Elohtibbar
Badass junkie
Beanhead zei:Alcohol, wiet, hash, efedrine, caffeine, speed, MDMA, ketamine, tetrazepam, valium.
Valium is wel chill
Gezonde combinatie.
Beanhead zei:Alcohol, wiet, hash, efedrine, caffeine, speed, MDMA, ketamine, tetrazepam, valium.
Valium is wel chill
Ja tis niet echt slimste ofzo :P Maarja, was verjaardag gisteren, paar biertjes gedronken.Chris Pontius zei:TrippyShit zei:Alcohol
Paracetamol
Ibuprofen
Anti-biotica
Alcohol
(Y)
Rabbithole zei:Beanhead zei:Alcohol, wiet, hash, efedrine, caffeine, speed, MDMA, ketamine, tetrazepam, valium.
Valium is wel chill
Gezonde combinatie.
+ een diazepam.Drientje zei:Een klein lijntje speed, twee capsules methylone, een met 150mg en 1 met 70mg en een flinke snuif keta.
Drientje zei:+ een diazepam.Drientje zei:Een klein lijntje speed, twee capsules methylone, een met 150mg en 1 met 70mg en een flinke snuif keta.
Dank u Dr!
Immo zei:2cb, alcohol.
Wie zegt dat hij het combineerde?Sublimo zei:Immo zei:2cb, alcohol.
Is dat een fijne combi ? Ik zou er niet aan moeten denken om tijdens het trippen alcohol te drinken![]()
Andrew zei:Wie zegt dat hij het combineerde?Sublimo zei:Immo zei:2cb, alcohol.
Is dat een fijne combi ? Ik zou er niet aan moeten denken om tijdens het trippen alcohol te drinken![]()
Drientje zei:Een klein lijntje speed, twee capsules methylone, een met 150mg en 1 met 70mg en een flinke snuif keta.
,was super...toen heb ik geprobeerd een paar uurtjes te slapen,lukte niet en toen om 16.00 uur toch nog vrij fris opgestaan,wat gegeten....toen, ik weet niet meer wie wie belde, maar anyhow...de hele avond en nacht heel gezellig met Drientje zitten ouwehoeren terwijl we bovengenoemde zaken tot ons namen,hahaha...(mooie zin,al zeg ik het zelf)..
En helemaal vergeten dat ik 1 biertje gekregen heb na het werk van zaterdag, dus ook nog alcohol.Drientje zei:+ een diazepam.Drientje zei:Een klein lijntje speed, twee capsules methylone, een met 150mg en 1 met 70mg en een flinke snuif keta.
Dank u Dr!
Dr. Gonzo zei:om kort te zijn:"EEN SUPER WEEKEND"
Dr. Gonzo zei:Bedankt W.F.L,
Dr. Gonzo zei:een klein beetjeheel erg veel iSmokex
Dr. Gonzo zei:en zijn meisje(sorry ben je naam even kwijt).....![]()
Ik feeeeel the love!!! Tadattaaadaaa doddooodddo.W.F.L. zei:Dr. Gonzo zei:een klein beetjeheel erg veel iSmokex
Drientje zei:Ik feeeeel the love!!! Tadattaaadaaa doddooodddo.W.F.L. zei:Dr. Gonzo zei:een klein beetjeheel erg veel iSmokex
En voor het feest en aantal biertjes en glaasjes absinth gedronken, was ik vergeten.pascal828 zei:Pep en ketamine.
pascal828 zei:En voor het feest en aantal biertjes en glaasjes absinth gedronken, was ik vergeten.pascal828 zei:Pep en ketamine.
Andrew zei:Wie zegt dat hij het combineerde?Sublimo zei:Immo zei:2cb, alcohol.
W.F.L. zei:Speed, GBL/GHB, Coke, Wiet.
DrippTone zei:W.F.L. zei:Speed, GBL/GHB, Coke, Wiet.
Ligt het nou aan mij of gebruik jij steeds vaker coke? Doe je voorzichtig?
OT: speed, alcohol, thc, ketamine, nicotine en n2o.
W.F.L. zei:DrippTone zei:W.F.L. zei:Speed, GBL/GHB, Coke, Wiet.
Ligt het nou aan mij of gebruik jij steeds vaker coke? Doe je voorzichtig?
OT: speed, alcohol, thc, ketamine, nicotine en n2o.
Nee, dat is ook zo. En nee, 3 weekenden achter elkaar vind ik niet verstandig of voorzichtig. Bedankt voor het waarschuwen, maar ik heb genoeg indicaties dat ik voorzichtig moet zijn en dat ik dat niet ben. Je moet wel een beetje oneerlijk zijn tegenover jezelf wil je dat niet zien. Volgens mij zei ik vorige week ook iets dergelijks though. Ik ben niet van plan om wekelijks of maandelijks coke te doen. Is bad yes? Maar nee, het ligt niet aan jou, mij viel het ook gelijk op joh![]()