Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
iNkz zei:[ weed ][ beginnerstijd ] ik deed mn velux open en zag mijn printer paseren![]()
![]()
loadrunner zei:Was dat toevallig in venlo? Daar had een kameraad van mij, de zingende kerstman van de buren ontvoerd, die tot 3 uur in de nacht alle bekende kerstliedjes in de tuin aan t zingen was...![]()
dus daar is ie terecht gekomen.
Drientje zei:Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.
Dude, dat kan niet.
Ollemann zei:Op Tribeland zag ik een kerel de huid van z'n gezicht scheuren. Werd er een beetje eng van. Bah.
Olle
ImmortalTech zei:Ik zie heel vaak ergens gezichten in (als ik vluchtig kijk, maar als ik het dan controleer zie ik wel wat het echt is).. Daar hoef ik niet eens voor te trippen :P
In een paddotrip had ik eens mn schoenen uitgedaan omdat ik in de natuur liep, maar toen ik mn schoenen weer wilde aandoen, bewogen mn veters net alsof het wormen waren. Een strik leggen was dus gewoon niet te doen. Dat was nog wel een leuke visual..
Mn engste was in dezelfde trip toen ik terug was gegaan naar een huis en daar een vlieg op de muur zag zitten. Ik pakte een krant om hem dood te slaan, maar ook al sloeg ik precies op de plek waar hij zat (meerdere keren), dat beest bleef op dezelfde plek zitten zonder dood te gaanAangezien de andere 2 in de kamer precies hetzelfde zagen, schrokken we wel even. Maar omdat ik wist dat het een visual was draaide ik me gewoon om en ging weer iets anders doen.
Gewoon geen aandacht aan besteden als het te freaky wordt is mijn motto![]()
Drientje zei:Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.
Dude, dat kan niet.
Nee het kan gewoon niet omdat de frequenties van kleuren in ons spectrum bepaald zijn.-spaceman- zei:Drientje zei:Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.
Dude, dat kan niet.
Waarom niet? Met een beetje fantasie kan je alles voor je ogen krijgen!
Ik spreek uit ervaring, je kan me niet vertellen dat het nooit gebeurt is.
Dat had ik op acidPetrovic zei:Het engste was dat "entiteiten/ demonen?" materialiseerde en mijn lastig gingen vallen. Het was met dmt op en het bleef even aanhouden, ook in de natrip. Ik geloof niet dat het visuals waren..
??KLINKERKOP zei:een keer met paddo's liep ik over een brugje, dat aan het einde een trap naar benden had, toen ik die trap af was keek ik achterom omhoog, stonden er russische soldaten op die brug en die schoten op me enzo, het zieke was dat ik ook echt die schoten hoorden , dus ik renneneenmaal thuis in mijn bed chill uitgespaced wetend datik hem tripte