1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat luister je nu?

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door Chimera, 3 okt 2005.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

@De Dunne
    Chill muziek voor 's avonds onderuit gezakt op de bank. Geen muziek voor overdag of in de auto imo. En zeker geen feest muziek. :tonguewink:

Ook heerlijke muziek om een wietje bij te nuttigen. Shit, dat brengt me op een idee. Nee toch maar niet. :wink:

De Dunne vindt dit leuk.
  2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Dan had ik dat goed ingeschat. Maar mijn smaak muziek is het niet echt. Smaken verschillen gelukkig :wink:

Waarom geen jointje nu?

Mindless vindt dit leuk.
  3. Mindless

Ik moet er ook voor in de mood zijn. :)

Heb er wel zin in, maar dan lig ik hier straks weer tot 4 uur in de nacht op de bank. :wink: Ik moet vroeger op bed, dat doet me goed. :)

De Dunne vindt dit leuk.
  4. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

"Top Off" van Gunna.

Een dikke joint zou nu ook wel lekker zijn! Had er al eentje gehad eerder vandaag, is genoeg zo, ik probeer weer een beetje te minderen :thinking:

De Dunne vindt dit leuk.
  5. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Verstandig dan!
    Omdat je in slaap valt na die joint of omdat je gewoon te lang wakker blijft zitten? Je kunt ook een kleintje nemen.
    Ik ga als ik blow altijd later naar bed dan wanneer ik niet blow. Zit lekkerder en mijn gedachten zijn “rustig” dus vergeet ik een soort van de tijd.

Mindless vindt dit leuk.
  6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Als ik in de chill mood ben dan luister ik vaak naar de “ouderwetse” radio. Vind verschillende zenders leuk . Sowieso heb ik vaak de radio aan. In de auto, thuis met schoonmaken oid, op werk. Zal mijn nostalgische leeftijd wel zijn hahaha.
    Of ik kijk tv als ik mijn ”mind of things” wil halen.

7. Mindless

Ik rook geen joints (meer) trouwens, ik vape wiet, maar dat terzijde.

Ik heb tijden gehad dat ik in slaap val op de bank na wiet gebruiken. Dat gebeurd nu eigenlijk nooit meer (waarom, geen idee), maar ik blijf inderdaad gewoon te lang zitten. Ten eerste omdat het fijn zit, ten tweede omdat het me enkel nog kan schelen wat er op het moment gebeurd en niet dat ik weer een te korte nacht ga hebben (ik word sowieso vroeg wakker, dus ik kom dan lang niet op mijn 8 uren) en ten derde (en dit is echt een domme reden) ook omdat ik er vaak zo lui en motorisch onhandig van word, dat ik opkijk tegen de handelingen die ik moet doen voordat ik echt in bed lig. Dus de boel afsluiten, beetje opruimen, tanden poetsen, nachtlenzen indoen. En dus stel ik dat vaak uren uit. Klinkt echt stom nu ik het hier zo neerzet. :sweatsmile:

Ugh, ik heb nooit meer de radio aan. :tonguewink: Ik heb altijd specifieke soorten muziek waar ik graag naar wil luisteren.

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Ja ik herken dat uitstelgedrag en te lang blijven zitten met blowen heel goed! Daarom heb ik ook zeer zelden een wake and bake, ik doe echt geen rúk meer als ik echt aan het blowen ben..

Mijn muzieksmaak is echt gigantisch breed! Al hangt mijn stemming er ook mee samen.
    Dat droge gelul af en toe op de radio of de radiospelletjes vind ik echt leuk. Ochtends onderweg naar werk niet, dan geen gelul op de radio maar alleen muziek. Gelukkig zijn er nog een paar (niet genoeg) zenders zonder presentatoren die het intro en het einde van een plaat verkloten met hun geklets!

Mindless vindt dit leuk.
  9. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Burzum dunkelheit

Misfit vindt dit leuk.
  10. Misfit

Misfit Experimenterende gebruiker

Heerlijk nummer is dat. Ben zelf groot fan van Burzum, het eerste album tot en met Filosofem dan. Die latere atmosferische albums trekken mij totaal niet.

Eindelijk tijd kunnen maken om het nieuwe Tool album in zijn geheel te luisteren.

gomega vindt dit leuk.
  11. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Ik vind zijn atmosferisch spull best goed tbh.
    Slaapt lekker.

12. Mindless

13. mod4fun

mod4fun Belezen gebruiker

Boenka,

14. Mindless

15. Mindless

henkie2 vindt dit leuk.
  16. Ralou

Ralou Experimenterende gebruiker

Somebody to love - Jefferson Airplane (playing in my head)

17. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

VNV Nation - A Million
    Noire [2018]

Lekker duistere futurepop op zo'n sombere regenachtige herfstavond, met een dikke joint erbij natuurlijk.

NiandraLades vindt dit leuk.
  18. Ralou

Documentary - Thé cosmic serpent. MP3 versie

19. Misfit

Even het Toxicity album van SOAD opgezet. Tijd terug dat ik die geluisterd heb. :)

acht.zes en NiandraLades vinden dit leuk.
  20. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Erg "tech" voor mijn smaak normaal maar toch voldoende "trance'y" dat ik ém errrrrrug goed vind. :flushed::grimacing:

21. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

De Dunne vindt dit leuk.
  22. De Dunne

De Dunne Badass junkie

NiandraLades vindt dit leuk.
  23. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Mezelf vindt dit leuk.
  24. Misfit

Heerlijk album dit :)

Ralou, Albedo, Mezelf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  25. Mindless

26. Mindless

27. Misfit

Onlangs het nieuwe Slipknot album gekocht en deze vandaag weer in de cd speler geknald. Niet heel populaire muziek voor de meesten hier op het forum, maar je kan niet ontkennen dat ze te gek zijn in hun eigen genre. :sweatsmile:

28. Mindless

29. De Dunne

De Dunne Badass junkie

90’s top 110 op Radio 10!
    Zalig!

30. De Dunne

De Dunne Badass junkie

31. Ralou

32. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Zalig! Even terug naar onze jeugd :tearsofjoy:

Purplext en Ralou vinden dit leuk.
  33. Purplext

Purplext Belezen gebruiker

Holy, nu snap ik wat er aan de hand was afgelopen week. Ik woon in een hele rustige buurt maar gisteren ineens keihard Rainbow in the sky, alsof er een concert was ergens.

Everybody's tripping down memory lane!

Ik voelde ook wel echt een gelukzalig gevoel naar boven komen, was toen een hit op mijn eerste fuif :tearsofjoy: en keek toen ook heel erg op tegen mn nicht in Aussie die elk weekend stond te hakken...

Ralou vindt dit leuk.
  34. Mindless

Beste wiet smoke muziek. :stoned:

Hiphop :heartsuit:

35. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Leuke herinneringen! De eerste helft van de jaren 90 was ik ook nog volop aan het uitgaan in de discotheken en kroegen. Tweede helft al stukken minder, veel wilde haren al verloren hahaha. Maar de jaren 80 zijn memorabeler voor mij op dat soort punten!

36. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Ik ben in hemel!!

37. Misfit

Dit nummer is echt té nice. :sweatsmile:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...