Astrix
Is dat de originele clip bij dat nummer?
Hier heb ik laatst op getript, was ook erg vet:
Ben niet zeker, maar is in innergeval daarvoor ineen gezet.
En dat is inderdaad ook een heerlijk tripnummer!
Astrix
Is dat de originele clip bij dat nummer?
Hier heb ik laatst op getript, was ook erg vet:
Hmm hou er niet echt van maar vond hem grappig om te horen.
Ja echt geniale nummer. Meteen even geluisterd en gekeken top. Op 6:23 moet hij gewoon keihard. Wel koptelefoon natuurlijk
Deze blijft ook geniaal voor de clip dan...
Is ook gewoon goed! Niet waar ik normaal echt naar luister, maar CCR kan ik altijd wel waarderen als ik het ergens hoor, in een film bijvoorbeeld.Ouwe lullen zoals ik luisteren naar:
Creedence Clearwater Revival - Born On The Bayou.
Leuk @Purplext!
Zelf geen ervaring met 3-meo-pcp, maar doet dat veel met de muziekbeleving?
Hier ook een muziekliefhebber, maar ja wie is dat niet?Ik ben lang niet altijd in de stemming voor "tripmuziek", maar o man tijdens een trip zelf... Dat is eigenlijk iets dat iedereen een keer zou moeten ervaren...
Heb je ervaring met ALD-52 of zeg maar LSD? Voor mij zijn dat de ultieme drugs om muziek op te luisteren, van de drugs die ik gedaan heb dan.
O ja, trip ze nog! (of is het een heel lichte testrun?)
Omdat ik depressief ben geworden en omdat ik een groot fan ben:
The Doors - The End.
Het moment dat ze gaan trippen in de woestijn...
Wow en niet zo'n beetje ook.Muziek is een drug hoor!
O klote rede om naar deze muziek te luisteren. Maar je hebt wel een goede smaak hoorOmdat ik depressief ben geworden en omdat ik een groot fan ben:
Ben dan niet zo'n lysergine fan maar van mijn >100 trips met psilocybine paddo's of analogen heb ik in zeker 90% van de gevallen altijd muziek erbij. Bijna altijd Psytrance, Goa, ambient, psybient, melodic techno achtige muziek.Bij LSD en analogen zou ik niet zonder muziek kunnen!
O ja zeker... Nog tijdens het trippen op Ald-52 geluisterd?Oeh... deze van dat album is nice:
Jazeker.O ja zeker... Nog tijdens het trippen op Ald-52 geluisterd?