Wat gebruikt in het weekend ??

Drientje

DF-koning
En omdat mijn maag de soep niet zo lief vond twee tabletjes Okugest voor de misselijkeheid en een paracetamol voor de hoofdpijn die ik ineens heb.

En het zou een nuchter weekend worden.

Beanhead

Badass junkie
Ik vind dat je altijd zoveel kan drinken met die 2c's of gewoon psychedelica in het algemeen. Maar ik drink standaard één biertje bij drugs, neemt zo de scherpe kantjes een beetje weg :)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Een klein lijntje speed, twee capsules methylone, een met 150mg en 1 met 70mg en een flinke snuif keta.

/\ dit dus, :grin: :grin: ..
plus ik had de nacht van vrijdag op zaterdag ook ook al doorgehaald ,met dank aan een mysterieus wit soort poeder en mijn grote vriend W.F.L., :mrgreen: :mrgreen: ,was super...toen heb ik geprobeerd een paar uurtjes te slapen,lukte niet en toen om 16.00 uur toch nog vrij fris opgestaan,wat gegeten....toen, ik weet niet meer wie wie belde, maar anyhow...de hele avond en nacht heel gezellig met Drientje zitten ouwehoeren terwijl we bovengenoemde zaken tot ons namen,hahaha...(mooie zin,al zeg ik het zelf)..

om kort te zijn:"EEN SUPER WEEKEND"
Bedankt W.F.L,Drientje en een klein beetje Isomex,olle en zijn meisje(sorry ben je naam even kwijt)..... :wave:

W.F.L.

Badass junkie
Zo wat een weekend.. :')

GBL, Speed, Alcohol, Coke, Wiet, Hasj, Valium, Coke, Coke+Morfine, Wiet en toen kotsen. :( Met mijn domme kop dacht ik ongestraft te kunnen blowen op die morfine zoals met coke, maar dat viel dus een beetje tegen. :P

Dr. Gonzo zei:
om kort te zijn:"EEN SUPER WEEKEND"

Ja dat. :grin:

Dr. Gonzo zei:
Bedankt W.F.L,

Ja nee jij bedankt joh.. Was chill :rock:

Dr. Gonzo zei:
een klein beetje heel erg veel iSmokex

Dr. Gonzo zei:
en zijn meisje(sorry ben je naam even kwijt)..... :wave:

Liesbeth!

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Dr. Gonzo zei:
een klein beetje heel erg veel iSmokex
Ik feeeeel the love!!! Tadattaaadaaa doddooodddo.

Tja, dat is niet zo gek als je Methylone gedaan hebt inderdaad.

:grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Vrijdag: Speed, veeel wiet en een half warm biertje.. (maar dat maakte op dta moment niet zo veel uit haha)
Zayerdag: Alleen wiet geloof ik
Zondag: Wiet en alcohol

Was wel weer ene lekker weekendje :hearteyes:

W.F.L.

Badass junkie
DrippTone zei:
W.F.L. zei:
Speed, GBL/GHB, Coke, Wiet.

Ligt het nou aan mij of gebruik jij steeds vaker coke? Doe je voorzichtig?

OT: speed, alcohol, thc, ketamine, nicotine en n2o.

Nee, dat is ook zo. En nee, 3 weekenden achter elkaar vind ik niet verstandig of voorzichtig. Bedankt voor het waarschuwen, maar ik heb genoeg indicaties dat ik voorzichtig moet zijn en dat ik dat niet ben. Je moet wel een beetje oneerlijk zijn tegenover jezelf wil je dat niet zien. Volgens mij zei ik vorige week ook iets dergelijks though. Ik ben niet van plan om wekelijks of maandelijks coke te doen. Is bad yes? Maar nee, het ligt niet aan jou, mij viel het ook gelijk op joh :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
W.F.L. zei:
DrippTone zei:
W.F.L. zei:
Speed, GBL/GHB, Coke, Wiet.

Ligt het nou aan mij of gebruik jij steeds vaker coke? Doe je voorzichtig?

OT: speed, alcohol, thc, ketamine, nicotine en n2o.

Nee, dat is ook zo. En nee, 3 weekenden achter elkaar vind ik niet verstandig of voorzichtig. Bedankt voor het waarschuwen, maar ik heb genoeg indicaties dat ik voorzichtig moet zijn en dat ik dat niet ben. Je moet wel een beetje oneerlijk zijn tegenover jezelf wil je dat niet zien. Volgens mij zei ik vorige week ook iets dergelijks though. Ik ben niet van plan om wekelijks of maandelijks coke te doen. Is bad yes? Maar nee, het ligt niet aan jou, mij viel het ook gelijk op joh :grin:

'k Heb de afgelopen maanden ook 1 a 2 avonden per weekend coke gebruikt, en nu weer niet. Af en toe onverantwoord en "ruig" doen hoeft niet verkeerd te zijn. Als je maar stopt op het juiste moment. En helaas geeft het mij niet erg snel veel opvallende negatieve effecten waardoor je het gebruik sneller accepteert.

Maar dat is nu over.

Bovenaan