Ghbontwenning
Experimenterende gebruiker
Oh wat lekker zeg! Snuif je alleen of neem je ook bommetjes? Ik vind persoonlijk bommetjes lekkerder veel meer euforischTwee punten pep. Kan niet op 1 been leven. Blijf het echt vies stinken dat pep
Oh wat lekker zeg! Snuif je alleen of neem je ook bommetjes? Ik vind persoonlijk bommetjes lekkerder veel meer euforischTwee punten pep. Kan niet op 1 been leven. Blijf het echt vies stinken dat pep
Altijd snuiven. Ik voel me super euforisch met snuiven ook. Ik type altijd zo tering veel.. hebben andere ook dat als ze pep nemen dat ze een type marathon houden? En bij mij is de drang altijd groot om steeds weer bij te pakken..Oh wat lekker zeg! Snuif je alleen of neem je ook bommetjes? Ik vind persoonlijk bommetjes lekkerder veel meer euforisch
Was jij het wel?Twee punten pep. Kan niet op 1 been leven. Blijf het echt vies stinken dat pep
Nee man ik was het eigenlijk nooit. Haalt dat de geur wel weg?Was jij het wel?
Na een acceton was ruikt mijne bijna nergens meer naar 😁
Jazeker. En haalt ook een hoop vervuiling eruit.Nee man ik was het eigenlijk nooit. Haalt dat de geur wel weg?
Beetje pep door de koffie man, niet zeuren maar snuiven 🤪Twee punten pep. Kan niet op 1 been leven. Blijf het echt vies stinken dat pep
Geniet van je avond! 😄Cocaïneeeeee (en alvast een paar keer RT 😂)
Moet gelijk denken aan het nummer Cokeboy van Mind Compressor
Maar nu de laatste lijnenCocaïneeeeee (en alvast een paar keer RT 😂)
Moet gelijk denken aan het nummer Cokeboy van Mind Compressor
Je moet echt geen 1500mg nemen is slecht doe dan 1000mg plus een ibuprofen ofzoKoffie en 1500mg paracetamol want rugpijn
Fijne dag !
Ja , I know. 't is een soort zenuwpijn helaas dus moet even opladen als 'laagje'. Weeg kleine 100 kg dus 15 mg/kg is nog ok. Later 600 mg IBU bruis en dan hopelijk genoeg om er niet de hele dag mee bezig te zijn. Anders wordt 't wat meer serieuze shit halen helaas maandag.Je moet echt geen 1500mg nemen is slecht doe dan 1000mg plus een ibuprofen ofzo
En dan na het rennen lekker bakkie kwark met blauwe bessen, lekker man! 👏🏻Goedemorgen,
Gekookt eitje en tweede bak verse koffie.
Prima weertje om zo ff lekker te rennen, dus dat ga ik doen.
Wens jullie allemaal een mooie dag!
Zeker weten!!En dan na het rennen lekker bakkie kwark met blauwe bessen, lekker man! 👏🏻
Zeg je nou dat jij ook een rondje gaat rennen?En dan na het rennen lekker bakkie kwark met blauwe bessen, lekker man! 👏🏻
Zouden samen gaan toch 😏 Misschien wilt @ljuv ook wel meerennen, die doet wel is een marathon lopen. ( ze is een hippie, geloof er niks van 🤫🤭 )Zeg je nou dat jij ook een rondje gaat rennen?