Wat gebruikt in het weekend ??

trippelh

Bewuste gebruiker
Vrijdag mdma kristallen voor het eerst gedaan en lekker veel wiet
Damn kristallen is het echt voor mij voorlopig geen pil meer alleen maar kristallen :hearteyes:

O ja zaterdag en zondag helemaal niks gedaan en een paar drankjes gedronken en een paar jointjes :stoned:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Weinig tripmiddelen worden eigenlijk gedaan hier. Benzo's scoren echt tering hoog, gevolgd door GHB en speed (als je standaard drugs als alcohol en wiet even buiten beschouwing laat)

OT: Redelijk wat biertjes

Drientje

DF-koning
schijvenbikker zei:
4 blauwe bomen op Thrillogy :openmouth:
en ja, wat wiet natuurlijk
Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.

Beanhead

Badass junkie
Een halve gram speed (487mg), 2 x 33 cl bier, ik schat 2-3gram wiet. Neigt eerder naar de 3 me dunkt.

Zometeen nog maar wat jointjes roken

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
schijvenbikker zei:
Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.

Die bomen zijn 145-190mg gek, bijna even groot als mijn kerstboom in centimeters. En het zijn inderdaad sparren ja

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Drientje zei:
schijvenbikker zei:

Die bomen zijn 145-190mg gek, bijna even groot als mijn kerstboom in centimeters. En het zijn inderdaad sparren ja

Kijk, nu snap ik het. Een blauwe boom kan van alles zijn natuurlijk hea.

Bovenaan