Wat gebruikt in het weekend ??

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.

Bij nader inzien:
3zegels LSD, ongeveer 250mg ketamine, 5 lachgas-ballonnen, 2,5 pillen van +80mg mdma, 500mg 4-FMP, GHB +2 à3 ml, aantal jointjes, 1/4 fles gin !al dit->PER PERSOON :rock: !
Alcohol was voornamelijk om de 4-FMP effecten hoog te houden...
I don't like alcohol...

Daar gaat het over he Sublimo...!? Weer een fantastische dag/nacht... :wave:
Enkel spijtig dat we de tweede dag van het festival niets meer over hadden! (enkel de ketamine en alcohol :( ) :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.

Bij nader inzien:
3zegels LSD, ongeveer 250mg ketamine, 5 lachgas-ballonnen, 2,5 pillen van +80mg mdma, 500mg 4-FMP, GHB +2 à3 ml, aantal jointjes, 1/4 fles gin !al dit->PER PERSOON :rock: !
I don't like alcohol...

Enkel spijtig dat we de tweede dag van het festival niets meer over hadden! (enkel de ketamine en alcohol :( ) :tearsofjoy:

Bedankt dat jij het even hebt uitgeschreven ! :grin:

We hadden inderdaad nog wat meer moeten meenemen voor het einde van die tweede dag. :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
Sublimo zei:

Bij nader inzien:
I don't like alcohol...

Bedankt dat jij het even hebt uitgeschreven ! :grin:

We hadden inderdaad nog wat meer moeten meenemen voor het einde van die tweede dag. :)

Hoppa.. dan zal je wel goed brak voelen :) Alles naar de klote.. haha

:)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Hoppa.. dan zal je wel goed brak voelen :) Alles naar de klote.. haha

:)

Nee, eigenlijk helemaal niet. Het valt nog reuze mee, zeker als je kijkt naar alles wat we genomen hebben.

Oke dan, beter :)

Het verbaasde mij dat ik 12 uur na het uitwerken van mijn laatste dex snuif & bom heb geslapen als een baby :hearteyes: Terwijl ik vervolgens wel 2 dagen lang aardig brak was.

Vaag, want normaal slaap ik juist niet en ben ik daardoor eerder vermoeid dan echt brak.

Maar voorlopig in de weekenden geen dex/pep meer. Kijk tijdens een meeting ofzo is het een ander verhaal.

:wink:

Irie

Belezen gebruiker
Same here, heb van't weekend me neusje nog eens volgepropt (en zelfs geslapen zaterdag op zondag, 9u!!! ).
Maar toch tot gevolg dat ik maandag en dinsdag thuis kom van het werk en gewoon crash op de zetel. Rond 1u 's nachts maakt mijn vriend me dan wakker om in bed te gaan liggen ... en daar slaap ik weer tot 's morgens mijn wekker afgaat om 6u15, die ik dan keer op keer afduw (SNOOOOOZE Baby I love YOU) tot het bijna 8u is en ik uit bed vlieg, douche in en race naar het werk.
Nee, is geen doen zo ... toch maar weer wat links laten liggen, die snelle die me omvormt tot slome...

Beanhead

Badass junkie
pascal828 zei:
Het weekend begonnen met:
LSD, GHB, lachgas en wiet.

Chill

Zelf begonnen met wiet, alcohol en pep.
Morgen mdma, maybe lsd, candyflipje :hearteyes:
zondag: wie weet :grin:

zaterdag is LSD geworden en een vingertopje mdma + the usual assload of THC/alcohol

Wat was dat festival heerlijk, hélémaaallll men dak uitgegaan, ben echt op nu maar ik voel me weer zo vrij en goed :hearteyes:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Qua hoeveelheden klinkt het wel heftig maar qua substanties die bij elkaar mergen kon het prima in 1 nacht.

As your atturney....

ik had alleen ff last van mijn maag in het park, maar ja wat wil je met een buik vol karton,hahaha
maar het voelt ook wel ok,ik ben lekker sereen, de hele wereld is lief :hearteyes: :hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Begonnen donderdag met: 2C-T-7 en wiet. Vrijdag de fucking 13e :hearteyes: verder gegaan met XTC (Dollar) en toen 2C-P er in gegooid. Wajooh wat is dat heftig spul en wat trip je hem daar lang op.

LSD lijkt snoepgoed in verhouding tot 2C-P :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Zometeen verder met een G'tje :sunglasses:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
XTC :hearteyes: :hearteyes: en LSD :hearteyes: :hearteyes: = Candyflip... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Daarna een G'tje waar ik echt bijna van moest :kots: de smaak went niet.. :(

En als afsluiter een dikke boomstam, wajohh wat was ik stoned, zo stoned als een garnaal met diazepam in zijn reet.

:smilingimp: :sunglasses:

electergie

Belezen gebruiker
dat is geen pijn, dat is afkicken

vrijdag, vodka, en goed eten ondertussen
op jullie gezondheid :wink:

volgende dag niks van last gehad natuurlijk, enkel nog de verwerking van alcohol gevoeld
waardoor ik niet bereid was om zware inspanningen te doen...

Druppeltje

Bewuste gebruiker
uhu ik versta eigenlijk onder: "Gebruik" drugs wha

tja ik rook wel sigaretten ja, drink koffie eens per dag, ik rook en rook en rook sigaretten. thats it.

nu lijk ik cker op een kettingrookster ofsowwww.

endor

Badass junkie
Druppeltje zei:
uhu ik versta eigenlijk onder: "Gebruik" drugs wha

tja ik rook wel sigaretten ja, drink koffie eens per dag, ik rook en rook en rook sigaretten. thats it.

nu lijk ik cker op een kettingrookster ofsowwww.

Ook geen alcohol?

Druppeltje

Bewuste gebruiker
alcohol! neuu zo sporadisch als ik stappen ga, en stappen dat doe ik bijna niet meer.

En van alcohol,,,ooooowww die fucking kater bahhhhhh

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
30 g Royal Beluga truffels, 6 g gedroogde paddestoelen (mix van Colombiaanse, Golden Teachers en Keeper's Creepers), DMT, 4-fmp, methylone, MDMA (pillen), speed, hasj, ketamine (nasaal en I.M. :hearteyes: ), nicotine en alcohol.

Dit was wel verspreidt over 4 dagen. Het was een lang weekend. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja, mijn weekendjes zijn meestal wel aangenaam. :hearteyes:

I.M. was heel apart. Ik ben helaas niet in k-hole geweest, daar was mijn tolerantie denk ik iets te hoog voor. Ik had namelijk de dag daarvoor ook al ketamine gesnoven op het festival, en redelijk veel.

Maar het was wel een enorm aangename ervaring. De eerste spuit heb ik in 2 x laten zetten omdat het een vrij hoge dosis was, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig van. Best raar. De tweede spuit was nog meer en die kwam lekker binnen.

Het is komt anders aan dan snuiven. 5-10 min. nadat je gespoten hebt wordt je helemaal warm vanbinnen en begint alles te draaien. Ik ben opzich vrij ver geweest, maar op de ene of andere manier niet in k-hole. Nu ga ik het volgende weekend gewoon weer proberen. :grin:

Het spuiten zelf valt reuze mee, ik voelde eigenlijk alleen de naald mijn spierweefsel binnenkomen. Scopolamine voelde de vloeistof wel prikken, ik had daar geen last van.

Mijn kameraad, Scopolamine, had bij een veel lagere dosis een veel beter effect. Hij heeft echt ongelooflijk hard getript. Dat was echt grappig om te zien. :grin: Hij zal waarschijnlijk eerdaags wel een tripreportje schrijven. :wink:

Als ik nu moet kiezen tussen snuiven en spuiten, zou ik spuiten. :)

Bovenaan