Welke drugs gebruik jij op dit moment?

De Zeemeerman

Badass junkie
Nicotine en verder nimma niks
Is er eens tijd voor drugs, heb in er gewoon geen zin. Kwam er wel net achter dat ik Rambo 3 nog nooit gezien heb, soo thats nice 😆🙂
Ach je mist er niks aan hoor maar wel leuk om Stallone te zien paardrijden 😍!

Wist je dat het gebaseerd is op een boek?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ach je mist er niks aan hoor maar wel leuk om Stallone te zien paardrijden 😍!

Wist je dat het gebaseerd is op een boek?
Hahaha k zit precies bij het stuk dat hij paard rijdt en ik bedacht me bet, ey dat heb ik nog niet eerder gezien geloof ik 🤔
T is wel leuke film, soms meer humor als actie maargoed, lekker Russisch accent enzo 😂
Op een boek ja? Nee dat wist ik niet, tell me more please 😅 welk boek?

De Zeemeerman

Badass junkie
Hahaha k zit precies bij het stuk dat hij paard rijdt en ik bedacht me bet, ey dat heb ik nog niet eerder gezien geloof ik 🤔
T is wel leuke film, soms meer humor als actie maargoed, lekker Russisch accent enzo 😂
Op een boek ja? Nee dat wist ik niet, tell me more please 😅 welk boek?
http://3.bp.blogspot.com/-UE1t9RVv8.../V6KearakoOs/s1600/First-Blood_book-cover.jpg1617393306939.jpeggoed boek alleen in t Engels te krijgen t loopt wel ietsje anders af als de film 😁

Chr0nic

Bewuste gebruiker
75mg 6abp genomen om 20.00 en nu een klein buisje G en tikkie ketamine.
Wat betreft de 6abp, tot nu toe alleen nog maar enorme kou aanvallen waarbij ik zit te rillen. De come-up doet me visueel en qua gevoel een beetje denken aan de comeup van 2cb. Me pupillen zijn wel enorm maar tot nu toe geen enkele euforie.. wel hele lichte visual distortion... hoop dat het ook daarbij blijft want het laatste waar ik nu zin in heb is trippen met mijn huidige mindstate..

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Ondertussen doet de 6abp eindelijk een beetje zijn werk. mijn hartslag ging constant van 70a80 naar 100a110 en ik had extreme rillingen en kou aanvallen. Dit heb ik weten te sussen met 1mg etizolam. Helaas dempt de etizolam ook de positieve effecten van de 6abp want de euforie is niet echt aanwezig maar ik ben mezelf wel compleet aan het verliezen in de muziek en heb constant zin om te bewegen/dansen!

Ramon den haag

Bewuste gebruiker
Ondertussen doet de 6abp eindelijk een beetje zijn werk. mijn hartslag ging constant van 70a80 naar 100a110 en ik had extreme rillingen en kou aanvallen. Dit heb ik weten te sussen met 1mg etizolam. Helaas dempt de etizolam ook de positieve effecten van de 6abp want de euforie is niet echt aanwezig maar ik ben mezelf wel compleet aan het verliezen in de muziek en heb constant zin om te bewegen/dansen!
Echt al die verschillende drugs ik zou graag willen proberen maar ik zeg t eerlijk ben een schijterd wat dat betreft. Fijne nacht in ieder geval.

Flower123

Badass junkie
Heb recent 5 pillen 3mmc 150mg, wat is jouw persoonlijke ervaring, slik of snuif je. Moet wel zeggen, zijn joekels van pillen😂 Bewust de pilvorm gekozen omdat ik snuiven erg vervelend vind. Heb zelf vooral ervaring met amfetamines en MDMA.
Ik snuif het, vaak ook icm bommetjes tussendoor. Snuiven moet je even doorheen, het wordt echt met de nak beter te doen haha. Na een tijdje voel je het niet echt meer, en vind het wel een veel lekkerder effect dan slikken. Ieder z'n voorkeur natuurlijk! Maar slikken en snuiven beide vind ik het beste.

Nihilist88

Badass junkie
Ik snuif het, vaak ook icm bommetjes tussendoor. Snuiven moet je even doorheen, het wordt echt met de nak beter te doen haha. Na een tijdje voel je het niet echt meer, en vind het wel een veel lekkerder effect dan slikken. Ieder z'n voorkeur natuurlijk! Maar slikken en snuiven beide vind ik het beste.
Ik hou het toch bij slikken, is indd puur keuze n goesting. Heb gewoon nogal goeie reukzin, wil dat nog ff behouden 😉 bij slikken duurt de upcoming sowieso langer, da's logisch, maar wat is de gemiddelde duur n intensiteit bij 150mg. Ik lees ook vooral veel bijpakken. Ik ben enorme fan van stims 4-fa, 6-APB en MDMA (zonder de ellendige comedown en dinsdagdip, beste rush ever). Komt het hoegenaamd ergens in de buurt?

Flower123

Badass junkie
Ik hou het toch bij slikken, is indd puur keuze n goesting. Heb gewoon nogal goeie reukzin, wil dat nog ff behouden 😉 bij slikken duurt de upcoming sowieso langer, da's logisch, maar wat is de gemiddelde duur n intensiteit bij 150mg. Ik lees ook vooral veel bijpakken. Ik ben enorme fan van stims 4-fa, 6-APB en MDMA (zonder de ellendige comedown en dinsdagdip, beste rush ever). Komt het hoegenaamd ergens in de buurt?
Hmm, daar vraag je me wat haha. Ik ben niet de juiste persoon om je dat te vertellen😂😂
Veel bijpakken is inderdaad vaak het geval met 3mmc, maar dan met name als je het snuift. Is dit je eerste keer 3mmc?
Maar sorry, ik weet niet hoe lang een effect aanhoudt bij een bepaalde dosis.

Nihilist88

Badass junkie
Hmm, daar vraag je me wat haha. Ik ben niet de juiste persoon om je dat te vertellen😂😂
Veel bijpakken is inderdaad vaak het geval met 3mmc, maar dan met name als je het snuift. Is dit je eerste keer 3mmc?
Maar sorry, ik weet niet hoe lang een effect aanhoudt bij een bepaalde dosis.
Ik heb 3mmc pillen liggen, mr aangezien jezelf aangeeft niet de persoon te zijn om dit te vragen, houden we het hierbij mr bekeken zeker😂

Flower123

Badass junkie
Ik heb 3mmc pillen liggen, mr aangezien jezelf aangeeft niet de persoon te zijn om dit te vragen, houden we het hierbij mr bekeken zeker😂
Ohhhh je vroeg het omdat je het misschien wilt nemen? Ik dacht dat je het al genomen had. Ik ben niet de juiste persoon om aan te komen met getalletjes en weet ik het wat hahaha, maar ik heb er wel ervaring mee.
Ik dacht dat het je het vroeg eerder op een wetenschappelijke manier zeg maar. Naja volgensmij wordt het alleen maar onduidelijker nu Hahahaha

Vanwaar is de werkingsduur van belang op dit moment? (Uit interesse)

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Nee.
Het is ook gewoon iets compleet anders dan 6-AP en Mdma.

Bovenaan