Geinig lol
Jij ben niet echt een old skool rap liefhebber zo te zien of wel ?Geinig lol
Ik heb ze vier keer live gezien. Eerste optreden was in Ahoy op 3 mei 1983. Was toen 14 en al fan. Had Moving Pictures in 1981 van mijn zakgeld gekocht als broekie van 12.. Mijn oudere broer nam me toen met enige tegenzin mee met zijn maten..Daarna nog twee keer in Ahoy gezien (in 1988 en in 1992) en een keer in Koln in 1992. De platen na Test for Echo uit 1996 boeiden me niet meer zo.Ben opnieuw beland in 1975 toen ik ze als 16 jarige puber ontdekte..
Dan heb je meer van ze genoten dan ik. Bij is het bij 1 x gebleven….hun allereerste optreden in NL . Pinkpop 1979, Hemispheres was net uit. Ben ook zeer content met de top uitgave van Hemis waar het optreden van Pinkpop op cd bij zit. Heb ze na Presto niet meer gevolg, hou toch meer van het oudere werk.Ik heb ze vier keer live gezien. Eerste optreden was in Ahoy op 3 mei 1983. Was toen 14 en al fan. Had Moving Pictures in 1981 van mijn zakgeld gekocht als broekie van 12.. Mijn oudere broer nam me toen met enige tegenzin mee met zijn maten..Daarna nog twee keer in Ahoy gezien (in 1988 en in 1992) en een keer in Koln in 1992. De platen na Test for Echo uit 1996 boeiden me niet meer zo.
Dat moet een geweldig optreden zijn geweest op Pinkpop! Dat was ook min of meer mijn introductie tot de band. Ik zag toen in 1979 La Villa Strangiato op tv en vond het toen al geweldig. Bizar eigenlijk want ik was pas 10 en mijn favoriete bands waren toen Kiss en Cheap Trick. Ik bedoel, Rush maakte nou niet bepaald toegankelijke muziek..Twee jaar later Moving Pictures gekocht en zo is het allemaal begonnen.Dan heb je meer van ze genoten dan ik. Bij is het bij 1 x gebleven….hun allereerste optreden in NL . Pinkpop 1979, Hemispheres was net uit. Ben ook zeer content met de top uitgave van Hemis waar het optreden van Pinkpop op cd bij zit. Heb ze na Presto niet meer gevolg, hou toch meer van het oudere werk.
Ik heb hier al geschreven dat ik Collins Genesis beter vindt dan Gabriel Genesis. En ook het solowerk van Phil kan ik best waarderen. Dit is mijn favoriet nummer van hem. Leuk weetje: de achtergrondzang is van David Crosby.