Welke drugs gebruik jij op dit moment?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Afgezien van de 3M, wat ik zeer regelmatig gebruik tegenwoordig maar zeer beperkt was vandaag heb ik geen serotonineslupers meer gebruikt,

Dus ik vind het best gek ja aangezien ik dit nooit meer heb sinds ik geen MDMA meer gebruik.
Ik denk dat de combi de boosdoener is. 5 soorten drugs is niet misselijk. 2 sero drugs en lachgas en alcohol en benzo’s..... imo is het logisch dus

Techneut

Bewuste gebruiker
Ik denk dat de combi de boosdoener is. 5 soorten drugs is niet misselijk. 2 sero drugs en lachgas en alcohol en benzo’s..... imo is het logisch dus
Klopt is gewoon te veel van het goede geweest, krijg nu hulp van een bekende van een vendor waar ik altijd mijn spullen haal. Hopelijk gaan zijn tips helpen om van de schokken af te komen.

Ik nam juist meer alcohol en benzo’s omdat ik dacht dat ik overprikkeld was en zo kalmte creërde, wat volgens hem juist averechts zou werken...😅😭

Op zijn aanraden nu 25mg PH oraal genomen en half uurtje later 50mg 3M. Hoop dat het gaat helpen!

Purplext

Badass junkie
Afgezien van de 3M, wat ik zeer regelmatig gebruik tegenwoordig maar zeer beperkt was vandaag heb ik geen serotonineslupers meer gebruikt,

Dus ik vind het best gek ja aangezien ik dit nooit meer heb sinds ik geen MDMA meer gebruik.
En die XTC paar weken geleden dan?

Techneut

Bewuste gebruiker
En die XTC paar weken geleden dan?
Ja oke daar heb je me, inderdaad paar weken terug sinds 2-3 jaar weer eens XTC gebruikt, wat overigens echt de allerlaatste keer is geweest...!

Maar man, deze schokken zijn echt niet normaal meer. Schrik er gewoon steeds van op.....

Eve's drop

Badass junkie
Maar man, deze schokken zijn echt niet normaal meer. Schrik er gewoon steeds van op.....

Heeft een maat van mij ook eens gehad na een week center parcs.

Duurt ongeveer een week en is in intensiteit te meten met het wakker schrikken voordat men in slaap valt (denk aan een basketball in je bek gegooid krijgen of vallen van een flat)

Ik heb verder geen medische achtergrond dus is het maar speculeren verder.

Maar ga er maar vanuit dat je het zooitje bovenin permanent hebt beschadigd en is het af te raden om serotonine releasers te gebruiken.

Techneut

Bewuste gebruiker

Duurt ongeveer een week en is in intensiteit te meten met het wakker schrikken voordat men in slaap valt (denk aan een basketball in je bek gegooid krijgen of vallen van een flat)

Ik ben verder geen medische achtergrond dus is het maar speculeren verder.

Maar ga er maar vanuit dat je het zooitje bovenin permanent hebt beschadigd.
Niet de eerste keer dat ik dit heb gehad en het is altijd weer over gegaan, alleen is dit enkel na MDMA misbruik geweest.

Purplext

Badass junkie

Ik ben verder geen medische achtergrond dus is het maar speculeren verder.

Maar ga er maar vanuit dat je het zooitje bovenin permanent hebt beschadigd en is het af te raden om serotonine releasers te gebruiken.
Ik wist niet dat Center Parc je serotonine leegtrok 🙀

Eve's drop

Badass junkie
Ik wist niet dat Center Parc je serotonine leegtrok 🙀
Dat ligt aan het gezelschap!

Wel wordt je er depressief van... Ik vind zo geen reet aan aan centre parks etc. Alleen als er een tropisch zwemparadijs is met veel water attracties is het wel leuk.

Vroeger was het te gek met een berg vrienden!

Nu raak ik het nog niet aan met een hark

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klinkt achterlijk en dat besef ik me maar het lijkt echt minder te worden nu. Op aanraden van de vendor.
Ja het stilt je cravings en dan voel je je beter. Net als dat een alcoholist ocbtends een pilsje pakt en de kater minder wordt. Ik denk dat jij je morgen of de dag er na nog kutter voelt want je stelt de “afkick” uit

Edit: net als ochtends een klein nakkie speed nemen na een avond speed, denk je ook dat je je beter voelt

Techneut

Bewuste gebruiker
Ja het stilt je cravings en dan voel je je beter. Net als dat een alcoholist ocbtends een pilsje pakt en de kater minder wordt. Ik denk dat jij je morgen of de dag er na nog kutter voelt want je stelt de “afkick” uit
Ja Dunne, dat begrijp ik. Maar de schokken zijn (waren) zo ernstig momenteel dat ik niet anders kon.

Semar

Experimenterende gebruiker
Ja oke daar heb je me, inderdaad paar weken terug sinds 2-3 jaar weer eens XTC gebruikt, wat overigens echt de allerlaatste keer is geweest...!

Schrokken heb ook gehad bij teveel xtc gebruikt voor in periode. Krijg bij het slapen maar ook gwn overdag als ff niks deed

Techneut

Bewuste gebruiker
Morgen zijn ze nu nog erger denk ik.... Hoop t niet voor je hoor maar denk van wel. Je stelt het uit
We gaan het zien, voor nu ben ik godsgruwelijk blij dat het aan het afnemen is. Elk geluidje of gezichtsbeweging schrok ik zowat uit mijn stoel, echt niet te doen en nog nooit meegemaakt. Vanavond vroeg naar bed en eten doe ik sowieso altijd wel. 👍🏼

Vanochtend;

2F1C13E2-7A38-4ABC-A924-F3461AC76B21.jpeg888D21F8-8046-4C93-B6F4-B286CC5FCBED.jpeg64BE327A-E019-4A2B-BB05-5BAEF6B8E6E7.jpeg413DC70A-D536-4587-AA58-76318CB1CF59.jpeg

Techneut

Bewuste gebruiker
Gelukkig zit ik de hele dag nog lekker in een hotelletje met mijn partner, met een ruim bed en bad waar ik nog heerlijk gebruik van ga maken....Maar eerst beter worden...!

DF geeft momenteel wel even fijne afleiding, al heb ik moeite met typen en lezen. Dank daarvoor.

Techneut

Bewuste gebruiker
Ik zou het ten strengste afraden.

Je receptoren hebben al een klap gehad en nu ga je het nog langer doortrekken imo.
Even door de zure appel heen bijten kerel, pauzes pakken en receptoren laten herstellen door NAC (N-Acetyl Cysteine.)
Fair enough, maar ik wil er nog een leuke dag van maken in het hotel en als ik niks meer neem dan stort ik volledig in. Dus dan liever uitstellen tot morgen, dan ben ik nog steeds vrij.

Eve's drop

Badass junkie
Ik zou het ten strengste afraden.

Je receptoren hebben al een klap gehad en nu ga je het nog langer doortrekken imo.
Even door de zure appel heen bijten kerel, pauzes pakken en receptoren laten herstellen door NAC (N-Acetyl Cysteine.)
Helemaal niets nemen is veel beter, enkel gezonde voedingsstoffen maar neem geen suplementen.

Je hersenen zijn prima in staat om zichzelf te 'repareren'

Alleen is het nu accuut en wil je oplossingen want je voelt je niet goed, dat is begrijpelijk.

Maar als je nu van alles en nog wat gaat proberen om het te verlichten dan herstelt je brein niet natuurlijk en zal het er niet sneller beter op worden.

Maar je hebt het recht op ademhalen nog niet verloren dus laat die cortisolen nu maar zakken en ga lekker naar buiten!

Ook de aarde heeft zo nu en dan weleens last van mistig zicht, maar uiteindelijk klaart het wel weer op!

Techneut

Bewuste gebruiker
Helemaal niets nemen is veel beter, enkel gezonde voedingsstoffen maar neem geen suplementen.

Je hersenen zijn prima in staat om zichzelf te 'repareren'

Alleen is het nu accuut en wil je oplossingen want je voelt je niet goed, dat is begrijpelijk.

Maar als je nu van alles en nog wat gaat proberen om het te verlichten dan herstelt je brein niet natuurlijk en zal het er niet sneller beter op worden.

Maar je hebt het recht op ademhalen nog niet verloren dus laat die cortisolen nu maar zakken en ga lekker naar buiten!

Ook de aarde heeft zo nu en dan weleens last van mistig zicht, maar uiteindelijk klaart het wel weer op!
Lees bericht hierboven, betaal niet €200 per nacht voor jan lul.

Techneut

Bewuste gebruiker
Niet verstandig maar wel echt begrijpelijk.
Mocht ik het echt niet trekken dan is het niet anders en ga ik mijn bed in, maar we geven het niet zomaar op. Schokken lijken oprecht minder te worden, momenteel gestopt met alles, enkel van plan nog wat mini lijntjes 3M te nemen vandaag en eventueel nog een klein PH bommetje. In ieder geval geen ballonnen, benzo’s of alcohol meer.

Bovenaan