Wat luister je nu?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

De Dunne

Badass junkie

Jammer dat ik het dit jaar gemist heb! Awakenings is echt een topper! Paar keer geweest nu en op dit festival vind ik altijd meerdere area’s waar ik de muziek top vind. Andere festivals waar ik ben geweest is vaak de helft van de area’s/stages niet 100% mijn smaak. Dat heb ik op Mysteryland, Dance Valley en Slam! Koningsdag gehad.
Techno zoals op Awakenings is dus mijn smaak. Wil ook nog een keer naar dat nieuwe festival (sinds 2017 pas begonnen) Drumcode festival op NDSM werf in Amsterdam. Schijnt ook mijn soort techno te zijn.
Pak al 2 jaar geen festival meer maar wil volgens jaar toch wel weer een keer!

Karentje

Belezen gebruiker
Adele. In geen tijden nog naar geluisterd. Klinkt dan ook super na al die tijd al kan dit ook door de phenibut komen:grin:

De Dunne

Badass junkie
Adele. In geen tijden nog naar geluisterd. Klinkt dan ook super na al die tijd al kan dit ook door de phenibut komen:grin:
Niet een live album van Adele dan zeker? Ze maakt soms wel aardige liedjes en zeker de teksten zijn oke maar live zingen? Nee dat is niet haar sterkste punt.
Niet dat t nou écht vals is hoor maar loepzuiver zingt ze zeker niet.

Karentje

Belezen gebruiker
Niet een live album van Adele dan zeker? Ze maakt soms wel aardige liedjes en zeker de teksten zijn oke maar live zingen? Nee dat is niet haar sterkste punt.
Niet dat t nou écht vals is hoor maar loepzuiver zingt ze zeker niet.
Nee niet live. Al vind ik haar live nog wel ok. Er zijn zeker ergere zangeressen.:screamcat:

De Dunne

Badass junkie
Nee niet live. Al vind ik haar live nog wel ok. Er zijn zeker ergere zangeressen.:screamcat:
Ik houd persoonlijk meer van een wat al meer volwassen en zuivere, krachtige zangstem. Een al lang getrainde stem die erg veel volume kan produceren en toch spatzuiver blijft. Mijn favo NL zangeres op dat genied is Anouk. Al heb ik die live ook al eens een inimimie valse noot horen uitbrengen hoor. Ik denk dat geen 1 zangers altijd 100% zuiver zingt. Vroeger vond ik haar niet veel aan. De periode van “Nobody’s Wife” etc was ze wel al goed maar nog lang niet zoals ze was rond 2010-2013. Ik kan nog erg genieten van die stem. Alleen de liedjes zijn de afgelopen 5 a 7 jaar niet meer zo. Nederlands of van die lulleby’s. Vond die stamp rock juist lekker hahaha!
Ieder zijn of haar smaak toch? Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi. Zou vet saai zijn!

Justme83

Bewuste gebruiker
SeF - De leven!

Als het morgen over is
En er helemaalniks meer over is
Dan kan ik zeggen dat ik heb geleefd
En dat ik meer ben vergeten dan je weet, snap je!!!

Bovenaan