Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Paranoize.

Badass junkie
Vierde bakkie pleur hier, oeps, in een poging werk in te halen wat ik deze week had moeten doen maar weer eens niet gedaan heb. #uitstelluh

Nog steeds concentratieloos, alleen dan stuiterend concentratieloos. Maar boeie! xD
Bakkie pleur? 😨

Wij mannen willen bier 🤗 Cheers 🍻 👏🏻 Fijne zaterdag mensen, ijskoude gladiators op een lege maag.... ik ben al dronken hihi

20220514_144124.jpg

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Oxycodone dat die je niet toch niet!!!

Net 25mg Oxy genomen vanavond even lekker genieten. Vanaf dit weekend weer bewust even de eerste stap zetten om weer te afbouwen. Zit niet heel hoog op rond de 15mg dia omgerekend per dag incl slaap maar dat moet gewoon weer via een schema naar beneden gebracht worden. Dacht het zonder schema te kunnen maar dat gaat gewoon niet. Zit gelukkig niet zo hoog als mijn vorige afbouw maar lastig zal het toch blijven. Dit weekend even met de tanden op elkaar en halveren. Op vrije dagen lukt dat meestal wel en vooral nu het mooi weer wordt en ik lekker naar bij stacaravan ga midden in de bossen. Zodat ik vanaf dinsdag met halve dosis op mijn werk door kan komen. Dan per week 25% eraf ongeveer.
Afbouwen van de benzo's, niet afbouwen van de oxy. Even voor de duidelijkheid. Krijg spontaan vele lieve berichten over mijn oxy afkick maar helemaal niks geen problemen met oxy. Al vind ik het wel veel te lekker dus 1x per week is wel de uiterlijke max om het in de hand te houden, dat dan weer wel :)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Zou ik je over een paar dagen een berichtje kunnen sturen met wat vragen omtrent a-pihp?
Met name tips om niet terug te vallen etc
Als dat een trigger kan zijn snap ik dat ook heel goed dus heb er alle begrip voor als je dat liever niet hebt 🤗
Nee hoor, mag zeker!
Zolang je er geen foto's van stuurt of de geur van a-pihp mijn kant op stuurt komt het wel goed. Pfoeh.. die geur is echt een trigger ben ik laatst weer achter gekomen.

Danny46

Bewuste gebruiker
Het is voor mij een slaapmedicatie. Werkt perfect!
Beter als een benzo i.i.g.!
Oke ik merk wel dat de eerste keren geen succes waren ivm met nachtmerries( iig geval heb je dan geslapen positief bekeken). Maar nu slik ik er makkelijk 150 mg van weg en dat icm met biertje slaap ik best goed .Alleen opstaan is verrot me lichaam protesteert dan alle kanten maarja het zijn ook geen zuurtjes van de Jamin.Goed te horen dat je er baat bij hebt niet slapen is gewoon niet iets dat je iemand toewenst (behalve een paar imbecielen dan ).

Danny46

Bewuste gebruiker
Stiekem 2 kanon biertjes gehaald wat ik eigenlijk nooit doe in het weekend maar de saaiheid van het nuchter zijn stond me dit keer teveel tegen en 2 biertjes moet ook wel weer kunnen ,alleen niks erbij en dus vind het nog steeds saai.Zometeen maar wat kokkerellen.

Dirkdirk

DF-koning
Stiekem 2 kanon biertjes gehaald wat ik eigenlijk nooit doe in het weekend maar de saaiheid van het nuchter zijn stond me dit keer teveel tegen en 2 biertjes moet ook wel weer kunnen ,alleen niks erbij en dus vind het nog steeds saai.Zometeen maar wat kokkerellen.
3 kanon, 12 procent van Hollandia , dat was vroeger mijn slaapmiddelj. Elke dag na 8 uur. Dan gaat je lichaam snel protesteren.

thank god dat ik daarmee gestopt ben

LucidLucy

Verslaafde in herstel

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Zeer bevorderlijk voor het kokhalsreflex ook.
Vind je?

Ik wordt instant geil van die geur 😂

Dat is ook maar na het misbruik gekomen hoor. In het begin vond ik de geur echt om te kotsen. Maar ja mijn hoofd linkt dat nu instant aan die rush.

Beetje hetzelfde als dat ik snuiven echt het ranzigste ooit vond, tot ik speed begon te snuiven.

Tis nog steeds niet mijn favoriete ROA tho

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Nee hoor, mag zeker!
Zolang je er geen foto's van stuurt of de geur van a-pihp mijn kant op stuurt komt het wel goed. Pfoeh.. die geur is echt een trigger ben ik laatst weer achter gekomen.
No worries, zou niet eens durven 🤪
Zeer bevorderlijk voor het kokhalsreflex ook.
Weet niet of het dan aan mij ligt, maar ik hou echt van die geur. Sperma in oude sokken lucht 🤤
Vind je?

Ik wordt instant geil van die geur 😂

Dat is ook maar na het misbruik gekomen hoor. In het begin vond ik de geur echt om te kotsen. Maar ja mijn hoofd linkt dat nu instant aan die rush.
Ben ik gelukkig niet de enige 😎

ot: de 2 p's

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Voor de eerste keer lean kunnen krijgen. Wilde ik al heel lang proberen. Ingelezen daarna zoeken en nu dus gevonden.

Waarschijnlijk veel teveel betaald maar daar gaat het niet over. Het is dus een mix van promethazine en codeïne. Dosering wist ik niet. Ik heb deze persoon het voor kennis aangenomen. Samen 2 sprites gemaakt.

Eigen risico dus. Maar die eerste slaat in. En het tweede flesje beetje zippen.

Ik moet zeggen, ik voel mij heerlijk. Ben niet moe. Nog goede focus. Maar ook al drink ik nu 2,5 jaar niet meer. En dit lijkt er erg op.

Dus oppassen maar voor nu lekker film kijken en blowen en zippen.

Ik stuur wel een update later. Als ik niet ko ga daarvoor.

Hoop t niet

Pleuny

Bewuste gebruiker
Voor de eerste keer lean kunnen krijgen. Wilde ik al heel lang proberen. Ingelezen daarna zoeken en nu dus gevonden.

Waarschijnlijk veel teveel betaald maar daar gaat het niet over. Het is dus een mix van promethazine en codeïne. Dosering wist ik niet. Ik heb deze persoon het voor kennis aangenomen. Samen 2 sprites gemaakt.

Eigen risico dus. Maar die eerste slaat in. En het tweede flesje beetje zippen.

Ik moet zeggen, ik voel mij heerlijk. Ben niet moe. Nog goede focus. Maar ook al drink ik nu 2,5 jaar niet meer. En dit lijkt er erg op.

Dus oppassen maar voor nu lekker film kijken en blowen en zippen.

Ik stuur wel een update later. Als ik niet ko ga daarvoor.

Hoop t niet
Welke film ga je kijken?

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb vanacht een hele bijzondere ervaring mee gemaakt.

Ik werd in mijn bed meegerezen naar plekken, universums. Alsof ik in een lift zat.

Ik ben dood gegaan, heb ontdekt dat dat oke is en dat we allemaal hetzelfde zijn en een keer dood gaan.

Ik ben letterlijk verbroederd met vasco. Heb alles en alle levens meegemaakt in een nacht.

Ik was. Ik bestond en ik bestond niet.

Dood gaan hoort erbij, en daar hoef je niet bang voor te zijn. Leven kan altijd elk moment voorbij zijn. Leven in het nu, en werken aan een beter persoon zijn is het enige wat je kan doen.

Niet in de toekomst, maar nu. Elke dag kan je een stapje maken. Maar ik zeg nooit meer: "morgen verander ik wat".

Heel veel vrede, en heel veel liefde.

296ug 25I-NBOMe, 2x 6mg 3-HO-PCP en later nog 35mg DMXE.

Ego death en 2x breakthoughs. Ook eerste korte hole.

Bovenaan