Ja, mijn weekendjes zijn meestal wel aangenaam.
I.M. was heel apart. Ik ben helaas niet in k-hole geweest, daar was mijn tolerantie denk ik iets te hoog voor. Ik had namelijk de dag daarvoor ook al ketamine gesnoven op het festival, en redelijk veel.
Maar het was wel een enorm aangename ervaring. De eerste spuit heb ik in 2 x laten zetten omdat het een vrij hoge dosis was, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig van. Best raar. De tweede spuit was nog meer en die kwam lekker binnen.
Het is komt anders aan dan snuiven. 5-10 min. nadat je gespoten hebt wordt je helemaal warm vanbinnen en begint alles te draaien. Ik ben opzich vrij ver geweest, maar op de ene of andere manier niet in k-hole. Nu ga ik het volgende weekend gewoon weer proberen.
Het spuiten zelf valt reuze mee, ik voelde eigenlijk alleen de naald mijn spierweefsel binnenkomen. Scopolamine voelde de vloeistof wel prikken, ik had daar geen last van.
Mijn kameraad, Scopolamine, had bij een veel lagere dosis een veel beter effect. Hij heeft echt ongelooflijk hard getript. Dat was echt grappig om te zien.

Hij zal waarschijnlijk eerdaags wel een tripreportje schrijven.
Als ik nu moet kiezen tussen snuiven en spuiten, zou ik spuiten.