ZERO- zei:GHB. Vanochtend. YES.
Klimrek zei:Afgelopen weekend naar een Frenchecore feestje geweest en daar 163mg xtc gedaan. Verdeeld over 1 halve en 2 kwartjes.
Top avond gehad![]()
(wat gaan die peuken er hard doorheen dan iedere keer hè)
kokosmakroon900 zei:Klimrek zei:Afgelopen weekend naar een Frenchecore feestje geweest en daar 163mg xtc gedaan. Verdeeld over 1 halve en 2 kwartjes.
Top avond gehad![]()
(wat gaan die peuken er hard doorheen dan iedere keer hè)
En iedere keer de volgende dag spijt omdat je keel als schuurpapier voelt![]()

Mindless zei:Heel erg klote... Helaas is het wel het risico wat je neemt bij trippen. Heb je nog wel een goede nacht gehad Yaizer?
Overigens vind ik het wel waardeloos dat ze je lachgas gaven om eruit te komen zeg...
Inderdaad zou eerder nachtrust thee of andere rustgevende muziek kruiden en sfeer proberen te creëren. Hoop dat je het een plek kan geven binnenkort/snel.Tekzor668 zei:Dat is minder leuk nieuws Yaizer. Hopelijk een goed herstel en heb je ook lessen getrokken uit deze badtrip. Met dosissen van 30+ heb ik toch ook al gemerkt dat 2CB aardig potent kan worden op zijn eigen level. Lachgas leek mij ook de beste beslissing niet. Dat maakt het totaalplaatje nog intenser.
Helenas zei:Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen![]()
Mindless zei:Helenas zei:Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen![]()
![]()
Was het ook heel anders dan andere psychedelica die je al kende? Jij gebruikte toch wel 2c-e en 4aco?
Mooi dat het zo'n fijne kennismaking was Helenas. Kunnen we ook een trip report verwachten of was de dosering te laag voor spannende verhalen?Helenas zei:Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen![]()
Helenas zei:Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen![]()
Ik zou eerder lsd doen dan 2cb! Met 2cb wil ik altijd alleen maar zitten/liggen en nu kon ik van alles ondernemen. Ik weet alleen helaas de dosis niet die ik heb gehad. Het is niet tripreport-waardigDunnetjess33 zei:Helenas zei:Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen![]()
Beviel het zo goed? Ik ga met oudjaar voor t eerst 2cb doen en dat word mijn 1e keer psychedelica. Mocht dat bevallen en vind ik het echt leuk dan is mijn volgende stap ook lsd. En idd een lage dosering. (Dat is echt nog toekomstmuziek hoor) Ik hoop ook dat je een rapport schrijft, dan ga ik het lezen!
Helenas zei:Ik zou eerder lsd doen dan 2cb! Met 2cb wil ik altijd alleen maar zitten/liggen en nu kon ik van alles ondernemen. Ik weet alleen helaas de dosis niet die ik heb gehad. Het is niet tripreport-waardigDunnetjess33 zei:Helenas zei:Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen![]()
Beviel het zo goed? Ik ga met oudjaar voor t eerst 2cb doen en dat word mijn 1e keer psychedelica. Mocht dat bevallen en vind ik het echt leuk dan is mijn volgende stap ook lsd. En idd een lage dosering. (Dat is echt nog toekomstmuziek hoor) Ik hoop ook dat je een rapport schrijft, dan ga ik het lezen!Gewoon een heel fijne avond gehad met visuals maar geen mentale veranderingen. Wel tintelingen door m'n lichaam. Volgende keer met een hogere dosering weer!
Helenas zei:Ik zou eerder lsd doen dan 2cb! Met 2cb wil ik altijd alleen maar zitten/liggen en nu kon ik van alles ondernemen. Ik weet alleen helaas de dosis niet die ik heb gehad. Het is niet tripreport-waardigDunnetjess33 zei:Helenas zei:Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen![]()
Beviel het zo goed? Ik ga met oudjaar voor t eerst 2cb doen en dat word mijn 1e keer psychedelica. Mocht dat bevallen en vind ik het echt leuk dan is mijn volgende stap ook lsd. En idd een lage dosering. (Dat is echt nog toekomstmuziek hoor) Ik hoop ook dat je een rapport schrijft, dan ga ik het lezen!Gewoon een heel fijne avond gehad met visuals maar geen mentale veranderingen. Wel tintelingen door m'n lichaam. Volgende keer met een hogere dosering weer!
Alcohol en ketamine is wel echt een no go! Beide verdovend en grote kans op overgeven. Ik moet er niet aan denken! Fijn dat het voor jou leuk wasYaizer zei:Alcohol en veel ketamine in een kroegje. Super gezellig gehad.
Normaal reageer ik echt heel raar op ketamine maar dit keer ging het erg goed. Vond het super leuk en was redelijk goed van de kaart.
Een goede 10 uur geslapen (ik kan nooit slapen op alcohol) en ben de laatste tijd zo gezond bezig geweest met eten, slapen en sporten dat ik geen kater heb. Goede motivatie om het zo dus te houden![]()
Aaah jammer! Volgende keer lekker van genietenDunnetjess33 zei:Ik ZOU gister 2cb doen voor de eerste keer maar dat ging niet door helaas.. Door omstandigheden, huisdier kwijt met vuurwerk, lekke band met de auto, was ik zo, naja niet in mijn hum dat ik het heb uitgesteld! Dus ik had een paar jointjes alleen![]()
Helenas zei:Aaah jammer! Volgende keer lekker van genietenDunnetjess33 zei:Ik ZOU gister 2cb doen voor de eerste keer maar dat ging niet door helaas.. Door omstandigheden, huisdier kwijt met vuurwerk, lekke band met de auto, was ik zo, naja niet in mijn hum dat ik het heb uitgesteld! Dus ik had een paar jointjes alleen![]()
![]()
Jammer heb hetzelfde met LSD en rest aan de drank eens en nooit meer. Geen goede setting voor mij.kokosmakroon900 zei:Gister 2cb op een huisfeestje. Was erg leuk, maar de meeste mensen hadden alleen alcohol gedronken waardoor ik niet echt een klik voelde met de rest op het feest. Ik heb me echt kapot gelachen om hoe sommige mensen zich gedragen met alcohol op. Maar ik denk niet dat ik nog is als enige 2cb ga doen terwijl de rest aan de alcohol zit. Had overigens 32 mg gedaan.
Ik voel me serieus ongemakkelijk bij die gedachte. Lijkt me geen goede setting nee. :PTijdloos zei:Jammer heb hetzelfde met LSD en rest aan de drank eens en nooit meer. Geen goede setting voor mij.kokosmakroon900 zei:Gister 2cb op een huisfeestje. Was erg leuk, maar de meeste mensen hadden alleen alcohol gedronken waardoor ik niet echt een klik voelde met de rest op het feest. Ik heb me echt kapot gelachen om hoe sommige mensen zich gedragen met alcohol op. Maar ik denk niet dat ik nog is als enige 2cb ga doen terwijl de rest aan de alcohol zit. Had overigens 32 mg gedaan.
Als je het regelmatig doet zal je ook wel wat meer tolerantie hebben.ZERO- zei:Een vriendin van mij doet ook wel regelmatig wat keta als ze al behoorlijk wat drankjes op heeft. Is 1x mis gegaan en toen moest ze flink kotsen maar ze doet het nog steeds. Mij niet gezien..![]()
OT: gister jointje gerookt, maar was een beetje misselijk, mweh.
oortjes zei:op NYE. 10.30 1 capsule 180mg 4fa, 0.30 1 capsule 180mg 4fa daarna om 3.30 1 capsule 70mg mdma kristal. zware misbruik dus.
Dunnetjess33 zei:oortjes zei:op NYE. 10.30 1 capsule 180mg 4fa, 0.30 1 capsule 180mg 4fa daarna om 3.30 1 capsule 70mg mdma kristal. zware misbruik dus.
Zo dann..Hoe voelde je je de dagen erna?