Wat luister je nu?

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm hou er niet echt van maar vond hem grappig om te horen.

Ja echt geniale nummer. Meteen even geluisterd en gekeken top. Op 6:23 moet hij gewoon keihard. Wel koptelefoon natuurlijk :wink:
Deze blijft ook geniaal voor de clip dan...

Geweldige clip! Zeer meeslepend :grin::flushed:

ATGC

Bewuste gebruiker
Kraftklub - Chemie chemie ya

Und keine Nacht für niemand
Keine Nacht für mich
Denn ich bin immer noch wach
Und warte nur auf dich
Ich komm' nicht mehr klar
Nicht mehr klar mit Niemand
Ich komm' nicht mehr klar
Kommst du mit?

Gister op Spotify ontdekt, erg leuke indierock met scherpe rapteksten. Dit nummer gaat over drug :sunglasses:

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter

It convinced me. LSD staat vanaf heden op mijn to - do list

Zijn laatste moment voor zijn sterven.

Hij balde zijn vuist en zei: "Why?" Daarna ontspande hij zijn vuist en zei "Why not" :tearsofjoy::hearteyes:met als allerlaatste uitspraak "Beautiful"

Wat een fantastische uitbeelding van het concept mens.

Timothy Leary

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Omg de vibes... Tipper, ongeëvenaard qua psychedelische muziek voor mij.

Alvast even wat aan het kijken wat ik morgen tijdens mijn (waarschijnlijke) ALD-52 trip ga kijken en luisteren. Mapje gemaakt met stuff om te kijken/luisteren tijdens trippen waaronder ook wat psychedelic trance (GOA?) die hier een tijdje geleden werd gepost door mensen. Nuchter is het al vet, maar ik ga waarschijnlijk weggeblazen worden morgen. :grimacing: Eindelijk weer eens zin om te trippen ook! Wel afwachten of dat morgen ook nog zo is.

Purplext

Badass junkie
Ohh heerlijk stukje muziek @Mindless

Zit in een testrun 3-meo-pcp dus ben even overenthousiast. Zo blij dat ik mijn liefde voor muziek heb teruggevonden laatste jaar.

Ik ben altijd een muziekliefhebber geweest van baby af aan. Alles. Psychedelic rock, oldies, psy-trance, teKno, punk, metal, rockabilly, psychobilly, reggae, rap, hiphop, dub, klassiek en afgelopen weekend op MDMA losgegaan op hardcore.
Zo leuk hier nieuwe muziek te leren kennen via jullie allemaal.

En hoe grappig dat het bij elke stemming/trip etc. m'n smaak compleet kan omslaan. Muziek is een drug hoor!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Leuk @Purplext!

Zelf geen ervaring met 3-meo-pcp, maar doet dat veel met de muziekbeleving?

Hier ook een muziekliefhebber, maar ja wie is dat niet? :wink: Ik ben lang niet altijd in de stemming voor "tripmuziek", maar o man tijdens een trip zelf... Dat is eigenlijk iets dat iedereen een keer zou moeten ervaren...

Heb je ervaring met ALD-52 of zeg maar LSD? Voor mij zijn dat de ultieme drugs om muziek op te luisteren, van de drugs die ik gedaan heb dan. :wink:

O ja, trip ze nog! (of is het een heel lichte testrun?)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ouwe lullen zoals ik luisteren naar:

Creedence Clearwater Revival - Born On The Bayou.
Is ook gewoon goed! Niet waar ik normaal echt naar luister, maar CCR kan ik altijd wel waarderen als ik het ergens hoor, in een film bijvoorbeeld.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat nummer doet me zo denken aan toen ik begin 20 was en vrienden me introduceerden aan The Doors. Zal me altijd doen herinneren aan hoe we met een motorjacht in de zomer met een groep jongens over de Friese meren voeren met onder andere deze muziek aan 's avonds (ook wel vrolijke muziek natuurlijk) met voor gedraaide jointjes erbij trouwens ook. Nostalgie...

Spijtig te horen dat jij het luistert omdat je je depressief voelt.

Purplext

Badass junkie
Leuk @Purplext!

Zelf geen ervaring met 3-meo-pcp, maar doet dat veel met de muziekbeleving?

Hier ook een muziekliefhebber, maar ja wie is dat niet? :wink: Ik ben lang niet altijd in de stemming voor "tripmuziek", maar o man tijdens een trip zelf... Dat is eigenlijk iets dat iedereen een keer zou moeten ervaren...

Heb je ervaring met ALD-52 of zeg maar LSD? Voor mij zijn dat de ultieme drugs om muziek op te luisteren, van de drugs die ik gedaan heb dan. :wink:

O ja, trip ze nog! (of is het een heel lichte testrun?)

Het is een lichte testrun. Maar zoals altijd bij mij word ik met disso's extreem euforisch en ga ik los op de muziek. Maar bij hogere doses disso's kan muziek ineens heel vreemd klinken. Bij LSD en analogen zou ik niet zonder muziek kunnen!

Door depressies jaren geen muziek geluisterd, niet eens kunnen verdragen, dus heb wat in te halen.
Dank, jij alvast heel veel plezier als je trip morgen doorgaat. Is toch altijd weer even afwachten hoe je opstaat he, hopelijk goedgemutst!

Purplext

Badass junkie
Omdat ik depressief ben geworden en omdat ik een groot fan ben:

The Doors - The End.

Klote dat je depressief bent. Luisterde dit toen ook vaak.

Deze muziek is me met de paplepel ingegoten. Heeft altijd een speciale plek in m'n hart dit nummer.

Mijn profielfoto is trouwens een still uit de film The Doors van Oliver Stone. Het moment dat ze gaan trippen in de woestijn...

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Muziek is een drug hoor!
Wow en niet zo'n beetje ook.
Omdat ik depressief ben geworden en omdat ik een groot fan ben:
O klote rede om naar deze muziek te luisteren. Maar je hebt wel een goede smaak hoor :).
Hoop dat je snel uit de put raakt.
Deze is misschien wat vrolijker:
Bij LSD en analogen zou ik niet zonder muziek kunnen!
Ben dan niet zo'n lysergine fan maar van mijn >100 trips met psilocybine paddo's of analogen heb ik in zeker 90% van de gevallen altijd muziek erbij. Bijna altijd Psytrance, Goa, ambient, psybient, melodic techno achtige muziek.
Laatste trip was deze album echt grandioos (tip @Mindless duurt niet al te lang)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Mezelf
5 minuten geluisterd, klinkt goed tot nu toe. Mooie trage opbouw, ideaal voor een lange luistersessie (geen probleem met ald :wink: ). Ik zet 'm erbij in het tripmapje, thanks. :)

Oehoeboeroe

Bewuste gebruiker
Roses are red.
Violets are blue.
When i listen to Iron Maiden,
My neighbors do to.

Iron Maiden is zo goed dat mijn buren zojuist een steen door mijn ruiten gooiden om het beter te kunnen horen.

Bonus: Ed Force One.
De Boeing 747-400 van Iron Maiden met vluchtnummer: 666
Aan de stuurknuppel de zanger van de band: Bruce Dickinson

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
O ja zeker... Nog tijdens het trippen op Ald-52 geluisterd?
Jazeker. :) Maar pas vrij laat in de trip. Het ging weer eens heel anders dan ik had gepland. Ik had de hele piek lang heftige revelaties en meer oog voor mijn omgeving. Daarna wel geluisterd en dat was mooi, maar ik zat niet zo in de luistermodus zoals ik wel eerder heb gezeten tijdens trippen. Pas later nog 's avonds heb ik er wiet bij gerookt en toen werd het echt interessanter om muziek te luisteren. :)

Bovenaan