Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Cool, wat voor amp heb je daarbij?BT2303 zei:Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360
Een kut ampAndrew zei:Cool, wat voor amp heb je daarbij?BT2303 zei:Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360![]()
Heh ik heb een roland cube 60, niet echt verkeerd ofzo maar ik vind die effectjes allemaal net niet goed genoeg, maar de cleans erop zijn wel goed net zoals de reverb maar voor distortion gebruik ik toch liever m'n blackstar pedaalBT2303 zei:Een kut ampAndrew zei:Cool, wat voor amp heb je daarbij?BT2303 zei:Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360![]()
een roland cube 15x zitten allemaal effectjes al op en allemaal knopjes enz.. maar als ik wat beter kan spelen, dan ga ik een mooie amp kopen, of een nieuwe gitaar
![]()
Wauw! Hier zit nog zo'n talent!Gemini zei:Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he?![]()
Serenity zei:Wauw! Hier zit nog zo'n talent!Gemini zei:Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he?![]()
Gemini zei:Serenity zei:Wauw! Hier zit nog zo'n talent!Gemini zei:Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he?![]()
Bandje oprichten?

QFT!Andrew zei:Jazz op de gitaar is leuk![]()

Is je werk ook ergens op het internet te vinden?Petard zei:Ik speel zelf basgitaar in een metalband 'El Chupacabra'![]()
![]()
Ik heb de afgelopen 3 dagen en beetje teveel met mijn FLUIT VAN DIONYSUS gespeeldOom Klaas zei:1 instrument, maar daarvoor is dit het verkeerde gedeelte.