Adele. In geen tijden nog naar geluisterd. Klinkt dan ook super na al die tijd al kan dit ook door de phenibut komen![]()
Niet een live album van Adele dan zeker? Ze maakt soms wel aardige liedjes en zeker de teksten zijn oke maar live zingen? Nee dat is niet haar sterkste punt.
Niet dat t nou écht vals is hoor maar loepzuiver zingt ze zeker niet.
Dat is zeker waar!Nee niet live. Al vind ik haar live nog wel ok. Er zijn zeker ergere zangeressen.![]()
Ik houd persoonlijk meer van een wat al meer volwassen en zuivere, krachtige zangstem. Een al lang getrainde stem die erg veel volume kan produceren en toch spatzuiver blijft. Mijn favo NL zangeres op dat genied is Anouk. Al heb ik die live ook al eens een inimimie valse noot horen uitbrengen hoor. Ik denk dat geen 1 zangers altijd 100% zuiver zingt. Vroeger vond ik haar niet veel aan. De periode van “Nobody’s Wife” etc was ze wel al goed maar nog lang niet zoals ze was rond 2010-2013. Ik kan nog erg genieten van die stem. Alleen de liedjes zijn de afgelopen 5 a 7 jaar niet meer zo. Nederlands of van die lulleby’s. Vond die stamp rock juist lekker hahaha!Nee niet live. Al vind ik haar live nog wel ok. Er zijn zeker ergere zangeressen.![]()
Met zo'n onderschrift maak je van jou posts wel altijd hele lange postsGadverdamme wat een fantastisch nummer.
Met zo'n onderschrift maak je van jou posts wel altijd hele lange posts![]()
Haha veel beter Rupsie!!Ah ja ik zit eigenlijk altijd op m'n telefoon op het forum dus ik zie ze van niemand incl mezelf. Is het zo beter?![]()
Ogen dicht en niet naar clip kijken:
Niet helemaal mijn stijl, maar lijkt me wel interessant om in de playlist te hebben voor tijdens een 4-ho-met tripje.William Orbit - Barber's Adagio For Strings
Deze staat op 1 op mijn uitvaart!!
Wow ziekBasil Kirchin - Worlds Within Worlds
Opnames gedeeltelijk gemaakt in psychiatrische inrichting (oa autistische patienten) in de 70's. Ik geloof dat de componist daar heeft gewerkt.Wow ziek
leef je weer?
Bijzondere muzieksmaak zon, I like
leef je weer?
Dit is erg rustige en bijna slome muziek vind ik. Wanneer luister je hier naar? Als je mediteert of aan het relaxen bent? Voor een party mood is het niet wat denk ik. Althans vind ik dan.