Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zondag hasj. Mijn posts in dit topic worden saai. OH NEE WACHT, vrijdag avond heb ik poppers gebruikt! nou woehoe.. :tongueout:

Klimrek

Experimenterende gebruiker
Afgelopen weekend naar een Frenchecore feestje geweest en daar 163mg xtc gedaan. Verdeeld over 1 halve en 2 kwartjes.

Top avond gehad :smoke:

(wat gaan die peuken er hard doorheen dan iedere keer hè :stoned:)

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Klimrek zei:
Afgelopen weekend naar een Frenchecore feestje geweest en daar 163mg xtc gedaan. Verdeeld over 1 halve en 2 kwartjes.

En iedere keer de volgende dag spijt omdat je keel als schuurpapier voelt :tearsofjoy:

Klimrek

Experimenterende gebruiker
kokosmakroon900 zei:
Klimrek zei:

En iedere keer de volgende dag spijt omdat je keel als schuurpapier voelt :tearsofjoy:

Hahaha, ja en voor t geval je mond nog niet droog genoeg was, nog 1 opsteken :P

Yaizer

Bewuste gebruiker
Gisteravond 31,5 mg 2c-b.

Eerste bad trip ooit gekregen. Dacht dat ik na een half uurtje al in een bad trip kwam, een vreselijke diep ongeluk en depressie waar ik toen in zat. Angst en desorientatie. Visuals waren te overgeweldigend. Ik dacht dat dit de bad trip al was, wat ik vreselijk vond. Tot ik er echt in kwam. De vicieuze cirkel van gedachtes; vertellen aan de mede trippers dat ik een bad trip heb. Vragen hoe laat het is. Zeggen hoe ongelukkig ik voel. Weer achter komen dat ik 2c-b heb genomen...alles vergeten en opnieuw de cirkel langs.

Hulpeloos, waanzin....pfoe.

Ze keken hulpeloos naar me terwijl ik aan het vechten was met mijn gedachtes. Ik zag ze maar elke keer vergat ik alles en begon de cirkel weer opnieuw. Tijd stond stil. Uiteindelijk hebben zij de keuze genomen om mij een lachgas ballon te geven om mij misschien uit de vicieuze cirkel te halen.

Lachgas ballon genomen, ik ging zo...zo intens bad dat is niet normaal. Maar omdat het zo erg bad gaan was viel de 2c-b bad gaan eigenlijk wel mee. Ik kwam er langzaam uit. Heeft een uur of twee geduurd. Heb meteen vermeld dat ik niet meer bleef slapen. Heb rust nodig in mijn eigen bed.

Hoe vervelend een bad trip ook is, of eigenlijk hoe verschrikkelijk je leert er meer uit dan welke trip dan ook. Heb veel in deze trip geleerd en omdat het zo veel impact op je heeft gemaakt zal je de positieve dingen ook veel langer met je dragen.

Vandaag dus lekker rusten :mrgreen:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heel erg klote... Helaas is het wel het risico wat je neemt bij trippen. Heb je nog wel een goede nacht gehad Yaizer?

Overigens vind ik het wel waardeloos dat ze je lachgas gaven om eruit te komen zeg...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat is minder leuk nieuws Yaizer. Hopelijk een goed herstel en heb je ook lessen getrokken uit deze badtrip. Met dosissen van 30+ heb ik toch ook al gemerkt dat 2CB aardig potent kan worden op zijn eigen level. Lachgas leek mij ook de beste beslissing niet. Dat maakt het totaalplaatje nog intenser.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Heel erg klote... Helaas is het wel het risico wat je neemt bij trippen. Heb je nog wel een goede nacht gehad Yaizer?

Overigens vind ik het wel waardeloos dat ze je lachgas gaven om eruit te komen zeg...

Toch heeft het mijn zo'n harde klap gegeven dat ik er toch langzaam uit kwam. Ik weet niet hoe lang ik het nog anders kon volhouden. Stond echt op breken.

Voor de rest een enorm goede nacht gehad. Een mooie 9 á 10 uur geslapen. Mentaal gesloopt maar ik ga nu gewoon mijn rust nemen.

Het jammere was is dat het voor de één haar derde keer was en de ander de eerste keer. Ze wisten ook totaal niet wat ze moesten doen. Ze hebben naar mijn idee goed gedaan. Ze bleven altijd bij me en gaven telkens aan dat het niet eeuwig duurt, ik er uit kom en dat ik 2c-b heb gebruikt.

Alles heeft een negatieve kant. Coke is (vind ik) erg verslavend, alcohol is vreselijk slecht voor je en psychedelica kan je een bad trip krijgen. Het hoort er bij en na al die keren is het misschien wel een keer goed dat ik er eentje heb gehad. Ik was er heilig van overtuigd dat het mij bijna niet kon gebeuren.

Goed mis dus.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik sluit me bij Tekzor aan.

OT: gister hasj gerookt met Smartie. While weeds kijkend.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Dat is minder leuk nieuws Yaizer. Hopelijk een goed herstel en heb je ook lessen getrokken uit deze badtrip. Met dosissen van 30+ heb ik toch ook al gemerkt dat 2CB aardig potent kan worden op zijn eigen level. Lachgas leek mij ook de beste beslissing niet. Dat maakt het totaalplaatje nog intenser.
Inderdaad zou eerder nachtrust thee of andere rustgevende muziek kruiden en sfeer proberen te creëren. Hoop dat je het een plek kan geven binnenkort/snel.
Beterschap man!

OT
gisteren wat hasj en biertjes toen we superman VS barman 4k kwaliteit gingen kijken. Voortaan 4k film als het mooie visuele films zijn...

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Vandaag 19/12 dus ondertussen al gisteren, 2cb 18mg, rond 19u ingenomen, lekker gezellig thuis, wat muziek, filmpje, lekker relax genieten. Had ook wel zin in lsd, maar wou niet te hard trippen, dus 2cb is dan ideaal.
Chrz

Helenas

Bewuste gebruiker
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Helenas zei:
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
:grin:

Was het ook heel anders dan andere psychedelica die je al kende? Jij gebruikte toch wel 2c-e en 4aco?

Helenas

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Helenas zei:
:grin:

Was het ook heel anders dan andere psychedelica die je al kende? Jij gebruikte toch wel 2c-e en 4aco?

De visuals waren redelijk hetzelfde maar met 2ce voel ik me lichamelijk vaak waardeloos en heb ik geen trek. Nu kon ik nog van alles ondernemen en heb ik super veel lekkere dingen gegeten :tongueout: Ik zie mezelf dit wel doen op een mooie zomerdag en dan door de duinen wandelen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Met lsd kun je inderdaad prima eten ja. En het is ideaal voor meer actieve trips. Lekker erop uitgaan. Kan ook niet wachten tot de lente/zomer om dat weer eens te doen. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Helenas zei:
Mooi dat het zo'n fijne kennismaking was Helenas. Kunnen we ook een trip report verwachten of was de dosering te laag voor spannende verhalen?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helenas zei:

Beviel het zo goed? Ik ga met oudjaar voor t eerst 2cb doen en dat word mijn 1e keer psychedelica. Mocht dat bevallen en vind ik het echt leuk dan is mijn volgende stap ook lsd. En idd een lage dosering. (Dat is echt nog toekomstmuziek hoor) Ik hoop ook dat je een rapport schrijft, dan ga ik het lezen!

Helenas

Bewuste gebruiker
Dunnetjess33 zei:
Helenas zei:

Beviel het zo goed? Ik ga met oudjaar voor t eerst 2cb doen en dat word mijn 1e keer psychedelica. Mocht dat bevallen en vind ik het echt leuk dan is mijn volgende stap ook lsd. En idd een lage dosering. (Dat is echt nog toekomstmuziek hoor) Ik hoop ook dat je een rapport schrijft, dan ga ik het lezen!
Ik zou eerder lsd doen dan 2cb! Met 2cb wil ik altijd alleen maar zitten/liggen en nu kon ik van alles ondernemen. Ik weet alleen helaas de dosis niet die ik heb gehad. Het is niet tripreport-waardig :) Gewoon een heel fijne avond gehad met visuals maar geen mentale veranderingen. Wel tintelingen door m'n lichaam. Volgende keer met een hogere dosering weer!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helenas zei:
Dunnetjess33 zei:
Helenas zei:

Ik zou eerder lsd doen dan 2cb! Met 2cb wil ik altijd alleen maar zitten/liggen en nu kon ik van alles ondernemen. Ik weet alleen helaas de dosis niet die ik heb gehad. Het is niet tripreport-waardig :) Gewoon een heel fijne avond gehad met visuals maar geen mentale veranderingen. Wel tintelingen door m'n lichaam. Volgende keer met een hogere dosering weer!

Ik wacht nog mey lsd. Maar leuk dat jij het zo geweldig had!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Helenas zei:
Dunnetjess33 zei:
Helenas zei:

Kan me hier ook totaal in vinden. 2CB bezorgt me zware benen. Ideaal voor op thuissetting. Van LSD is het dan weer moeilijk om stil te liggen en word je op een leuke wijze gestimuleerd. 50mics gaven me superlichte tripeffecten die goed handelbaar overkwamen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Alcohol en veel ketamine in een kroegje. Super gezellig gehad.

Normaal reageer ik echt heel raar op ketamine maar dit keer ging het erg goed. Vond het super leuk en was redelijk goed van de kaart.

Een goede 10 uur geslapen (ik kan nooit slapen op alcohol) en ben de laatste tijd zo gezond bezig geweest met eten, slapen en sporten dat ik geen kater heb. Goede motivatie om het zo dus te houden :)

Helenas

Bewuste gebruiker
Yaizer zei:
Alcohol en veel ketamine in een kroegje. Super gezellig gehad.

Normaal reageer ik echt heel raar op ketamine maar dit keer ging het erg goed. Vond het super leuk en was redelijk goed van de kaart.

Een goede 10 uur geslapen (ik kan nooit slapen op alcohol) en ben de laatste tijd zo gezond bezig geweest met eten, slapen en sporten dat ik geen kater heb. Goede motivatie om het zo dus te houden :)
Alcohol en ketamine is wel echt een no go! Beide verdovend en grote kans op overgeven. Ik moet er niet aan denken! Fijn dat het voor jou leuk was

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Een vriendin van mij doet ook wel regelmatig wat keta als ze al behoorlijk wat drankjes op heeft. Is 1x mis gegaan en toen moest ze flink kotsen maar ze doet het nog steeds. Mij niet gezien.. :wave:

OT: gister jointje gerookt, maar was een beetje misselijk, mweh.

L

Lid 137079

Gast
Laatst gebruikt bij pussylounge vannacht.. 2 pillen (simkaartjes) en ong 3 pakketten sos en 3 jointjes op een aftertje een doos slagroompatrone en 10 blikjes bacardi razz✌

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Vrijdag wat coke en alcohol, gisteren met oud en nieuw XTC en 2C-B op een techno feest. Fijne combi hoor die nexus flip :hearteyes:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ZOU gister 2cb doen voor de eerste keer maar dat ging niet door helaas.. Door omstandigheden, huisdier kwijt met vuurwerk, lekke band met de auto, was ik zo, naja niet in mijn hum dat ik het heb uitgesteld! Dus ik had een paar jointjes alleen :grin:

Helenas

Bewuste gebruiker
Dunnetjess33 zei:
Ik ZOU gister 2cb doen voor de eerste keer maar dat ging niet door helaas.. Door omstandigheden, huisdier kwijt met vuurwerk, lekke band met de auto, was ik zo, naja niet in mijn hum dat ik het heb uitgesteld! Dus ik had een paar jointjes alleen :grin:
Aaah jammer! Volgende keer lekker van genieten :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helenas zei:
Dunnetjess33 zei:
Aaah jammer! Volgende keer lekker van genieten :)

Dat zeker! Maar ik wil in de juiste stemming zijn en dat was ik gister echt niet. :wink:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Gister 2cb op een huisfeestje. Was erg leuk, maar de meeste mensen hadden alleen alcohol gedronken waardoor ik niet echt een klik voelde met de rest op het feest. Ik heb me echt kapot gelachen om hoe sommige mensen zich gedragen met alcohol op. Maar ik denk niet dat ik nog is als enige 2cb ga doen terwijl de rest aan de alcohol zit. Had overigens 32 mg gedaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
Gister 2cb op een huisfeestje. Was erg leuk, maar de meeste mensen hadden alleen alcohol gedronken waardoor ik niet echt een klik voelde met de rest op het feest. Ik heb me echt kapot gelachen om hoe sommige mensen zich gedragen met alcohol op. Maar ik denk niet dat ik nog is als enige 2cb ga doen terwijl de rest aan de alcohol zit. Had overigens 32 mg gedaan.
Jammer heb hetzelfde met LSD en rest aan de drank eens en nooit meer. Geen goede setting voor mij.

Hier drank met wiet en nembutal vlak voor t slapen. Was ook op een huisfeest :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tijdloos zei:
kokosmakroon900 zei:
Jammer heb hetzelfde met LSD en rest aan de drank eens en nooit meer. Geen goede setting voor mij.
Ik voel me serieus ongemakkelijk bij die gedachte. Lijkt me geen goede setting nee. :P

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik ging heel erg analyseren wat mensen aan het doen waren, en wat hun gedachtes zouden zijn terwijl ik aan de 2cb zat. Hierdoor ging ik soms echt helemaal stuk van het lachen, maar op andere momenten was het alleen maar erg ongemakkelijk en had ik het gevoel er alleen voor te staan. Ik vind het altijd fijn om gewoon lekker over van alles en nog wat te praten tijdens mijn 2cb trip. Maar over het algemeen gaan mensen die drank op hebben steeds slapper lullen, en had ik het gevoel dat ik bij niemand echt mijn verhaal kon doen.

Fool

Badass junkie
ZERO- zei:
Een vriendin van mij doet ook wel regelmatig wat keta als ze al behoorlijk wat drankjes op heeft. Is 1x mis gegaan en toen moest ze flink kotsen maar ze doet het nog steeds. Mij niet gezien.. :wave:

OT: gister jointje gerookt, maar was een beetje misselijk, mweh.
Als je het regelmatig doet zal je ook wel wat meer tolerantie hebben.

@SmartieAndMe, heb je inmiddels al antwoord waarom het trimbos alcohol+keta afraadde, en dan wat specifieker dan downer+downer?

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
op NYE. 10.30 1 capsule 180mg 4fa, 0.30 1 capsule 180mg 4fa daarna om 3.30 1 capsule 70mg mdma kristal. zware misbruik dus.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
oortjes zei:
op NYE. 10.30 1 capsule 180mg 4fa, 0.30 1 capsule 180mg 4fa daarna om 3.30 1 capsule 70mg mdma kristal. zware misbruik dus.

Zo dann.. :openmouth: Hoe voelde je je de dagen erna?

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
oortjes zei:

Zo dann.. :openmouth: Hoe voelde je je de dagen erna?

Zondag de dag na het feest heb ik nog 4 joints gerookt. Ik was zo vaag dat ik me weinig nog van de dag herinner. Heb me gister de hele dag ontzettend down en depressief gevoelt. Hier een link naar mijn herboren ik.

Dikke doei drugs!

Bovenaan