we dat geloof ik niet, misschien wel 7up. Zo eens kijken..

OT
Omg haha nu bijna 2 glaasjes bacardi razz met cola weer dus, en ben nu al aangeschoten. Wilde misschien nog ketamine en wiet nemen, maar zoals het er nu voor staat laar ik die ketamine maar achterwege. Heb nog een lekker wijntje koud gezet dus ga daar maar zo op over en wat wiet.
Hopen dat ik bij tijds in slaap kan komen, en uiteindelijk m'n ritme om kan gooien. Ik wil zoveel mogelijk tijd van het zonnetje kunnen genieten. Voor ik naar t strand ga wil ik wat bruiner worden dusja dat word vroeger opstaan xD

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Beanhead zei:

Al die middelen gingen er wel in op een verloop van 30uur. Ik denk dat ik nooit meer dan 3 middelen tegelijkertijd gevoeld heb.
Op een korte avond zulke dosissen en zo'n combo zou inderdaad als niet dodelijk dan toch zeker comateus geweest zijn.

Nee, het was echt een uitermate geslaagde combo, helemaal in evenwicht met wat we ervan verwachtten...

Fentanyl gebruik je toch niet voor je lol, tering man...

Euh... Waarom niet?
Fentanyl is een zeer fijn roesmiddel. Als je je dosis goed kent, zie ik geen enkel gevaar.
Niet zo leuk als opium, maar toch uitermate geschikt voor de coming down na zo'n hellevaart.

W.F.L.

Badass junkie
TrippyShit zei:
Donderdag: GHB, later 2 biertjes, later wat GHB
Vrijdag: GHB, avond wat biertjes
Zaterdag: GHB, avond wat biertjes

Ontdekt en gelijk 3 dagen achter elkaar. Kwam omdat het flesje al bijna op was. Is nu op & dus ook ff klaar :P Maar wat een relaxed spul zeg. Voelt je heerlijk, heerlijk leip in je kop wordt je dr van ook haha :P Geweldig spulletje, mijn favorietje. Alleen wel mee oppassen merk ik want het lijkt alsof het niks is. Omdat het geen uuuuren werkt enzo denk ik.

Ja, het is ook zo makkelijk te nemen natuurlijk, ook omdat het geen kater geeft enzo..

Bovenaan