Als het op je pad komt...seth zei:flunytrazepam is de hype van het moment
Schijnbaar heeft er iemand een paar doosjes te veel gekregen van de dokter.

Als het op je pad komt...seth zei:flunytrazepam is de hype van het moment

Sublimo zei:Speed, alprazolam, flunitrazepam en GHB.
pascal828 zei:LSD, veel wiet en nicotine.
Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.schijvenbikker zei:4 blauwe bomen op Thrillogy![]()
en ja, wat wiet natuurlijk
Drientje zei:Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.schijvenbikker zei:4 blauwe bomen op Thrillogy![]()
Kijk, nu snap ik het. Een blauwe boom kan van alles zijn natuurlijk hea.W.F.L. zei:Drientje zei:Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.schijvenbikker zei:4 blauwe bomen op Thrillogy![]()
Die bomen zijn 145-190mg gek, bijna even groot als mijn kerstboom in centimeters. En het zijn inderdaad sparren ja
![]()
Drientje zei:Kijk, nu snap ik het. Een blauwe boom kan van alles zijn natuurlijk hea.
W.F.L. zei:Drientje zei:Kijk, nu snap ik het. Een blauwe boom kan van alles zijn natuurlijk hea.
Ja klopt. Vooral een boom. En blauw.
Scopolamine zei:Caffeine, nicotine, MDMA, amfetamine, GHB, ketamine![]()
spacelord zei:Scopolamine zei:Caffeine, nicotine, MDMA, amfetamine, GHB, ketamine![]()
Nicotine, jij![]()