KaasKiller2000
Experimenterende gebruiker
Excuses, dat was niet mn bedoeling.
Haha, wat bedoel je met opbellen?
Haha, wat bedoel je met opbellen?
Beetje counter strike en heeeeel veel Euro Truck Simulator 2.Wat voor game speel je op dit moment?
Ik heb ook zwarte kringen alsof ik een heks ben. Hele nacht wakker gelegen ...Onderweg naar werk alleen maar geslapen hehehe, dus de slaap in mn ogen weg geprobeerd te werken met een gember shot. Hielp niet dus nu cappu. En nog 100.
Fijne maandag lieverds.
Doe gewoon een standaard melding maken. (kan dat @mods?)Jonko (toch wel. Ha-ha).
Doe gewoon een standaard melding maken. (kan dat @mods?)
Ja, dat er gewoon rond een uur of 23 een standaardmelding komt met "Jonkoooo" of iets dergelijke hippie taalWaarvan een melding? Van de jonko van ljuv? Of snap ik het weer eens niet? :’D
Ljuv, hou daar eens mee op ja!? (Ik heb geen idee waarmee. xD)
Ja, dat er gewoon rond een uur of 23 een standaardmelding komt met "Jonkoooo" of iets dergelijke hippie taal
Zo ijverig ben ik nou ook weer niet in het rapporteren olifantjeDacht je wilde rapporteren dat Ljuv een jonko rookte, had ook gekund ja tochhh
Dit is wat ze nou noemen poeppraat. Die scene dat Cartman uit z'n mond schijt? Dat is dit, maar dan in lettervorm.Ja, dat er gewoon rond een uur of 23 een standaardmelding komt met "Jonkoooo" of iets dergelijke hippie taal
Ik bepaal zelf wel wat ik doe!Ljuv, hou daar eens mee op ja!? (Ik heb geen idee waarmee. xD)
Ik bepaal zelf wel wat ik doe!
Pak haar eens aan, wat is dit nou. En dan in worsteling wanneer je haar in toom probeert te houden de teksten:Eh… ja, eh, u heeft gelijk mevrouw Ljuv! * kan niet tegen zoveel dominantie op *
Pak haar eens aan, wat is dit nou. En dan in worsteling wanneer je haar in toom probeert te houden de teksten:
"we shouldn't..."
en dan jij "Shhhh... just let it happen".
OT: Natriumvalproaat. Werkt als een trein tegen epilepsie.
Dit is wat ze nou noemen poeppraat. Die scene dat Cartman uit z'n mond schijt? Dat is dit, maar dan in lettervorm.
Mdma kristallen en zo waarschijnlijk een beetje ghb 😊
Gratis een visuele herinnering.
if you eat with your'e butthole, you take a dump out of your'e mouth!
Laat dat maar aan mij over. Dat wordt over de knie met de billenbloot. 20 stuksEh… ja, eh, u heeft gelijk mevrouw Ljuv! * kan niet tegen zoveel dominantie op *
MorgennVoor de laatste keer 'koffie' van dit Falende Filtratie Apparaat, dit Lekkende Losteveelopkoffie Loeder, dit..
Vanaf heden als de PostNL goden het willen slechts nog verse automatisch gemalen bonenkoffie in huize Djiego.
Aan de study voor een certificatie vanmiddag. Ondertussen pakjesdag met extractieglaswerk, magneetroerders, geestverruimende middelen, koffiemachines. Gekkenhuis.
Goedemorgen!