1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Discussie in 'Drugs' gestart door Mr.Vanderkart, 11 feb 2009.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Sannetje

Sannetje Experimenterende gebruiker

Ik heb nog nooit echte trip middelen als LSD ofso gebruikt maar wel met xtc wat dingen mee gemaakt.

Mijn 1ste keer xtc ging ik best hard en zag ik rietjes in mensen hun drinken. Terwijl er geen rietjes waren. En ik zag die printjes van blousjes en shirts op mensen hun gezicht en haren. Alsof de vorm van hun hoofd was uitgeknipt uit dat printje, was super leuk.

Afgelopen keer dacht ik zang te horen in de muziek. Kwam er al snel achter dat ik de enige was die "broek uit tieten" hoorde in een dood gewoon techno nummertje. Maar nogsteeds super leuk gezongen dus zong vrolijk mee..

2. Raver

Raver Wijs gebruiker

Me beste maat niet meer herkennen, grote groepen mensen op t fietspad zien.

Na xtc.

3. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Bij mij Crystal Meth hallucinaties die DMT doen verdwijnen in het niets - demonische vleermuizen die met bloeddoorlopen ogen het leven uit je lijken te zuigen, zo echt dat je het verschil met wat echt is niet kan onderscheiden, DMT is meer een tekenfilmpje daartegen: echter geen meth-psychose en freaken zoals de meeste meth gebruikers in mijn geval, ik vond het wel kicken, maar trippen is heb ik massaal zwaar gedaan.

Op de tweede plaats komt wel zeker een mechanische alien die allerlei rare mechanische geluiden maakte terwijl ik in een super chaotische snelheid de bouwblokken van al wat is kreeg te zien - het wezen toonde mij de ware structuur van alle zijn en communiceerde via die geluiden, heel veel chaotisch flitsende kleuren ook en morferende objecten in meerdimensionale vormen. Dit was onder invloed van n,n DMT the spirit molecule.

Op de derde plaats Salvia Divinorum, mijn eerste keer, 60x synergetisch (= 120x) extract, heel wat grote hits na elkaar, kom nou, het is maar een plant uit de smartshop: alles verdween, even alles zwart voor mijn ogen, toen ik terug kon zien verdween in snel tempo de hele kamer, de muur naast waar ik zat was het enige nog herkenbare, ik sprong op van het verschieten en wierp mezelf tegen de muur, toen begon de muur als kaarsvet over mij te druppelen en daarna als een waterval over mij te stromen terwijl ik in de muur gezogen werd. Daarna ben ik door mijn benen gezakt, ik wist niet dat ik iets gerookt had, wie of waar ik was, etc... Toen zag ik allemaal Jungle planten bezaaid met diamanten die allemaal fonkelden in vreemde kleuren, ik probeerde door deze Jungle te kruipen maar dat lukte niet, toen ben ik blijven liggen en toen reeds begon ik bijna geheel en al weer bij te komen - nog een uurtje een beetje stoned gevoeld...

En de duistere, realistische hallucinaties van een k-hole, heerlijk!

Laatst bewerkt: 5 jan 2018
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

ik heb in mijn leven echt nauwelijks bad trips gehad en al helemaal nooit hallicunaties gehad van XTC.

maar noemenswaardig zijn wat ervaringen met een sterk salvia extract, zo veranderde ik de eerste keer in de pijp waarmee ik het rookte, was vooral heel erg heet lol

eerste keer LSD was een blast, we waren 15 of 16 jaar met vrienden op vakantie op een camping in Texel. onze hippieburen waren door hun wiet heen en we hebben wiet voor LSD geruild. we hadden eigenlijk veel te veel op voor een eerste keer, niemand ook maar enige ervaring er mee en geen sitter die ons op het gemak kon stellen. de helft van ons ging ongelofelijk bad, maar ik gelukkig niet.heb toen echt hele sterke Visuals gehad, maar ik kan me niet alles meer herinneren. weet nog wel dat ik op het strand zat en een vlieger voor een UFO aan zag.

met paddo's nooit enge Visuals gehad, alleen maar leuke. prachtig als iemand een hoofd heeft groter als zijn lichaam of als je iemand van 20 jaar in een paar seconden ziet veranderen in een bejaarde. heb dit ook met voorwerpen gehad, dan lijkt het dat echt alle vocht uit een voorwerp wordt getrokken en verschrompelt, ik vind dat echt leuke Visuals. :)

5. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

shrooms vind ik niet zo leuk, wel qua visuals, meer organisch dan het mathematische van lsd, maar te zware bodyload, liever de energy en euforie van lsd - ik heb wel gruwelijke trips gehad maar zelfs die vond ik zalig.

6. acht.zes

de enige keer dat ik de bodyload te heftig vond was met een XTC combo. want dat is juist waar paddo's en xtc elkaar versterken. ik had eerst een flinke hoeveelheid paddo's op en toen die begonnen te werken zo'n 100mg MDMA kristallen. toen de MDMA insloeg dacht ik ff dat ik dood ging en m'n hart het zou begeven lol. achteraf gezien was de dosring XTC aan de hoge kant, ondanks de heel erg hoge bodyload waren de Visuals een stuk minder. ondanks die heftige bodyload en weinig Visuals toch wel een leuke trip gehad omdat het met het audiotieve wel erg goed zat. dus heerlijk naar muziek zitten luisteren terwijl ik door de woonkamer aan het stuiteren was.

7. Raver

Raver Wijs gebruiker

Ik had dat echt vaak gewoon, vooral als het een beetje ging uitwerken.

Heb een keer na anderhalve witte speaker een hele grote roze michelin mannetje gezien in de lucht. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

8. Maddog

Maddog Bewuste gebruiker

Was een keer na het luchtalarm, toen keek ik naar buiten en zag heel even neonazi-Klingons rond huis lopen. Ben toen gewapend met mijn speelgoed lightsaber achter de voordeur gaan zitten. Wat achteraf best wel komisch was. Maar op het moment was het freeking net echt.

BlijeChick en Raver vinden dit leuk.
  9. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Changa: Ergste moet denk ik wel op changa geweest zijn. Was in mijn eentje, was changa uit een bong aan het roken. Was lekker weer dus zat de hele tijd met het gras te knuffelen (ik voelde de aarde) en ik kwam dus achter dat alles om liefde draaide.

Maar toen ik een hit nam en op bed ging liggen (kamer helemaal donker) en ik mijn ogen sloot kwam er in één keer een entiteit naar mij toe. Je zag hem niet maar ik kon hem toch zien....hoe leg je dit uit. Je zag z'n energie? Waardoor ik wel een soort entiteit zag maar je ziet hem niet. Je visualiseert hem met je gedachte maar je voelt alleen zijn energie.
    Naja om niet af te dwalen. Hij zei in een soort telepathie; "weet je zeker dat je hier voor klaar ben" en ik zag echt de raarste dimensies, planeten, vormen. Ik dacht bij mijzelf: Oh fuck dit was niet de bedoeling. Ik was ook van "alleen maar liefde" naar één of andere serieuze spirituele toestand. Ik praat er nu luchtig over maar het was aardig wat.

2c-b: Ook op 2 1/2 pil 2c-b (+32 mg) en meditatie ging ik enorm diep. Dit deed ik met sensory deprivation (geen geluid, stil liggen, geen zicht). Ik schoot echt door scenario's heen.

Ketamine: Ik was aan het bumpen tot een zware psychedelische toestand en uiteindelijk kon ik niet meer lopen maar was er nog wel. Toen ik mijn ogen sloot kwam ik in mijn karakter die afgebeeld waren als verschillende etages. Hoe lager bij de etage hoe dieper je in mij ging. De beginnende etages waren nogal luchtig en prima maar de 7de was een oude verlaten bioscoop. Dat was de enigste etage die dus negatief was wat dus betekende dat "ik" nog niet helemaal zuiver was en nog iets dwars zat. Maar de laatste twee etages waren echt ziek. De ene laatste was nog wel een soort aparte kamer, paars ofzo. Met gangen...heel raar. Het was ook te "moeilijk" om het te begrijpen. Je voelde de intensiteit en de moeilijkheidsgraad van die kamer? (sorry voor de slechte beschrijving). De laatste kan ik niet meer goed herinneren. Was echt te vaag. Kon het ook jammer genoeg niet begrijpen. Het was een korte flits van de ware "ik". Het zuivere "pure" van mij. Ik werd er snel "uitgekickt".

Heb er nog echt te veel om op te noemen, des te meer ik schrijf des te meer terug komt haha :)

KropSla en BasvanHoven vinden dit leuk.
  10. +1

Jmths vindt dit leuk.
  11. BlijeChick

BlijeChick Belezen gebruiker

Ahh dat zang horen in muziek waar geen vocals te horen zijn heb ik ook vaak op xtc! Dan herhaalt het zich ook steeds in mijn hoofd en vraag ik mij op dat moment af waarom ze dat in godsnaam zo gemaakt hebben dat je dat er in kan horen/herkennen. Waarschijnlijk ben ik de enige die dat op dat moment bedenkt, maar toch haha! Kan er altijd wel om lachen..

Op xtc heb ik ook vaak het gevoel dat mensen die om mij heen staan die langer zijn dan ik, op een soort toneeltje staan. Niet echt een visual maar meer een idee in mijn hoofd. Qua visuals op xtc heb ik wel eens dat als ik een bekende zoek in de menigte, dat opeens iedereen het gezicht van diegene die ik zoek heeft.. Lastig zoeken hoor :tearsofjoy:

Sannetje vindt dit leuk.
  12. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Haha geweldig was dat hé.

De connectie werd opeens gelegd. Het draait echt om liefde. Ik had een geluk over mij heen waar mdma echt kinderspel bij was. Dit was zo intens en ik was er zo zeker van. Ik bleef maar zeggen: maar het draait gewoon om liefde! Om liefde! Jongens, het antwoord op alles is liefde! Heb echt heerlijk met m'n buik op het gras gelegen. Aaiend over de aarde. Och. Beste gevoel ooit. Visuals waren ook intens maar de liefde...wauw.

13. Been there. Weliswaar niet met changa, waarvan ik voorheen niet eens wist wat het was, maar met 6-apb. Het was allemaal zo simpel, zo eenvoudig, precies zoals jij zegt.

Maarja, dan werkt het uit, en een paar dagen later probeer je het gevoel terug te halen... niets.

14. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Weet niet of het op 6-apb te vergelijken was met changa. Niet dat iets beter is als de ander maar een entactogeen en een dmt-variant (vind het zo anders als psychedelica overigens, ik weet dat het er onder valt...) verschillen wel heel erg met elkaar.

De connectie zal vast in beide gevallen gelegd zijn dat het antwoord "liefde" is maar gok dat die van jou menselijker was en die van mij universeler maar ik kan daar geen uitspraak over doen.

Maar altijd chill om zoiets mee te maken. Die inzicht was wel voor mij levens veranderend (de visuals toen ik er overigens achter kwam...wauw).

15. Ik probeerde je niet te overtreffen :wink:

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat jou ervaring universeler was, en die van mij misschien menselijker. Wat ik wel kan zeggen is, hoe ik het op dat moment ervaarde, was het werkelijk pure euforie, onbeschrijfelijk en intens, alsof alle stappen in mijn leven voorbestemd waren om tot dit moment samen te komen tot 1 klomp liefde. Het voelde zelfs zo perfect, dat ik me schuldig voelde.

Hoe beschrijf je emoties als je slechts woorden tot je beschikking hebt? Iets kan TE goed/slecht zijn voor woorden maar niet voor cijfers, die tellen gewoon door. Ik kan simpelweg niet in woorden beschrijven hoe het voelde, maar dat het BY FAR de beste ervaring uit mijn leven was staat vast.

Het overtreft een ervaring die ik had toen ik in groep 8 zat te kaarten met mijn toenmalige vriendengroep, wat tot mijn 6-apb ervaring altijd mijn beste ervaring ooit was geweest. Best wel treurig eigenlijk.

Maar ik dwaal af.

16. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Heb dat 1 keer meegemaakt op paddo's of truffels, weet niet meer welke. Ik zag ook niet echt iets, maar kon de aanwezigheid ervan voelen. Dat klinkt misschien of het een vaag iets was, maar dat was het helemaal niet. De aanwezigheid was zo sterk, dat het echter voelde dan de rest van mijn omgeving. En het was ook niet echt alsof de aanwezigheid in mijn kamer was, maar alsof het vanuit een andere dimensie deze dimensie binnen kwam en delen van mijn kamer werd. Eerst cirkelde het wat om mij heen "door de kamer" en toen raakte het delen van mijn armen/benen aan en voelde ik dat het deze op dat moment begon te animeren. "Ik" maakte toen bewegingen die menselijk onmogelijk leken. Zo vloeiend/gracieus. Toen ik het toe liet en over me heen liet komen voelde ik dat het bezig was om me van binnen uit met de kracht van liefde te helen. En dan niet menselijke liefde, maar een veel diepere tastbaardere liefde. Alsof het vloeibaar was. Een van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad en helaas nooit weer gebeurd daarna.

17. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Bij mijn eerste keer xtc zag ik een hand met een potlood door de lucht vliegen, deze hand tekende zo ouderwets trein station, hoe langer ik er naar keek hoe moderner en groter de trein station werd. En hij ging dwars door de vrachtwagen heen, je zag alleen nog maar een klein stukje van de trailer en de cabine. Ik was flink mind fucked erdoor :tongueout:

18. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Oh gaaf! Ik had dan mijn ogen gesloten (was het toen al half vergeten maar was er nog wel) en ik zag hem echt! Maar niet in beeld. Ik zag z'n energie soort van, dus....je ziet hem niet maar je visualiseert zijn energie waardoor ik hem wel zag maar niet in beeld. Ja het klinkt heel raar hoe ik het zeg overigens maar het lijkt net of je een soort 6de zintuig had.

Is changa niet iets voor jou?

19. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Hoef niet te overtreffen :wink: maar omdat de drug die we namen wel een groot verschil hebben gok ik dat het iets anders was.

Ook al zijn we allebei tot de conclusie gekomen waar het allemaal om draait, dus het lijkt ook weer té veel op elkaar haha.

BasvanHoven vindt dit leuk.
  20. Mindless

Een zesde zintuig ja: intuïtie. Wat ook wel het het derde oog wordt genoemd denk ik. Je ziet niet-fysieke dingen die - hoewel ze niet fysiek zijn - echter zijn dan de fysieke wereld. Tenminste, dat is mijn opvatting. Maar dat zou ieders opvatting zijn na zo'n ervaring.

Changa lijkt me wel wat voor mij ja, maar nog niet tegengekomen. Ben verder ook niet meer echt op zoek naar nieuwe drugervaringen. Staat wat op een laag pitje.

21. acht.zes

ik ben wel jaloers op de mensen die Visuals krijgen van MDMA en gerelateerde stoffen. dat is mij nog nooit overkomen, zelfs niet boven de 10 pillen, enige wat ik dan heb is een vertroebeld zicht.

22. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Bedoel je niet gewoon dat je de entiteit heel duidelijk kon voelen ipv daadwerkelijk te zien? Dat herken ik in ieder geval wel van een aantal DMT en changa trips, dat ik echt zeker wist dat er een entiteit bij me was maar dat ik die niet kon zien. Zelfs 1 keer gehad dat ik weet dat de entiteit me aan de hand nam om me dingen te laten zien en dat die entiteit een vrouw was, maar dan dus zonder echt iets visueels van die entiteit mee te krijgen.

23. Mindless

Kan niet voor Yaizer spreken, maar in mijn geval was het niet gewoon 'voelen'. Ik zag het zonder dat er een afgebakend iets was om te zien. Beetje zoals in die film Predator, dat dat beest zo'n cloaking device of zo gebruikt. Maar dan een meer perfecte onzichtbaarheid. Uiteindelijk is het ook moeilijk los te zien van voelen natuurlijk, want de ervaring is 1 geheel.

'Zien' kan ook een breed begrip zijn. Je ziet je gedachten ook, maar niet met je ogen.

24. Psychedelibee

En toch denk ik dat we het alle 3 over hetzelfde hebben, en het alleen alle 3 anders noemen. Zien zie ik persoonlijk echt als iets visueels, zien is ook maar slechts 1 van onze zintuigen natuurlijk. Dus iets wat je niet ziet, maar toch als zien beschrijft klopt naar mijn idee niet helemaal.

Het maakt het denk ik zo lastig te beschrijven omdat we iets willen beschrijven wat niet duidelijk aan een zintuig te koppelen is.

25. Mindless

Ja klopt, je kunt het nergens plaatsen. En het blijft psychedelica, waarbij diverse zintuigelijke waarneming toch vaak in elkaar overloopt. :wink:

Maar het heet (imo) niet voor niets het derde 'oog' en in'zicht'(!). Weten is ook een soort zien. Het toont zich voor je. Als ik die ervaring omschrijf als 'voelen', dan lijkt het alsof het een wazig niet goed definieerbaar iets was. Maar dat was het helemaal niet. Ik zag precies wat er gebeurde. Dat was misschien nog wel het meest opmerkelijke eraan. De normale trip leek ook helemaal verdwenen en uit het niets kwam er kraakhelder een entiteit schijnbaar uit een andere dimensie mijn wereld binnen. Alleen was het vormloos en niet te zien met de ogen.

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat het dan niet iets visueels is. Alleen vind ik wel dat 'zien' ook breder te zien (haha) is. Zoals altijd weer een kwestie van definities waarschijnlijk. :wink:

26. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Echt precies dit.

Het is inderdaad een soort, weten / voelen / je hersenen willen het visualiseren iets. Het is echt te abstract om uit te leggen. Ik denk inderdaad dat het een soort derde oog iets is maar apart dat jullie precies het zelfde hebben meegemaakt. Vooral nu Mindless die uitleg gaf....precies dat dus.

27. Mindless

Aan de ene kant verbaasd het me dan ook weer niet dat onze ervaringen zo op elkaar leken. Dit was namelijk zo iets specifieks en zo iets wat ik mij nooit had kunnen voorstellen dat ik niet de enige zou kunnen zijn met zo'n ervaring. :wink: Waarschijnlijk zijn die dingen hier nu, maar merken we ze niet op.

En ja je mind wil het visualiseren.

28. Verduin

Verduin Experimenterende gebruiker

(Dagen wakker van pep)

Achtervolgd worden door de maan.
    Kinderlijkjes in de sloot.
    Afgehakte paarden hoofden.
    Dat wijf van the ring, zwart haar, wit vies jurkje, blote voetjes. Stond midden in mijn woonkamer als een Mongool dus te kronkelen zoals in de film... Ik lag helemaal dubbel.

Een prachtig bos elf die achter mijn kast vandaan kwam...

Een wit gekleede non bovenop een klimrek

En vaak gevoel van mensen om mij heen, soms ook zien in mijn ooghoeken maar net niet, als ik dus alleen ben.
    De " schaduwmensen " . Is altijd heel chill bij mij.
    Nooit bedreigend.

29. acht.zes

Ik had eergisteren wel heel vette Visuals in mijn behoorlijk heftige trip.

De beste was toen ik de donkere slaapkamer binnen liep om mijn dekbed en kussen te pakken, de donkere schaduwen gingen een eigen leven leiden, monsters kwamen tevoorschijn, symbolen gingen rondjes draaien... dat kreeg ik in de eveneens donkere woonkamer niet voor elkaar door al die kleine led lichtjes die hoewel ze reteklein zijn voor een geweldige lichtvervuiling zorgden, al helemaal omdat die lichtjes ook nog eens versterkt worden door de trip zelf.

De volgende keer als ik ga trippen in het donker ga ik al die lampjes (van de router, pick-up, versterker ed) eens allemaal afplakken om datzelfde effect in mijn woonkamer te creeren.

30. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Een trip waarnij ik 25B-NBOMe had gebruikt en vervolgens een lading MXE er overheen. Ik zag een streep en waande me in een 1 dimensionaal universum, beter kan ik het niet uitleggen. De eerste gedachten waren 'EUREKA, EUREKA, IK SNAP NU ALLES', gevolgd door de gedachten 'Dit begint wel heel erg nihilistisch te worden, IK WIL NIET DOOD, IK WIL NIET DOOD'.

Later die trip mijn lichaam zwevend in een rechthoekige ruimte (borst omhoog getild, op zo'n cliché manier zoals in superhelden films) en de meest intense kleuren die als rivieren langs elkaar heen kroelden gepaard met de meest intense euforie. Niet veel later gevolgd door de harde realisatie dat al die euforie op zichzelf niets waard is en intense spijt dat ik mijn gezondheid zo in gevaar had gebracht. Vervolgens bevond ik me in een gigantische witte ruimte met een gigantische rode knop ongeveer zo groot als een half voetbalveld bij een half voetbalveld. De constante gedachte 'niet in paniek raken, niet in paniek raken, dan wordt het alleen maar erger'. Voor zover ik nog coherent kon denken, het was meer een instinctief gevoel. Uiteindelijk bereikte ik een deur die me naar de volgende ruimte bracht.

Tijdens een van mn eerste tripjes met 25mg 2C-B en 1mg Diclazepam zag ik ineens een jongedame van zo'n 22 jaar in frans schoonmaak outfit door de woonkamer lopen de de boel opruimen. Mijn buurvrouw tripte op dat moment gezellig mee (op dezelfde cocktail) en ik vertelde haar wat ik zag, ze moest hard lachen en zei dat zij dit in ieder geval niet zag. :')

Ik heb ook minimaal twee keer gehad dat ik naar het gezicht (een) vriendin keek en ik steeds het gezicht zag van andere meisjes zag die ik persoonlijk wel eens sprak in het doorgaans leven.

De MDPV hallucinaties waren ook vrij interessant maar vooral omdat ze vrij uniek waren en niet zoals andere visuals die ik ooit had mee gemaakt.

Holen op dissociatieven (ketamine/MXE) blijft natuurlijk ook een spektakel, beetje rondzweven door het universum. Was eens door het universum aan het zweven, zag ik zo'n rond achtbaan karretje, ik er in, beetje meerijden door het universum over een ledlichtjes verlichte rails die vrij random heen en weer slingerde. Uiteindelijk aangekomen bij een beetje pyramide achtig gebouw zwevend in de ruimte, een ontmoetingscentrum voor wezens in alle soorten en maten. Ze waren echter allemaal eenzijdig fel gekleurde blubbers, beetje zoals de gummibeertjes. Zag een overleden vriend in blubberkleur, we raakten elkaars gekleurde blubberarmpjes aan waar via we communiceerde. Hij liet me weten dat alles perfect vredig was en ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Nu zullen mensen natuurlijk altijd geloven wat ze willen geloven maar als het geen kwaad kan vind ik het prima.

Laatst bewerkt: 14 feb 2018
    KropSla en acht.zes vinden dit leuk.
  31. Raver

Raver Wijs gebruiker

Na een avond MDMA thuis komen maar je later realiseren dat je je sleutels bent vergeten.

Ik compleet vaag aanbellen, m'n moeder deed open maar ik zag niet m'n moeder maar een onbekende vrouw. Ik schrok me dood en dacht dat ik bij een verkeerd huis stond. Maar ik wist ook niet waar m'n echte huis was, zieke mindfuck.

Gabbertje vindt dit leuk.
  32. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Op ketamine in een soort 'niets' of tegelijk een soort 'heelal' zag ik ineens een bijtje vliegen. En toen nog één, en nog één, en nog één. Telkens meer, ze kwamen allemaal naar elkaar toe, zij aan zij, in een steeds groter wordende cirkel van onmogelijk veel bijen, echt wel honderden of duizenden. Tegelijk zoomde mijn gezichtsveld steeds verder uit, totdat ik zag dat ze met zijn allen een groot oog vormden. Heel mooi en maf (en bij-zonder, ja, haha, ik heb het gezegd) een oog met amberkleurige iris gemaakt van bijen. Dit werd gevolgd door een soort ingeving, een oplossing, en ik weet nog dat ik toen dacht: 'JA, DIT IS HET! DIT IS DE OPLOSSING VOOR DE MASSALE BIJENSTERFTE, ZO GAAN WE HET TEGEN!' Gevolgd door 'Dafuq, wát?'

Fenrir vindt dit leuk.
  33. Psychedelibee

Wat leuk dat je aan me dacht in je trip :tongueclosed::bee:

Fenrir en KropSla vinden dit leuk.
  34. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Hahah @Psychedelibee , had ik het totaal verkeerd geïnterpreteerd, ging eigenlijk over jou :P

Psychedelibee vindt dit leuk.
  35. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Het Alziende Psychedelische Bijen-Oog :bowingwoman2:

KropSla en Psychedelibee vinden dit leuk.
  36. Psychedelibee

Ik waande me ooits een god tijdens een k-hole, misschien zit er toch een verband tussen... Hahaha nee totaal kranzinnige shit was dat.

KropSla en Fenrir vinden dit leuk.
  37. Bartek23

Bartek23 Newbie

Lsd trip alles werd doorgespoeld alles leek net alsof je op een afstandbedienig een film aan het doorspoelen was.

2cb trip ik zag gezichten draaien en alles ging in pixels verdwijnen ik liep helemaal vast was heel vaag

K-hole moeilijk te beschijven alles leek in foto delen en alles was verbonden met elkaar maar zeker me beste keta ervaring.

Wiettrip bijna me eerste keer blowen puur uit een pijpje en verschillende soorten door elkaar leek net of ik in een droom zat en na 10min er uit en gelijk weer erin en dat 4-5uur lang wist nie wat me overkwam Zou dat nu wel weerkerend willen hebben alleen denk ik niet dat dat nog gaat lukken ik ging ook deels bad was compleet van de wereld en dat door wiet.....

38. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

De oog van God. Dat was echt ziekelijk gestoord:coldsweat: Ik had geen gordijnen dus kon me niet voor hem verstoppen... Hij bleef maar naar mij kijken en kijken.

Verder: matrix codes, msdos videogames die ineens op de muur verschijnen met pixel achtige videogames figuren, takken die op de muren groeien en dit was op LSD. Op DMT zag ik mijn hele omgeving veranderen in een psychedelisch paleis dat bestond uit allemaal ogen en hele mooie kleuren. Op ayahuasca zag ik de groep waarmee ik tripte veranderen in farao's.

39. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Mijn tweede keer LSD stond ik op de wc bij de Barcode een club in Amsterdam.
    De wc was helemaal van spiegel dus je zag jezelf van alle kanten.

De dosis was laag dus zag dingen niet echt veranderen/bewegen.
    Maar ik had een ballonetje op.

En ik keek naar mijzelf maar herkende mezelf niet en zag mijzelf hoe mensen mij voor de eerste keer zouden zien als ze mij niet zouden kennen.
    Daardoor een heel bewust zelfbeeld gekregen.
    Zeer positieve ervaring.

40. Eman

Eman Experimenterende gebruiker

Was hier niet al een topic van?:thinking:

(Gebrek aan slaap hallucinaties- pep of pillen.)

Kinderlijkjes in de sloot.

Afgehakte paarden hoofden.

Dat mens uit de film the ring. In mijn woonkamer.

Groene boself.

Spinnenwebben in mijn kamer. Compleet gevuld. Gelukkig geen spinnen zelf.

Mensen/vrienden om me heen, terwijl ik alleen ben.

Muziek horen terwijl het stil is.

Tv staat aan met Engelse film of serie, maar toch echt Nederlands horen, of juist andersom.

In de winkel denken dat je diaree hebt en je broek vol zit.

Een non in het wit bovenop een rek in een speeltuin.
    In diezelfde speeltuin heb ik nog een drol gelegd in de struiken, waar even laten een hond die uitgelaten werd aan snuffelde.

Sannetje en PsychedelicMagic vinden dit leuk.
Laden...