Valt wel zelfde als pyrazolam zoals je het nu beschrijft. Herken het namelijk wel goed. Omvallen niet omgeavallen erdoor. Ookal is mijn machte wandeling van noodels naar me bed toch wel stukkie uitdagender geworden merk ik.Fijn functioneel middel - piekeren, angst - maar wel sederend en in mijn ervaring ook wel wankelen en omvallen bij teveel nemen. Niet euforisch, gewoon handig.
Hier ook team pyra. 🤓 Op drukke/gestresste dagen neem ik max 3mg, beetje wat lezen in bed en ik ben een snurkende Inhoudsopgave. 🚙💨Sounds good 😎 heel benieuwd naar lora
Jaa maximaal 1x in 3 dagen probeer ik tenmiste. Tis ook maar net wat voor jou werkt toch. Zoalmg maar niet elke dag is zit je nog wel safe.Hier ook team pyra. 🤓 Op drukke/gestresste dagen neem ik max 3mg, beetje wat lezen in bed en ik ben een snurkende Inhoudsopgave. 🚙💨
Wel met dagen er tussen want met Etizolam ging dat veel te snel naar dagelijks elke avond.
Raad daarom ook iedereen aan er verstandig mee om te gaan.
Ontopic: koffie en haze 🌬️
Gebruiken tegenwoordig alle bierlabel designers lsd?
Is maar net hoe je het bekijktDan had deze designer vast en zeker een bad trip. Bekijk bijlage 43991
🤣 eikelsik wil toch even een subtiel complimentje geven dat @Zanza al bijna een half jaar: ja echt waar een half jaar aan de alcoholvrije drankjes zit, op een enkele uitzondering na.
Bekijk bijlage 43994
Nee daar hebben we het niet over, dit is jouw moment! Geniet ervan toppertjeee 🥳🤣 eikels
Ik schenk er nog ene in. Dankjewel schatje😘Nee daar hebben we het niet over, dit is jouw moment! Geniet ervan toppertjeee 🥳
Alcoholvrij gemist? Start met kijken op NPO plus (npostart.nl)ik wil toch even een subtiel complimentje geven dat @Zanza al bijna een half jaar: ja echt waar een half jaar aan de alcoholvrije drankjes zit, op een enkele uitzondering na.
Bekijk bijlage 43994
Gefeliciteerd @Zanza ! Lekker bezig mien jong 😊Alcoholvrij gemist? Start met kijken op NPO plus (npostart.nl)
Hij is gewoon aan het micro doseren met alcohol...
In deze context neem ik de gelegenheid de fantastische film 'Druk / Another Round' te pluggen. Absolute aanrader.Alcoholvrij gemist? Start met kijken op NPO plus (npostart.nl)
Hij is gewoon aan het micro doseren met alcohol...
Zal wel is checken maar ik heb nog hele lijst aan serie's, boeken, films en albums maar ik gooi hem wel op de stapel. Thanks hoef ik me niet te vervelen in ieder geval!In deze context neem ik de gelegenheid de fantastische film 'Druk / Another Round' te pluggen. Absolute aanrader.
OT: koud biertje
Doe je wel even rustig aan?Bud 0.0
Conko'sJonko’s en coke
Gezellig, ik doe met je mee! Met wat antihistamine, neusspray en thee.Twee paracetamolletjes
Hoe vind je het gevoel? Ik vind broma echt heerlijk.. Jammer dat ik de dag erna zo slap benRedose 1.5 mg bromazolam. Word steeds wakker. Zo maar lekker filmpje opzetten of lekker pottie game.