1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Discussie in 'Drugs' gestart door Mr.Vanderkart, 11 feb 2009.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Mezelf seks zien hebben met de onbereikbare liefde van mijn leven, ik kon haar aanrakingen voelen strelend over mijn lichaam.
    De wrangheid van zo'n mooi moment wat onbereikbaar blijft gaf me wel een flinke domper.

2. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie Tripreporter

Ik keek oiv 2-cb door een plastic buis heen, omdat dat zo'n grappig effect gaf bij tv kijken.

Werd ineens die buis loodzwaar, en reed er een trein op me af. Ik voelde zelfs een dreun, en zat ineens weer op de bank met een plastic buis in mijn hand.

3. iNkz

iNkz Belezen gebruiker

[ weed ][ beginnerstijd ] ik deed mn velux open en zag mijn printer paseren :openmouth: :hearteyes:

4. endor

endor Badass junkie

In mijn beginnerstijd kon ik wel trippen van de weed.
    Ik lag in mijn bed , deed mijn ogen dicht en zag alsof er een mario spelletje gespeeld werd. :tongueout:
    Best wel freaky als je vergelijkt wat je van tegenwoordig nog voelt van een joint.

OT : Ik had een nachtje doorgegaan op LSD , in de middag ging ik een joint gaan roken met wat vrienden. We kwamen uit in een nieuwbouw parkeergarage.
    We steken ons joint daar op , en stappen ondertussen naar beneden.
    Na die joint begon ik me weer helemaal wazig te voelen.
    Uiteindelijk komen we uit op het diepste en daar zag ik een opgehangen kerstman pop hangen.
    Echt enorm raar moet ik zeggen.

5. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie Tripreporter

Was dat toevallig in venlo? Daar had een kameraad van mij, de zingende kerstman van de buren ontvoerd, die tot 3 uur in de nacht alle bekende kerstliedjes in de tuin aan t zingen was... :grin:

dus daar is ie terecht gekomen.

6. endor

endor Badass junkie

Neen , dat was in Gent.

7. Marcell`

Marcell` Belezen gebruiker

Op een feest had ik XTC op en ik liep met een maat mee naar de WC's omdat hij een beetje misselijk was.

In de wandelgangen zag ik iedereen vanuit mijn ooghoeken plotseling kosten, echt iedereen! Als ik die mensen recht aankeek zagen ze er doodnormaal uit, maar vanuit mijn ooghoeken stond gewoon iedereen te kotsen...voelde me toen niet echt op m'n gemak! :tearsofjoy:

8. Lauu

Lauu Badass junkie

In de Hardcore Italia area staand op Dominator 2008...door de stroboscoop en teveel kristallen 30 seconden terug zijn op Leiden Centraal station...alles leek zo echt...hoorde geen muziek meer en zag alleen Leiden Centraal station om me heen...treinen die weggingen en kwamen...alleen geen mensen...voor ongeveer 30seconden

echt kanker vaag :P

9. azgaza

azgaza Badass junkie

Niet eng of raar, maar wel keihard: Op ongeveer 300 ug LSD zag ik mijn trip genoot niet meer als hij meer dan drie meter verderop stond, hij verdween dan volledig in de neon patronen en dan zag ik alleen nog maar patronen en extreme neon kleuren met een afwisseling van semi concrete afbeeldingen en compleet abstracte fractal achtige patronen. Maakte niet eens uit dat er nog een felle lamp aan stond, dan verdween hij ook gewoon in het patroon van de muur, als dat de muur ook echt was. Erg intens. Denk ik mijn hardste visauls ooit.

Op mijn laatste LSD trip zag ik een patroon de wereld overnemen om daarna grotendeels open te scheuren waardoor ik de 'de wereld achter de wereld' kon zien, een enorme diepte van hele felle kleuren met de wereld er als een zwart dun patroon overheen gelegd, als een enorme psychedelische diepte.

10. ilyas

ilyas Bewuste gebruiker

Mijn woonkamer die begon te vervormen en allerlei rare vormen aannam. Zoals veranderen in een tunnel, veeeeel langer worden, verbreden/krimpen, in elkaar zakken, rare bochten beginnen te maken,... Dat was echt fucked up vond ik, best wel leuk maar ik kon een uur niet uit m'n zetel omdat ik bang was om tegen de muur ofzo te lopen.

11. Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik heb eens toen ik erg laat en vermoeid uit mijn werk kwam 2 flinke porties paddo 's op. Viel erg snel in slaap. Werd even later wakker door de enorme druk op mijn borstkas.Deed mijn ogen open en zag in de woonkamer een vogelspin van 2 meter.Heb die avond de meest angstige trip ooit gehad

12. Dopezilla

Dopezilla Badass junkie

Ik heb een keer in 'n lsd trip mezelf heel vaag vanaf een afstandje gezien, terwijl er regenbogen uit m'n wangen kwamen stromen. Heel wazig.

En een keertje was ik helemaal uitgespaced op mdma en speed op 'n camping met wat vrienden aan het chillen, 's nachts, en opeens zag ik op 'n redelijke afstand allemaal enorme lichtgevende bloemen. Ik keek een paar keer heen en weer, en het bleef er staan, dus ik zat ernstig te twijfelen of het nou echt was of een hallucinatie. Heb het nog overwogen te vragen aan de rest, maar zag er maar van af. Na 'n kwartier verdween het en bleek het een tent te zijn, wat een stuk logischer is op een camping.

Verder heb ik niet echt bizarre hallucinaties gehad. Dit zijn de enigen zelfs.

Olle

13. frezzle

frezzle Newbie

Heb gehad dat ik te hard ging op paddo's. Is nu alweer 5 jaar geleden maar het staat me bij als de dag van gister. Met een vriendengroep tripten we soms als we er zin in hadden maar die ene keer had ik het niet meer. We hadden gedroogde paddo's ik had 2 porties op. Eerst ging lekker maar na een uurtje ging het te hard. Ik zag zwaarden uit de tv komen. Zag iedereen in de kamer als dood. Rende naar huis toe (ongeveer 50 meter) het leek in mijn gedachten 3 uur rennen. Alles bewoog niet een beetje maar huizen die naar de grond gaan en weer omhoog is niet echt fijn. Ik kreeg de sleutel in 1 keer in het slot heeeeel vreemd want na 6 biertjes heb ik er soms al moeite mee. Wou de trap op lopen om naar mijn slaapkamer te gaan maar die bewoog zo hard dat ik moeite had om op mijn benen te staan. Eenmaal op mijn slaapkamer aangekomen wou ik de tv aanzetten maar dat lukte niet beeld bleef uit en geluid was er ook niet. Ook heb ik last van claustrophobie alleen toen ik op bed lag gebeurde het heftigste wat ik ooit tijdens een trip heb meegemaakt. Uit het plafond kwamen honderden gezichten echt uit de muur die allemaal naar mijn hoofd gingen en een paar centimeter van mijn hoofd naar mij bleven kijken.. ik was echt bang. Na 2 uurtjes kwam ik bij mijn tv stond aan met het geluid op het hardst en kwam weer tot positieven. Hierna ben ik weer naar mijn vrienden gegaan heb een jointje gerookt en heb heel veel nagedacht.

14. GrayMatter

GrayMatter Experimenterende gebruiker

Na een binge aan de pep en bier voor een dag of 5 begonnen de shadowpeople wel erg enge vormen aan te nemen in de woonkamer, het aquarium wat in de hoek van de kamer stond was donker en er was gevuld met vreselijke wezens... toen werd ik ineens omgeven door verschijningen in gewaden die om me heen begonnen te lopen zelfs op de kale muren gebeurde de meest vreselijke dingen... het ergste was nog dat m`n maat precies in de zelfde trip zat dus waren we elkaar ook nog eens flink aan het opnaaien ben blij dat ik van m`n eigen af ging na een tijdje. Niet echt voor herhaling vatbaar.

15. Nibiru

Nibiru Bewuste gebruiker

Een mier volgen op een stenen vloer buiten in de tuin,

hem dan ineens de tegels in zien gaan, de tegels open zien gaan en een geweldig utopia zien. De randjes veranderden in rivieren, de grotere gaten waren een soort Hellsdeep (LOTR). Het veranderde allemaal in een soort fractal, waar ik maar niet van weg kon kijken. Toen ik uiteindelijk toch wegkeek zag ik overal alleen nog maar licht, gekke (onbestaande) kleuren die ik me nu niet meer voor kan stellen, en vliegende miertjes gekleurd in regenboog.. SUPERAWESOME!

16. Drientje

Drientje DF-koning

Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.

Dude, dat kan niet.

17. endor

endor Badass junkie

Dacht ik ook..
    Elk kleur bestaat.

18. Dopezilla

Dopezilla Badass junkie

Op Tribeland zag ik een kerel de huid van z'n gezicht scheuren. Werd er een beetje eng van. Bah.

Olle

19. endor

endor Badass junkie

TRIBELAND !! :grin:

20. pammetje666

pammetje666 Newbie

Hoe kan het nou zo zijn dat iedereen hetzelfde ziet? Dat snap ik nog steeds niet...

21. -spaceman-

-spaceman- Badass junkie

Waarom niet? Met een beetje fantasie kan je alles voor je ogen krijgen!
    Ik spreek uit ervaring, je kan me niet vertellen dat het nooit gebeurt is.

Ik heb trouwens in de kerk op Ruigoord ooit zo'n gifgroen piratenschip zien vliegen op de muur, inclusief piraten. Echt een heel mooi gezicht. Dit was echt zo'n typisch iets wat je ziet in van de oude cartoons, scooby doo bijvoorbeeld. Het werd wel een beetje makkelijk getriggerd omdat de gifgroene kleur al op de muur geprojecteerd werd. Maar het was toch een hele mooie hallucinatie.

22. Drientje

Drientje DF-koning

Nee het kan gewoon niet omdat de frequenties van kleuren in ons spectrum bepaald zijn.

23. -spaceman-

-spaceman- Badass junkie

oh.. wacht even...

Ik dacht dat je met ''kleuren zien die niet bestaan'' het gezegde ''kleuren zien'' bedoelde...
    Ik wist niet dat je letterlijk doelde op het zien van kleuren die niet bestaan... Tja dat lijkt me logisch he... Die zijn er niet... Ik heb over dat gedeelte heen gelezen... Maarja ik denk dat we met die, weet ik veel hoeveel miljoen kleuren, voldoende hebben...

Maarja we lopen nu een beetje te mierenneuken...

24. Drientje

Drientje DF-koning

:tearsofjoy:

En we zijn het weer eens. Mooi zo.

25. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Het engste was dat "entiteiten/ demonen?" materialiseerde en mijn lastig gingen vallen. Het was met dmt op en het bleef even aanhouden, ook in de natrip. Ik geloof niet dat het visuals waren..

26. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

Dat had ik op acid :grin:

27. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

Al was het op dat moment niet echt een :grin:, eerder een :( :openmouth: :angry: :cry: :openmouth:

28. pascal828

pascal828 Badass junkie

DMT..

Na 10 secs werd ik afgeschoten.. naar een portaal/oneindige tunnel met muren van moleculen
    daar kwam werd ik overspoeld door rare, enge afrikaanse maskers, toen stond er een man voor me die zei dat ik dood was. Ik was in m'n eentje en geloofde de man. Heel eng om dat mee te maken.
    DMT is een mindfucker:)

29. heroesss

heroesss Bewuste gebruiker

Ik heb maar 1x visuals gehad wat echt een hele bijzondere ervaring was, al vond ik de ogen en gezicht van mijn vriend toen heel eng. Hij had schele ogen, soms helemaal wit of ze vielen dicht (dat vond ik echt heeeel eng) en zijn gezicht zag er uit alsof die helemaal verbrand was, allemaal littekens.

30. livingthedream

livingthedream Experimenterende gebruiker

mede tripgenoten die zo in extase waren dat ze niks konden zeggen, en toen ik terug kwam uit de keuken, dacht ik dat ze dood gingen.. ik zag overal vlekken bloed.. ik schrok me kapot.. maar toen ik zag dat de vlekken alle kanten uit bewogen wist ik dat ik het hallucineerde :P

~ livingthedream

31. Netbios01

Netbios01 Newbie

engste visual met wiet( :confused: )
    Ik had een joint van een vriend gekregen nadat ik die had opgesmoked werd ik goed stoned na 1 uur was dat wel weer voorbij toen 2uur na het blowen begon het allemaal
    uit het niets had ik het gevoel alsof ik achter me ogen viel en werd ik para ik zag overal patronen in en had een heel raar gevoel en dacht dat het nooit opzouhouden
    toen zag ik in het zand(we zaten bij een zandbak)magere hein toen schok ik me (bijna :grin: ) dood, een vriend van mij zij dat het ongeveer 1 uur zou duren voor het over zou zijn toen ik dacht dat het uur voorbij was waren er pas 5minuten voorbij :smoke:
    en toen zette deze trip zig nog wel ff door.

ik heb nog nooit zoon trip gehad op wiet

32. KLINKERKOP

KLINKERKOP Newbie

33. Nathaniel

Nathaniel Wijs gebruiker

In je X-tripreport zeg je nog dat je alleen ervaring had met blowen? Daarbij is zo'n soort hallucinatie vrijwel onmogelijk met paddo's............... :confused: :rolleyes:

34. Fishhead0707

Fishhead0707 Wijs gebruiker

Mezelf aan het kruis zien hangen tijdens mij keta, k-hole ervaring.

De duivel voor me zien. Sympathy for the devil :smilingimp: :smilingimp: :wink:

:)

35. pascal828

pascal828 Badass junkie

Dat ik het leven uit mezelf zag vliegen.
    Alles was licht en perfect. Katten speelden in de tuin, de zon scheen. Gras was prachtig mooi.
    Toen sloeg dit om, alles werd klote. Lucht werd donker, katten zag ik snel wegrennen. Parasolen werd snel ingeklapt, deuren sloegen dicht buiten.

En ik keek om naar mijn tripgenoot en zag hem vol woede kijken. En hij zei: "Pascal, je bar is helemaal naar de tering, je bent helemaal geflipt toen straks..."
    Ik keek hem vol verbasing aan en zei dat ik dacht dat het allemaal een droom was...

Dit was dus niet zo...
    Alles werd opeens weer lichtL katjes etc...
    Toen sloeg het weer om, alles weer duister...
    Ik hoor me moeder roepen "Simba! simba!" om de kat naar binnen te roepen.
    Daarna mijn stiefpa "Wat is hier godverdomme gebeurd?!!!!! iK ZAL 'M!! Die KLOOTZAK!" dit was dus toen hij me bar zo aantrof... Toen wist hij nog niet dat het door iets anders kwam.

Toen werd alles weer licht, katjes heel mooi etc...
    Alles weer duister...

Voor de rest lang verhaal. En er speelt nog veeeeeeeeel meer in.

Dit was 1/20e deel van mijn bad trip op 500 microgram LSD. De rest is een lang verhaal of zit te vol met schaamte, of kan ik totaal niet verwoorden. Enkel geluiden en beelden kan ik terughalen.

36. funky_skunk_junky

funky_skunk_junky Wijs gebruiker

De slaapkamer die veranderd in de huiskamer, in een park, in vanalles. :openmouth:
    Ondertussen kwam ineens de gedachte in me op: FUCK, ik heb me straks toch echt uitgekleed, wat nou als ik naakt buiten loop :openmouth:
    Toen wist ik het allemaal even niet meer, was niet leuk :P

37. weyoun22

weyoun22 Bewuste gebruiker

Ik zat een keer te nachtvissen met maten en we hadden al een paar dagenlang niets anders dan Gouden Zegels (halve liter blikken bier) xtc pillen en speed. Op een gegeven moment zag ik een volledige afrikaanse stam, met alleen van die slipjes aan, die met hun kinderen aan het dansen en spelen waren op het water alsof het een plein was. Ik heb daar echt lang naar zitten staren en als ik mijn ogen dicht deed en weer open dan zag ik het nog steeds.

Ben toen maar naar huis gegaan.

38. NorthernLightBE

NorthernLightBE Bewuste gebruiker

Ik was aan het stappen, ik kijk voor me en ik zie een man joggen ongeveer 100meter van me. Ik wandel dus gewoon verder en (naar mijn gevoel) 10 minuten erna kijk ik nog eens en ik zie precies dezelfde man nog altijd op dezelfde plaats joggen, dus totaal niet dichter of verder gekomen.

Tijdens LSD slechtgaan toen ik alleen thuis zat hoorde ik echt iemand thuiskomen ( inclu trillingen van de voordeur die dichtslaat) en de tafel zetten. En dan dat een deur openging, en dat er plots een awkward sfeer komt. ( plots koud, bedreigend).

De achtergrond van een pc is dus zo'n berg achtige vulkaan met wolken erboven. Tijdens diezelfde LSD trip zag ik de berg een soort driedimensionaal en de wolken waren ipv wit helemaal zwart en vlogen over de berg heen. :confused: Een achtergrond beweegt helemaal niet

Toen ik naar mezelf in de spiegel keek, de eerste keer overal grote zwarte vlekken, dan zag ik mezelf een soort wolfachtig worden, en daarna mezelf zwaar verouderen met een vercrackte junkenkop dat erg lijkt op een hoofd van die Amerikaanse propaganda filmpjes tegen Meth. Ingevallen wangen etc.

Allemaal tijdens diezelfde trip, http://www.google.be/imgres?imgurl=...&sa=X&ei=hDpdTLXkO5ycOKHW-bwJ&ved=0CDMQ9QEwCA
    zag ik een boekje met deze foto liggen terwijl ik aan het pissen wat. Jezus! Ik kon echt niet wegkijken van haar, ze leek echt door mij te kijken. Toen ben ik direct weggelopen uit dat kamertje en ik voelde die foto echt liggen door al die muren heen. Niet leuk.

39. spacelord

spacelord Wijs gebruiker

Ik heb wel met een maat tijdens paddo's een keer het park waar we in zaten helemaal zien wegrotten. Op visuals trek ik doorgaans nooit slecht omdat je ze met ervaring zelf kan vervormen en controleren.

De meest bizarre had ik toen ik tijdens een DMT trip (meer naar het einde toe) er in geslaagd was een capsule in de slagroombus te steken (jawel tijdens dmt!) en deze zelfs heb kunnen inhaleren!
    Het resultaat was een soort rare ontketing in mijn lichaam, het leek alsof mijn organen smolten en door mijn huid naar buiten dropen. Toen ik mijn ogen opende hoorde ik een enorme knal en zag alles om mij heen volledig kristalliseren (beetje te vergelijke met een steentje dat op een ruit vliegt, waarna de barsten zich razendsnel verspreiden over het raam). Was prachtig om te zien, daar niet vanaf...

40. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Mijn eerste keer Salvia Divinorum, dat was 60x synergetisch. Ik was jong en wist niet wat het spul ging doen, dus ik deed er maar drie goede hijsen van die ik lang binnenhield. Daarna had ik even een black out, maar toen ik terug was begon langzaam heel de kamer te verdwijnen.

Ik zat op een stoel aan tafel en ik zag nog net het stukje muur naast me, dat was het enige dat me nog bekend voorkwam, en om dit vast te houden sprong ik op (ik herinnerde mij reeds niet meer dat ik iets genomen had) en ik sprong tegen de muur aan, die begon als kaarsvet over mij te druppelen en zoog mij in zich. Daarna werd het een waterval en ik viel op mijn knieën, plots zag ik allemaal grote Jungle-planten bezaaid met in allerlei magische kleuren schitterende diamanten; ik probeerde er op mijn knieën door te kruipen maar dat kostte me teveel moeite. Toen ben ik gaan liggen en kwam ik langzaam bij.

Dat was mijn engste.

Mijn mooiste was tijdens mijn eerste keer n,n DMT:

Ik had zeker vier keer de nodige dosis in mijn pijp gedaan om zo snel mogelijk into the Void te gaan, wel, dat lukte al na één trekje! Ik zag de hele kamer zwart worden toen ik de rook nog in mijn longen had, op mijn handen en vlak rondom mij verschenen allemaal zwarte vlekken. Mijn vingers werden slangetjes, vrij demonisch aandoend.

Het was ook alsof ik geen lucht meer kreeg en mijn hart ging ontploffen, alsof mijn lichaam verdwenen was en ik als een soort energie in de ultieme dimensie terecht gekomen was; catatonisch, niet in staat mijn ogen open te houden, wel geheel nuchter, net alsof ik niets genomen had!

Toen ging alles razendsnel er verschenen vreemde vormen in allerlei dimensies die transformeerden, daaromheen cirkelden dingen die leken op strings moleculen en DNA etc, alsof de bouwblokken van al wat is aan mij getoond werd.

Daarna verscheen een machinaal doch alien-achtig wezen met een heel groot hoofd en een robot-hand voor mij en het wezen was duidelijk van superieure intelligentie; het communiceerde met mij door middel van allerlei rare mechanische geluiden en hoog frequentie gepiep in mijn hoofd. Naast het wezen flitsten allerlei kleuren in een v-hoek links en rechts op me af, vooral rood, groen en nog een kleur die ik niet kende.

De objecten van in het begin verschenen nu voor het hoofd van het wezen, deze hadden een goud-achtige kleur, alles ging super razendsnel.

Het wezen had mij ook echt in z'n grip, ik kon niet anders dan opletten, hij had me in zijn macht, maar bedoelde het goed. Nadien was ik verbijsterd over hoe maf en hoe volledig anders DMT is dan eender welk ander tripmiddel, hoe visueel, hoe mooi, hoe realistisch, de geluiden,... Ik voelde me vol liefde en dankbaar voor die ervaring! Ik zat nog lang gewoon stil na te denken over wat er gebeurd was, het ging mijn verwachtingen te boven, en deze keer had ik heel veel studie gedaan over wat DMT met je doet!

Voor alle psychonauten, n,n DMT is toch echt wel een must!

Laden...