Wat is jouw drugs top 5 ??

Anderemaan

Wijs gebruiker
1. 4-HO-MET
2. Truffels
3. MDMA (+Ketamine omg)
4. 2C-B

Sorry voor de LSD liefhebbers, te weinig ervaring nog. Vond het erg dwingend, en vele malen moeilijker dan truffels mentaal terwijl de intensiteit van de visuals nog geen 10% was maar mentaal 150%. (De ene vind LSD veel makkelijker en omgekeerd, meningen zijn echt 50/50).

AcidWarrior

Wijs gebruiker
  1. LSD: love at first sight;
  2. Changa: niet op 1 i.v.m. de wat hinderlijke bodyload/buzz, maar wát een wondermooie ervaring! In een vingerknip ben je in een andere wereld. Zonder twijfel m’n meest amazing,, indrukwekkendste drugervaring totnutoe;
  3. 4-ho-met: uitvinding vd. eeuw;
  4. a. White vein Kratom, b. cocaïne, c. 4F-MPH, d. dexamfetamine (m’n favo stimulanten mogen niet ontbreken);
  5. Amnesia wiet: heldere, energieke high.

Portobello

Belezen gebruiker
1. Xanax
2. Oxycodon
3. Tramadol
4. Alcohol
5. Coke

Tripmiddelen doe je niet regulier dus die heb ik er niet bij staan, feitelijk vind ik dat ook minder dan mijn top 5. Ik ben iemand die zich goed voelt bij downers (en ok 1 upper dan...al vind ik dat ook weer niet megabijzonder). Alleen 4 gebruik ik regelmatig en soms oxy en tramadol als iemand ze heeft en ze niet zelf hoeft. Heel sporadisch dus.

Incubi666

Belezen gebruiker
Speed
Heroïne
Coke
Mdma
Oxycodon
Mdma lager omdat ik er niet meer tegen kan net als alle andere zo aals tripmiddelen en weed of hasj

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Best een lastige vraag. Maak het lijstje iets langer:

1 Psilocybine/4-AcO-DMT (verschillende middelen maar geven zeer vergelijkbare ervaringen)
2 Wiet (Mijn dagelijkse lieverdje geweest en daarom een welverdiende 2de plaats)
3 2C-B (twijfel tussen 2C-B en M maar door schadelijkheid van M heb ik 2C-B op 3 staan, lekker makkelijke tripmiddel)
4 MDMA (Voelt altijd lekker en is eigenlijk nooit verkeerd gevallen alleen jammer van de schadelijkheid en dip)
5 LSD (Heel lekker en leuk middel maar werkt net even te lang helaas)
6 Speed (heerlijk voor een superfocus of eens goed de handen uit de mouwen te steken en voelt gewoon lekker)
7 Coke (zou deze eigenlijk niet eens willen benoemen maar toch blijft het lekker op een 1 of andere manier)

Als ik een combi op zou mogen noemen dan is het M met keta. Ik denk dat ik die op nummer 3 zou zetten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
1. Psilocybine
2. (1P-)LSD/ALD-52
3. 6-APB
4. MDMA
5. Wiet (gestopt met gebruiken, maar heb er veel plezier en mooie inzichten van gehad)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hmm had niet 6-APB boven M verwacht:thinking:
M is lekker, maar duurt maar zo kort. 3, hooguit 3,5 uurtjes en dan is het wel voorbij. Daarbij gaat de tijd op M voor mijn gevoel ook nog eens 2x zo snel. 6-APB daarentegen duurt wel zo'n 6 uren of langer en daar lijkt de tijd voor mij juist langzamer te verlopen. Die avondjes gingen dus maar door. Dat was echt uren en uren aan een stuk genieten met een stabiele high.

Daarnaast word ik van M al vrij snel wazig. Met 6-APB blijf ik de hele roll helder, waardoor ik me kan blijven focussen op dingen. De euforie is minder intens, maar dus ook weer veel stabieler, wat ik prefereer.

Qua de high zelf vind ik 6-APB dus een stuk fijner. Helaas zijn de katers dan weer veel vervelender dan met M. Het (6-APB) voelt ook meer toxisch, aangezien de kater maar blijft doorzeuren ver in de volgende dag. Ook veel langer vergrote pupillen, wat me een beetje het idee geeft dat de stof maar moeilijk het lichaam verlaat, al is dat maar mijn gevoel erover. Maar toch, high zelf is imo beter.

Buu

Wijs gebruiker
M is lekker, maar duurt maar zo kort. 3, hooguit 3,5 uurtjes en dan is het wel voorbij. Daarbij gaat de tijd op M voor mijn gevoel ook nog eens 2x zo snel. 6-APB daarentegen duurt wel zo'n 6 uren of langer en daar lijkt de tijd voor mij juist langzamer te verlopen. Die avondjes gingen dus maar door. Dat was echt uren en uren aan een stuk genieten met een stabiele high.

Daarnaast word ik van M al vrij snel wazig. Met 6-APB blijf ik de hele roll helder, waardoor ik me kan blijven focussen op dingen. De euforie is minder intens, maar dus ook weer veel stabieler, wat ik prefereer.

Qua de high zelf vind ik 6-APB dus een stuk fijner. Helaas zijn de katers dan weer veel vervelender dan met M. Het (6-APB) voelt ook meer toxisch, aangezien de kater maar blijft doorzeuren ver in de volgende dag. Ook veel langer vergrote pupillen, wat me een beetje het idee geeft dat de stof maar moeilijk het lichaam verlaat, al is dat maar mijn gevoel erover. Maar toch, high zelf is imo beter.
Eens. Hoeveel doseer je in totaal? Of mg/kg

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Eens. Hoeveel doseer je in totaal? Of mg/kg
Is al een tijdje geleden dat ik het gebruikt heb (ivm katers), maar ik doseerde altijd rond de 100 mg. Tussen de 90 en 110 mg gedoseerd geloof ik. Ik wou niet hoger gaan dan dat, omdat ik hier dus al vrij brak van was de volgende dag. Ben er denk ik vrij gevoelig voor.

Buu

Wijs gebruiker
Is al een tijdje geleden dat ik het gebruikt heb (ivm katers), maar ik doseerde altijd rond de 100 mg. Tussen de 90 en 110 mg gedoseerd geloof ik. Ik wou niet hoger gaan dan dat, omdat ik hier dus al vrij brak van was de volgende dag. Ben er denk ik vrij gevoelig voor.
Dan is het niet zo gek dat je niet zo wazig was of de euforie niet zo intents was. Of je bent een meid van 50kg, kan ook :grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dan is het niet zo gek dat je niet zo wazig was of de euforie niet zo intents was. Of je bent een meid van 50kg, kan ook :grin:
Aanbevolen mg/kg is voor 6-APB hetzelfde als bij MDMA, dus ~100 mg is een mooie dosering voor mij (weeg ~75 kilo).

Kan er ook niets aan doen dat iedereen tegenwoordig 2, 3, 4 honderd mg nodig heeft om wat te voelen. :wink:

Buu

Wijs gebruiker
Aanbevolen mg/kg is voor 6-APB hetzelfde als bij MDMA, dus ~100 mg is een mooie dosering voor mij (weeg ~75 kilo).

Kan er ook niets aan doen dat iedereen tegenwoordig 2, 3, 4 honderd mg nodig heeft om wat te voelen. :wink:
Hoe minder hoe beter uiteraard. Maar ik vond persoonlijk dat 6-APB beter tot zn recht kwam op +\- 2mg/kg. Is maar net wat voor effect je zoekt i guess.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe minder hoe beter uiteraard. Maar ik vond persoonlijk dat 6-APB beter tot zn recht kwam op +\- 2mg/kg. Is maar net wat voor effect je zoekt i guess.
Heb ik wel meer mensen horen zeggen hoor van die 2 mg/kg. Door de mate van kater die ik met 100 mg al kreeg, wil ik dat echter niet proberen. :wink:

En ik ben tevreden met de subtielere high (met dezelfde dosering MDMA voel ik wel een stuk sterkere euforie, maar dan meer in vlagen/golven). Vond het heerlijk om in stilte te genieten van die stabiele lichte euforie, zonder dat het steeds aanzwol en dan weer afnam. Maar ja, 'vond' dus. Heb het al jaren niet meer genomen omdat het me te toxisch voelt allemaal. En dan toch in mijn top 5, dus dat zegt denk ik wel wat ik van de high zelf denk. Misschien ooit toch nog eens doen.

• Like
Waarderingen: Buu

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb 6-APB Succinate wat het merendeel op de markt lijkt te zijn. Deze doseerde ik even hoog als MDMA (hcl) wat naar mijn ervaring qua intensiteit overeen leek te komen. Dat was mijn conclusie na 3 verschillende ervaringen waar ik een rapportje over had uit getikt. Als man van 82kg doseerde ik meestal 200mg MDMA (HCL)/200mg 6-APB (Succinate). Dat is waarschijnlijk wat aan de hoge kant voor de meeste mensen, 160mg of lager deed gewoon niet zoveel voor mij. Die 40mg extra maakt voor mij wel verschil zonder dat ik gevoelsmatig mijn lichaam onacceptabel belast.

6-APB in HCL vorm is aanzienlijk meer potent in gewicht maar van wat ik begreep komt deze slechts zelden voor.

• Like
Waarderingen: Buu

Incubi666

Belezen gebruiker
Ben zelf een man van 62kg maar doseer ook op 200mg minimaal als ik niet bij pak. Wat vaak wel gebeurd ne r als met 4fma etc.
De kater ach smorgens een vent savonds een vent. Enig probleem is dat het dan ook weer langer doorwerkt ivm bezoek etc

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, echt wel mijn nieuwe favoriet, komt nergens anders bij in de buurt! Ben benieuwd of hij favoriet blijft na meer ervaringen ermee.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Mindless
Jawel, reeds gedaan en wel maandag 17.00 samen met @AphexTwin

Was een best wel heftige ervaring, maar wel heel erg leuk! Ik heb altijd meerdere ervaringen nodig voor ik echt een mening ga vormen, maar vooralsnog vind ik het serieus spul, way more heavy dan bijvoorbeeld 4Ho-MET en absoluut niet geschikt voor beginnende trippers.

Maar ik ben dus geen beginner lol en vind het dus reteinteressant spul die ik op zeker nog verder ga verkennen. Daarnaast heeft deze DPT het grote voordeel dat er geen of zo goed als geen (kruis)tolerantie is, en dat is vrij zeldzaam voor een psychedelica.

De bodyload is de zwaarste die ik tot nu toe heb mogen ervaren bij een drug, we liepen laat in de opkomst als een stel beginners door de kamer te ijsberen met zoiets van jesus wat de fuk is dit man!
En die verstopte neus vol smerig spul is toch ook wel even wennen tijdens een trip, das echt niet aangenaam kan ik je vertellen. Maar naast deze 2 horden waren er ook heel veel pluspunten waardoor ik deze drug wel echt kon waarderen, het voelde echt aan als een keer wat anders, en alleen al dat was een pluspunt.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@acht.zes
Awesome! Dat klinkt als een vrij hardcore tripmiddel ja.

Hoeveel hebben jullie genomen? En je kon het toch ook oraal innemen? Lijkt me een stuk prettiger.

En hoe ervoer jij de trip dan? Wat zag/voelde je?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Nasaal, daar heb je een stuk minder van nodig en ik zag een wat heftigere opkomst wel zitten eigenlijk lol (oraal is die wat geleidelijker)

Ik moet hier even aan de gang, t is opruim/poetsdag maar ik kom er later zeker op terug @Mindless

AcidWarrior

Wijs gebruiker
@acht.zes
Awesome! Dat klinkt als een vrij hardcore tripmiddel ja.

Hoeveel hebben jullie genomen? En je kon het toch ook oraal innemen? Lijkt me een stuk prettiger.

En hoe ervoer jij de trip dan? Wat zag/voelde je?
Ik heb m'n reportje ff verplaatst naar 'welke drugs gebruik jij nu?'.
Ik denk idd dat ik de volgende keer voor orale inname ga. Nasaal voelde wel geïrriteerd aan ja, maar gelukkig snel opgelost met neusspray en goed snuiten.

Ik had 55mg, acht.zes 99mg.
Ondanks het verschil in dosis zaten we naar mijn gevoel toch goed op dezelfde golflengte.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@AphexTwin
Onmiskenbaar dat we op dezelfde golflengte zaten. Maar das ook wel logisch, ik heb het met jou eigenlijk nog nooit meegemaakt dat we niet op dezelfde golflengte zaten, zowel met als zonder drugs lol!

Bovenaan